Gjest Citronella Skrevet 9. mai 2017 #1 Del Skrevet 9. mai 2017 Skjønner godt at hun fikk oppmerksomhet! Wow. Det skal guts til å opptre slik på en royal begivenhet. Gleder mitt non-royale hjerte Royal dame med synlige brystvorter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Miss.Wildfox Skrevet 9. mai 2017 Populært innlegg #2 Del Skrevet 9. mai 2017 Holy crap- lite flatterende. Royal eller ikke, det der var bare tacky. Terningkast 0. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 9. mai 2017 #3 Del Skrevet 9. mai 2017 Skjønner at hun fikk oppmerksomhet ja, tenk å ha noe så sykt og uvanlig som brystvorter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 9. mai 2017 #4 Del Skrevet 9. mai 2017 1 minutt siden, Miss.Whitefox skrev: Holy crap- lite flatterende. Royal eller ikke, det der var bare tacky. Terningkast 0. Modig kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 9. mai 2017 #5 Del Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Citronella skrev: Modig kvinne! Jeg ville heller sagt hun har liten selvinnsikt, men for all del 😅 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 9. mai 2017 #6 Del Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Miss.Whitefox skrev: Jeg ville heller sagt hun har liten selvinnsikt, men for all del 😅 Monarki er jo anakronisme, og hvorfor ikke gjøre et statement ut av det.Selv om sikkert brystvorte-kvinnen suger til seg alt av midler som hører med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 10. mai 2017 #7 Del Skrevet 10. mai 2017 Stygt!! Rett og slett!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 10. mai 2017 #8 Del Skrevet 10. mai 2017 Dette liker vi, er ikke noe god på takt og tone selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. mai 2017 #9 Del Skrevet 10. mai 2017 La oss håpe at hun var klar over fadesen, og at det var en ønsket "look". Ville ikke vært i hennes sko dagen derpå om det viser seg at hun ikke visste at kjolen var lite dekkende i fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 10. mai 2017 #10 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg la ikke merke til det før jeg så denne tråden. Utrolig hva blikket fanger og ikke fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 10. mai 2017 #11 Del Skrevet 10. mai 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 10. mai 2017 #12 Del Skrevet 10. mai 2017 BREAKING NEWS Kvinne har brystvorter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. mai 2017 #13 Del Skrevet 10. mai 2017 Er man på kongelig galla middag, skal man kle seg sømmelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 10. mai 2017 #14 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg la ikke merke til brystvortene før jeg leste om dem i nettavisene. Så bare en ukjent kvinne med rød kjole og attitude. Mine ville sikkert oppført seg like usømmelig på en iskald slottsbalkong. Tror ikke det finnes et BH-materiale som kan holde dem skjult når det er kaldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 10. mai 2017 #15 Del Skrevet 10. mai 2017 4 minutter siden, C.Tramell skrev: Jeg la ikke merke til brystvortene før jeg leste om dem i nettavisene. Så bare en ukjent kvinne med rød kjole og attitude. Mine ville sikkert oppført seg like usømmelig på en iskald slottsbalkong. Tror ikke det finnes et BH-materiale som kan holde dem skjult når det er kaldt! Attitude? Hun så jo bare helt misfit ut, som de hadde snorta på bakrommet... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 10. mai 2017 #16 Del Skrevet 10. mai 2017 9 minutter siden, C.Tramell skrev: Jeg la ikke merke til brystvortene før jeg leste om dem i nettavisene. Så bare en ukjent kvinne med rød kjole og attitude. Mine ville sikkert oppført seg like usømmelig på en iskald slottsbalkong. Tror ikke det finnes et BH-materiale som kan holde dem skjult når det er kaldt! Så vi på samme program😊 Vi så på dette i går kveld når de skulle gå inn for spise og vi reagerte på at hun ikke hadde bh på. Du så det tydelig Men hun var ei nydelig dame 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 10. mai 2017 #17 Del Skrevet 10. mai 2017 Akkurat nå, Lapper skrev: Så vi på samme program😊 Vi så på dette i går kveld når de skulle gå inn for spise og vi reagerte på at hun ikke hadde bh på. Du så det tydelig Men hun var ei nydelig dame Jeg så ikke programmet, bare bilder av hele gjengen på slottsbalkongen. La ikke merke til brystvortene i det hele tatt, men nå når jeg er gjort oppmerksom på dem ser jeg dem jo veldig tydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 10. mai 2017 #18 Del Skrevet 10. mai 2017 Skal vedde for at hun er blogger. Samme mangel på stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. mai 2017 #19 Del Skrevet 10. mai 2017 Synes hun var kul, jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle Skrevet 10. mai 2017 #20 Del Skrevet 10. mai 2017 Det beste var blikket til kronprinsesse Victoria 😂 priceless 😝 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg