AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 fra kvinner fikk stemmerett til verden gikk under. Anonymkode: 1ea45...b09
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 Det var vel bare din verden som gikk under, ts Anonymkode: 92329...910 1
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 10. mai 2017 #5 Skrevet 10. mai 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: fra kvinner fikk stemmerett til verden gikk under. Anonymkode: 1ea45...b09 Har verden gått under ? Søren jeg fikk det ikke med meg. Når var det det skjedde ?
AmandaVI Skrevet 10. mai 2017 #6 Skrevet 10. mai 2017 I dag etter en lett middag bestående av en salat og en tunfisktoast slapp jeg en diger, tørr og glovarm kusevarmer med den utmerkelsen at den stinka både drit og klorin på samme tid. Det var så deilig at jeg ble rørt til tårer og lettet min dårlige samvittighet over å ha måttet handle mat med Mastercardet, noe jeg hater å gjøre. Jeg velger derfor å se på mini-tsjernobylen jeg sendte ned i sofaen som et godt tegn. Skjønnhet finnes overalt. 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #7 Skrevet 10. mai 2017 1 minutt siden, AmandaVI skrev: I dag etter en lett middag bestående av en salat og en tunfisktoast slapp jeg en diger, tørr og glovarm kusevarmer med den utmerkelsen at den stinka både drit og klorin på samme tid. Det var så deilig at jeg ble rørt til tårer og lettet min dårlige samvittighet over å ha måttet handle mat med Mastercardet, noe jeg hater å gjøre. Jeg velger derfor å se på mini-tsjernobylen jeg sendte ned i sofaen som et godt tegn. Skjønnhet finnes overalt. Hva leste jeg nettopp Anonymkode: 6784b...761 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #8 Skrevet 10. mai 2017 Menn og kvinner fikk jo stemmerett omtrent samtidig, så jeg tror ikke du kan tilskrive verdens undergang et bestemt kjønn. Anonymkode: 43af4...a12
Gjest Ingenting2 Skrevet 10. mai 2017 #9 Skrevet 10. mai 2017 36 minutter siden, AmandaVI skrev: I dag etter en lett middag bestående av en salat og en tunfisktoast slapp jeg en diger, tørr og glovarm kusevarmer med den utmerkelsen at den stinka både drit og klorin på samme tid. Det var så deilig at jeg ble rørt til tårer og lettet min dårlige samvittighet over å ha måttet handle mat med Mastercardet, noe jeg hater å gjøre. Jeg velger derfor å se på mini-tsjernobylen jeg sendte ned i sofaen som et godt tegn. Skjønnhet finnes overalt.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #11 Skrevet 10. mai 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: fra kvinner fikk stemmerett til verden gikk under. Anonymkode: 1ea45...b09 Når var det verden gikk under? Kan du minne meg på det?? Jeg glemmer så lett, kvinne med stemmerett som jeg er Anonymkode: e002b...c5e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå