AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Hei. Nysingel og tok turen innom singelforumet her. Ler meg skakk av tråden "Værste daten"😂...men blir samtidig litt skremt på hvor mange rare folk som finnes på "markedet". Det jeg lurer litt på er: Når er det egentlig greit å hive seg inn på nettdating etter et brudd? (Exen har tydeligvis drevet med dette og mye annet i de 3 årene vi var sammen) Jeg trenger å få litt positiv oppmerksomhet fra andre menn, kjenner jeg. Hvilke datingsider er OK? (Er 4 år siden jeg var på datingside sist, og da var det vel Match og Møteplassen, men måtte betale for det og i tillegg motta masse meldinger fra psycho menn😳) Finnes sikkert ørten tråder om dette, men jeg spør på ny🙈 Anonymkode: c553d...36a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #2 Skrevet 10. mai 2017 Tinder er bra. Møteplassen også. Jeg heiv meg ut på tinder tre uker etter bruddet med sambo. Ikke for å møte noen helt uten videre men for å minne meg på at det finnes flere kjekke menn der ute!;og hvem vet kanskje man greier å falle pladask igjen selvom det alltid føles håpløst når man har kjærlighetssorg. Anonymkode: ae978...155
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 Tinder og OkCupid er de eneste jeg vet om som er gratis, men kvaliteten på begge er jo litt så som så. Anonymkode: 7d40e...65d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #4 Skrevet 10. mai 2017 Det spørs hva du er ute etter. Ønsker du bare oppmerksomhet og bekreftelse så er nok feks Tinder ok. Men som du ser av andre tråder her så er det mye sex-fokus der. På Møteplassen så får man også MYE oppmerksmhet, folk slenger i vei mailding basert kun på profilbildet der også. Men finnes noen litt mer seriøse innimellom. Ønsker du noe litt mer seriøst, og at mennene faktisk skal lese profilen din og helst ha noe til felles med deg for å ta kontakt, så ville jeg prøvd Sukker. Men man kan møte litt begge deler der også. Når det er greit å gjøre dette må du kjenne på selv. Jeg prøvde meg 5 mnd etter brudd etter et langt forhold. Møtte noen også som jeg datet en stund. Men fant ut at det var for tidlig, jeg hadde ikke lagt ting helt bak meg. Så tok en halvt års pause for å få ting på plass.Uansett så kan det være greit å være ærlig ovenfor de du møter (om du velger å møte noen) om at det ikke er så lenge siden brudd. Da er de klar over ståa. Anonymkode: c70b0...aa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå