AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Tror det pleier å gå mye i pavlova, bløtkaker og marsipankaker på 17.mai kanskje. Jeg tenkte å lage noe annet i år, men er litt usikker på hvilken. Ønsker å ha bær på da, det er friskt og godt. Hvilken/hvilke kaker skal dere lage i år? Anonymkode: fdb1a...50e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Jeg skal lage dronningkake. Anonymkode: 1b983...41c
Simbyxor Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 Skakke bake kake, ska bake boller. Lurer på om jeg skal ha sjokolade inni, eller om jeg skal lage sånne dølle, vanlige boller. Uansett er bestillingen på boller. Men jeg liker godt sånn suksessterte jeg da. Bare et tips.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 Vi må ha med en festkake til 17. mai feiringen her vi bor - aner ikke hvilken. Anonymkode: da435...ded
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 Jeg skal bake pavlova. Ostekake, iskake, oreokake og flytende ostekake er jo veldig gode kaker. Anonymkode: ff72c...937
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå