AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Har møtt en fyr x9. Iom at vi ikke bor på samme plass skjønner dere kanskje også at vi har hatt sex og besøkt hverandre. Uansett. Vi bor mange mil unna hverandre, har begge barn og det har gått en mnd i mellom hver gang vi har møttes. Da over typ en helg..Han virker hakket mer intressert, men dessverre føler jeg nada. Har ikke hatt noen prat om hvor vi står enda. Han er snill, kjekk og hyggelig. Ønsker han alt bra, men blir nok ikke meg. Personlighetsmessig passer vi ikke føler jeg.. Et ork å skulle avvise, spes siden det kun er 6 mnd siden jeg gikk ut av mitt forrige forhold. Bedre å ta det nå enn å gi han mere tid? Anonymkode: d8ce1...bc8
Mylian Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: dessverre føler jeg nada Hvorfor i all verden treffer du og har sex med noen du ikke føler noe for? Det virker jo helt absurd. 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 43 minutter siden, Mylian skrev: Hvorfor i all verden treffer du og har sex med noen du ikke føler noe for? Det virker jo helt absurd. Det er helt normalt for mange det. En fyr traff meg i nesten 2 år uten at han hadde følelser eller intensjoner om forhold Men til TS så vil jeg si at det beste er å ringe han å fortelle det. Og hva mener du med å gi han mer tid? Du sier jo at det ikke kan bli dere... Anonymkode: bb4e1...433 1
Mylian Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En fyr traff meg i nesten 2 år uten at han hadde følelser eller intensjoner om forhold Så du lot en fyr bruke deg som tømmestasjon i to år? Smart.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #7 Skrevet 10. mai 2017 Du holder han jo for narr og leker med (fucker opp) følelsene hans om du fortsetter å holde på med han. Er ikke vanskelig å fortelle han at desverre har du ikke de rette følelsene for han så du vil ikke holde på med han lenger. Anonymkode: 8dcff...065 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #8 Skrevet 10. mai 2017 7 timer siden, Mylian skrev: Hvorfor i all verden treffer du og har sex med noen du ikke føler noe for? Det virker jo helt absurd. Trives i hans selskap + vi matcher bra fysisk. Har egentlig avventet ting litt for å se an om jeg fikk noen flere følelser for han. Men det stopper dessverre der. Anonymkode: d8ce1...bc8 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #9 Skrevet 10. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en fyr x9. Iom at vi ikke bor på samme plass skjønner dere kanskje også at vi har hatt sex og besøkt hverandre. Uansett. Vi bor mange mil unna hverandre, har begge barn og det har gått en mnd i mellom hver gang vi har møttes. Da over typ en helg..Han virker hakket mer intressert, men dessverre føler jeg nada. Har ikke hatt noen prat om hvor vi står enda. Han er snill, kjekk og hyggelig. Ønsker han alt bra, men blir nok ikke meg. Personlighetsmessig passer vi ikke føler jeg.. Et ork å skulle avvise, spes siden det kun er 6 mnd siden jeg gikk ut av mitt forrige forhold. Bedre å ta det nå enn å gi han mere tid? Anonymkode: d8ce1...bc8 Selvfølgelig skal du fortelle han det du har fortalt oss med det samme. Vær ærlig og si at du håpet det skulle oppstå følelser, men at du dessverre ikke har fått det, og at du syns det blir feil å fortsette på denne måten. Ærlig sak det. Og mye bedre å ta det nå enn om noen månder... Jeg har hatt 2 sånne prater det siste halvåret jeg. Man møter noen, liker de godt, er tiltrukket, men så går det litt tid og man kjenner at de dypere følelsene man hadde håpet på ikke kommer. Det er en del av datingprosessen det. Anonymkode: 3705c...154 2
Anglofil Skrevet 10. mai 2017 #10 Skrevet 10. mai 2017 Tråden er ryddet for personangrep, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå