Zienna Skrevet 9. mai 2017 #1 Del Skrevet 9. mai 2017 Hvordan gjør man det, og har noen erfaring? Finnes det nettsider? Har koselig hus av god standard, i et svært attraktivt område for turister. Vi kan tenke oss å bytte hus med noen som bor på Sørlandet i 4 ferieuker. Men hvordan komme i kontakt med seriøse mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prescella Skrevet 12. mai 2017 #2 Del Skrevet 12. mai 2017 Hei! Jeg bytta hus i fjor og det gjorde jeg også for noen år siden Har bytta 3 ganger med 2 franske famiiler og en belgisk. Veldig fornøyd. Meldte meg inn i en boligbytteklubb og forespørslene hagla inn. Har ett helt vanlig hus. Om du vil bytte med noen på sørlandet kan du jo prøve Finn og boligbytteklubb? Sistnevnte koster noen hundre i året mener jeg å huske. Brukte boligbytte.com 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 12. mai 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 12. mai 2017 Takk for svar! Skal sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå