Gå til innhold

Søker erfaring fra noen med billige slow cooker

Anbefalte innlegg

Skrevet

da tenker jeg på prisklassen 400-600 kroner, av typen man får kjøpt på Coop obs, clahs ohlson etc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker heller ovnen og leirgryte.

Anonymkode: b7adc...9a6

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte vår på coop obs, tror den kostet rundt 600 kr. Merket er emerio, og den fungerer mer enn bra nok til vårt bruk iallefall :)

Anonymkode: b7f1a...5a0

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker heller ovnen og leirgryte.

Det var strengt tatt ikke svar på det jeg lurte på

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi kjøpte vår på coop obs, tror den kostet rundt 600 kr. Merket er emerio, og den fungerer mer enn bra nok til vårt bruk iallefall :)

Takk, kikket litt på den. Hvor ofte bruker dere den? Jeg tenker at jeg kommer til å bruke den minst en gang i uka. Har følt et behov for en ganske ofte iallefall

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Wenda skrev:

Det var strengt tatt ikke svar på det jeg lurte på

Takk, kikket litt på den. Hvor ofte bruker dere den? Jeg tenker at jeg kommer til å bruke den minst en gang i uka. Har følt et behov for en ganske ofte iallefall

Det varierer veldig. I perioder bruker vi den flere ganger i uka, mens andre perioder bruker vi den aldri. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det varierer veldig. I perioder bruker vi den flere ganger i uka, mens andre perioder bruker vi den aldri. 

Kult 👍 Da skal jeg så absolutt sjekke ut den enda bedre 😊

Skrevet

Sitter du oppe og koker kjøtt nå, eller? Litt misfornøyd med at det tok 16 timer? 

Henger meg på, kunne tenkt meg en saktekoker selv.

Skrevet

Har ingenting imot å lage mat som tar lang tid. Koker ofte kraft i 2 døgn også. 

Men syns det virker så mye enklere med slowcooker. Hadde noen leirgryter, men jeg fikk dem aldri skikkelig rene og de ble fulle av mugg, og det ble mer stress enn moro bare pga vaskingen etterpå 😝

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Wenda skrev:

jeg fikk dem aldri skikkelig rene og de ble fulle av mugg

Da burde du heller lære deg å vaske opp?

Skrevet (endret)

Hva med en gryte som er emaljert, slik som Le crueset? Du får jo også lignende kjeler til halv pris om du kjøper et annet merke. 

Ikke for å spore av tråden, men er det noe en slow cooker kan som en slik kjele ikke kan? I slike kjeler kan man i tillegg lage verdens beste brød :D 

Mugg og at møkka sitter er ikke et problem i slike kjeler.

Endret av debattanten
Skrevet

Har tenk på slike gryter også, men føler det er enklere med slowcooker. Brød spiser vi ikke så trenger ikke noe til å lage det i heller 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...