AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Får besøk av han jeg holder på med, og skal planlegge en gøy date for oss. Dessverre er det slik at været som er meldt er skikkelig rævva (så den planen jeg hadde om å lage tidenes picnic på en knaus gikk i vasken), og jeg bor i kollektiv, så det er litt kjipt å være hjemme hos meg på rommet. Er det noen som har noen idéer om hva jeg kan planlegge/finne på? Så langt er det å dra på Hammam eller vanlig spa (potensielt litt dyrt, jeg er student), gjøre noe typ bucket-list ting (uten at jeg vet helt hva det skulle vært), gå på kino eller standup (litt standard, litt kjedelig). Bor i Bergen dersom det har noe å si. Anonymkode: 25a97...812
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Spa høres fullstendig bom og too much ut, det er sånn man gjør på treårsdagen i et forhold ikke med en date Hva med bowling eller sette seg på en kulturpub/kafe å prate? Det er også hyggelig å bare gå en liten tur eller sette seg på mcern å spise, prate og se på folkelivet Anonymkode: aa374...589 6
Gjest flaggermuskongen Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 Gå tur og prat med han. Spis en is sammen. Bli kjent. Alt trenger ikke koste penger.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #4 Skrevet 10. mai 2017 1 time siden, flaggermuskongen skrev: Gå tur og prat med han. Spis en is sammen. Bli kjent. Alt trenger ikke koste penger. Det høres mye hyggeligere ut;) Hva slags date liker du best?:) Anonymkode: be469...85b
Gjest flaggermuskongen Skrevet 10. mai 2017 #5 Skrevet 10. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres mye hyggeligere ut;) Hva slags date liker du best?:) Anonymkode: be469...85b Jeg er en diskret faen, og ville egentlig bare chilla her hos meg. Romkameraten min flytter ut i slutten av mnd så da har jeg stua for meg selv. Men ellers er det jo en gåtur i parken. Se noen gratis utstillinger? I dunno. Bare vi henger sammen og snakker sammen, så er vel mye gjort? Har aldri vært på date så jeg aner ikke
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #6 Skrevet 10. mai 2017 Dagtid eller kveld? Bowling eller biljard kan jo være ok? Eller hva med å dra å spille shuffelboard og drikke øl? Det syns jeg er veldig gøy. Det er ikke nødvendig å gjøre det så avansert. Spa er VELDIG i overkant så tidlig syns jeg. Hadde det vært meldt ok vær så kunne jo type klatring (har dere klatrepark i nærheten av Bergen?) eller noe annet sånt være gøy. Anonymkode: 041c5...b0a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #7 Skrevet 10. mai 2017 11 minutter siden, flaggermuskongen skrev: Jeg er en diskret faen, og ville egentlig bare chilla her hos meg. Romkameraten min flytter ut i slutten av mnd så da har jeg stua for meg selv. Men ellers er det jo en gåtur i parken. Se noen gratis utstillinger? I dunno. Bare vi henger sammen og snakker sammen, så er vel mye gjort? Har aldri vært på date så jeg aner ikke Ikke? Har du aldri hatt kjæreste? Anonymkode: be469...85b
Gjest flaggermuskongen Skrevet 10. mai 2017 #8 Skrevet 10. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke? Har du aldri hatt kjæreste? Anonymkode: be469...85b Det er komplisert.
Gjest flaggermuskongen Skrevet 10. mai 2017 #9 Skrevet 10. mai 2017 6 minutter siden, Malenealone skrev: Turdate er ofte mest behagelig synes jeg Er ikke vits å ha for mye press og forventninger tenker jeg. Middager og alt det andre kommer jo senere uansett. Bedre å ha noe annet å kunne fokusere blikket på, enn å måtte se på partneren hele tiden. For min del blir det slitsomt. Plutelig hyler det fra buksa mi:"Øy, sjekk den kløfta. Litt gira på ta meg turen innom der. Kan jeg? Kan jeg? Kan jeg?" I mellomtiden prøver jeg holde en samtale med dama. Blikket begynner å vandre. Før jeg roper "Hold kjeft!" inni meg til kuken. Så er det sånne ting som å bli satt ut av øredobbene eller smykker. Eller øynene. Eller miste konsentrsjonen pga andre små detaljer. Nei uff. La meg slippe se på deg Det er ikke lett å være mann, gitt.
Gjest flaggermuskongen Skrevet 10. mai 2017 #10 Skrevet 10. mai 2017 3 minutter siden, Malenealone skrev: Hehe huff. Jeg har vært på dater hvor det ikke var kjemi. De verste var middagsdatene. Derfor vil jeg aldri gå på middagsdate på første date. Nå prater jeg om nettdating. Man kjenner hveandre ikke så ingen vits å spise middag med en man ikke kjenner. En middag skal det være koselig stemning rundt. Og det blir det ikke om det er mangel på kjemi. Fullt forståelig. Selv om mannen kanskje virker ok på nett, så blir saken en annen når han ikke har kompis til å hjelpe han skrive meldinga.
Gjest flaggermuskongen Skrevet 10. mai 2017 #11 Skrevet 10. mai 2017 2 minutter siden, Malenealone skrev: Helt sant det. Noen av dem pratet til meg som om de var verdensmestere. Og som om jeg var en som søkte jobb hos dem. Siste jeg datet var rundt påske i april. Jeg mener å ha sett han i årevis på datingsider. Men han hevdet å ha bare vært singel en liten stund. I tilegg så måtte jeg sitte han på plass for jeg ble så lei av måten han pratet til meg på. Satt han på plass på en fin måte men han var veldig å prate til meg som om jeg var noe dritt av en kvinne. Jeg tenkte at han ikke likte meg og det var jo sånn det var. Men allikevel setter jeg pris på at folk kan oppføre seg pent og prate respektfullt på daten. Jeg vil etter dette kun gå på turdater om jeg en gang finner en som jeg får lyst å ta en date med. Vil heller ikke bruke for mye tid på en første-date. Viktigste er å hilse på uten å bruke 7 timer slik jeg gjorde med han i påsken. ;). Er det ikke noe som heter respekt? Dersom du ikke liker en persons utseende eller hva det var han reagerte på.. så kunne han i det minste prate med fin tone vel? Jeg føler desverre at mange menn er overfladiske. Er redd for å ikke se bra nok ut. Derfor gruer jeg meg til å date. Tatt en pause nå for å samle meg Det er noen som leser datingbøker. De tror at det å dra dama ned vil funke. De vet ikke forskjellen mellomn leken erting og mobbing/disrespect. Skjønner godt du ble satt ut. Og at du ble litt brent. Bare fokuser på deg selv og så kommer du sterkere tilbake. Utseendet er dessverre en greie ja. Men personlighet og varme veier mer. Du må bare tenke du var uheldig. Så lenge du er en anstendig kvinne som prøver godt nok, så har du egentlig gjort det du kan gjøre. Ønsker deg lykke til i fremtiden
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #12 Skrevet 10. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Spa høres fullstendig bom og too much ut, det er sånn man gjør på treårsdagen i et forhold ikke med en date Hva med bowling eller sette seg på en kulturpub/kafe å prate? Det er også hyggelig å bare gå en liten tur eller sette seg på mcern å spise, prate og se på folkelivet Anonymkode: aa374...589 Vi har et spa i nærheten som koster omkring 300 kroner per person, og et Hammam som koster 100-200 kroner per person, og det er vel stort sett bare badstue/varmt basseng/bad. Det burde jeg kanskje ha presisert, at det ikke er snakk om en heldags med diverse behandlinger. 4 timer siden, flaggermuskongen skrev: Gå tur og prat med han. Spis en is sammen. Bli kjent. Alt trenger ikke koste penger. Det er riktig nok ikke vår første date da, men den første jeg virkelig skal planlegge. Hadde været vært fint kunne vi jo ha gått tur og spist is (eller en piknik som jeg hadde tenkt på), men det er meldt regn og kaldt vær, så akkurat det blir ikke kjempe aktuelt. 2 timer siden, flaggermuskongen skrev: Jeg er en diskret faen, og ville egentlig bare chilla her hos meg. Romkameraten min flytter ut i slutten av mnd så da har jeg stua for meg selv. Men ellers er det jo en gåtur i parken. Se noen gratis utstillinger? I dunno. Bare vi henger sammen og snakker sammen, så er vel mye gjort? Har aldri vært på date så jeg aner ikke Jeg bor i et kollektiv hvor man ikke har stue ser du. Men ja, utstillinger kan man alltids gå på, det var en god ide, jeg skal ta en titt om det er noe som skjer. I forhold til å gå tur i parken, så er det som sagt meldt ganske dårlig vær dessverre. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dagtid eller kveld? Bowling eller biljard kan jo være ok? Eller hva med å dra å spille shuffelboard og drikke øl? Det syns jeg er veldig gøy. Det er ikke nødvendig å gjøre det så avansert. Spa er VELDIG i overkant så tidlig syns jeg. Hadde det vært meldt ok vær så kunne jo type klatring (har dere klatrepark i nærheten av Bergen?) eller noe annet sånt være gøy. Anonymkode: 041c5...b0a Har tenkt fra tidlig ettermiddag, så har tenkt på mat og at vi skal finne på noe mer. Bowling ligger et stykke utenfor byen, men shuffleboard finnes her i sentrum, og det tror jeg kan være litt kjekt. Angående spa så er det vel og merke mer et Hammam (varmt bad), så det er faktisk billigere å dra på 'spa' enn på klatring (verken jeg eller han klatrer heller, selv om jeg faktisk har hatt brattkort for noen år siden). Jeg var nok litt upresis angående dette i den opprinnelige posten. Synes forøvrig at å klatre er en generelt fin idé til date, for de som interesserer seg for slikt. Den nærmeste klatreparken blir vel på Voss meg bekjent. 1 time siden, Malenealone skrev: Turdate er ofte mest behagelig synes jeg Tur er topp! Men det er meldt drittvær, og da er ikke det så veldig stas. Så lenge det er opphold og ikke øsende regn vil jeg selvsagt holde tur og piknik åpen som mulighet, men foreløpig skal det blåse, være kaldt og sannsynligvis regne den dagen jeg har planlagt date. Anonymkode: 25a97...812
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #13 Skrevet 10. mai 2017 1 time siden, flaggermuskongen skrev: Det er noen som leser datingbøker. De tror at det å dra dama ned vil funke. De vet ikke forskjellen mellomn leken erting og mobbing/disrespect. Skjønner godt du ble satt ut. Og at du ble litt brent. Bare fokuser på deg selv og så kommer du sterkere tilbake. Utseendet er dessverre en greie ja. Men personlighet og varme veier mer. Du må bare tenke du var uheldig. Så lenge du er en anstendig kvinne som prøver godt nok, så har du egentlig gjort det du kan gjøre. Ønsker deg lykke til i fremtiden Håper du er klar over at hun du svarer til er en utestengt bruker som har opprettet haugevis med kontoer i etterkant. Du blir aldri kvitt henne hvis du fortsetter å kommentere hennes innlegg. Du gjor som du vil! Anonymkode: 97015...509
Gjest flaggermuskongen Skrevet 10. mai 2017 #14 Skrevet 10. mai 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper du er klar over at hun du svarer til er en utestengt bruker som har opprettet haugevis med kontoer i etterkant. Du blir aldri kvitt henne hvis du fortsetter å kommentere hennes innlegg. Du gjor som du vil! Anonymkode: 97015...509 Oh didn't know. Er bare på KG av og til. Endret 10. mai 2017 av flaggermuskongen
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #15 Skrevet 10. mai 2017 5 minutter siden, flaggermuskongen skrev: Oh didn't know. Er bare på KG av og til. Det går fint. Vil bare advare deg. Vi er så møkkalei henne, hennes sutring, offerrollen og drittslengingen. Anonymkode: 97015...509
meeeg9 Skrevet 10. mai 2017 #16 Skrevet 10. mai 2017 18 timer siden, flaggermuskongen skrev: Gå tur og prat med han. Spis en is sammen. Bli kjent. Alt trenger ikke koste penger. Nå koster jo isen penger da...hehehe
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #17 Skrevet 11. mai 2017 Uansett hvor billig spaet eller hammam badet er så er det ikke passende med mindre du vil showe off kroppen din, få han kåt og bare interessert i å tenke på en ting mens du prøver å få en toveis samtale for å bli kjent. En ting er å sitte i parken på sommeren og tilfeldig få lyst til å ta seg en uskyldig dukkert i vannet i parken men noe annet er å dra på spa og få kleinere stemning enn på superkleine dates på datingprogrammer som liksom skal være kjempe romantiske. Mcern og spasertur stemmer jeg for! Eller en gratis vernisage Anonymkode: aa374...589
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå