Wenda Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 da tenker jeg på prisklassen 400-600 kroner, av typen man får kjøpt på Coop obs, clahs ohlson etc
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Bruker heller ovnen og leirgryte. Anonymkode: b7adc...9a6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 Vi kjøpte vår på coop obs, tror den kostet rundt 600 kr. Merket er emerio, og den fungerer mer enn bra nok til vårt bruk iallefall Anonymkode: b7f1a...5a0
Wenda Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker heller ovnen og leirgryte. Anonymkode: b7adc...9a6 Det var strengt tatt ikke svar på det jeg lurte på 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi kjøpte vår på coop obs, tror den kostet rundt 600 kr. Merket er emerio, og den fungerer mer enn bra nok til vårt bruk iallefall Anonymkode: b7f1a...5a0 Takk, kikket litt på den. Hvor ofte bruker dere den? Jeg tenker at jeg kommer til å bruke den minst en gang i uka. Har følt et behov for en ganske ofte iallefall
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 19 minutter siden, Wenda skrev: Det var strengt tatt ikke svar på det jeg lurte på Takk, kikket litt på den. Hvor ofte bruker dere den? Jeg tenker at jeg kommer til å bruke den minst en gang i uka. Har følt et behov for en ganske ofte iallefall Det varierer veldig. I perioder bruker vi den flere ganger i uka, mens andre perioder bruker vi den aldri. Anonymkode: b7f1a...5a0
Wenda Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det varierer veldig. I perioder bruker vi den flere ganger i uka, mens andre perioder bruker vi den aldri. Anonymkode: b7f1a...5a0 Kult 👍 Da skal jeg så absolutt sjekke ut den enda bedre 😊
Simbyxor Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 Sitter du oppe og koker kjøtt nå, eller? Litt misfornøyd med at det tok 16 timer? Henger meg på, kunne tenkt meg en saktekoker selv.
Wenda Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2017 Har ingenting imot å lage mat som tar lang tid. Koker ofte kraft i 2 døgn også. Men syns det virker så mye enklere med slowcooker. Hadde noen leirgryter, men jeg fikk dem aldri skikkelig rene og de ble fulle av mugg, og det ble mer stress enn moro bare pga vaskingen etterpå 😝
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #9 Skrevet 9. mai 2017 1 minutt siden, Wenda skrev: jeg fikk dem aldri skikkelig rene og de ble fulle av mugg Da burde du heller lære deg å vaske opp? Anonymkode: b7adc...9a6
debattanten Skrevet 10. mai 2017 #10 Skrevet 10. mai 2017 (endret) Hva med en gryte som er emaljert, slik som Le crueset? Du får jo også lignende kjeler til halv pris om du kjøper et annet merke. Ikke for å spore av tråden, men er det noe en slow cooker kan som en slik kjele ikke kan? I slike kjeler kan man i tillegg lage verdens beste brød :D Mugg og at møkka sitter er ikke et problem i slike kjeler. Endret 10. mai 2017 av debattanten
Wenda Skrevet 10. mai 2017 Forfatter #11 Skrevet 10. mai 2017 Har tenk på slike gryter også, men føler det er enklere med slowcooker. Brød spiser vi ikke så trenger ikke noe til å lage det i heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå