AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Jeg gir opp. Hvor finner man en normal mann med hue på rett plass? Siste ukes chatting på Tinder har gitt meg tilbud om å bli bundet og pisket. Uten noen "hei" først. Jeg har også fått en link til hvorfor man bør onanere på jobb. Jeg har også fått tilbud om å se en stake om jeg legger til en match på Snap. Og uka er bare to dager gammel Er menn seriøst så klønete når det gjelder sjekking? Eller er dette sosiale katastrofer som er ute og går? Hører gjerne om andres katastrofer også kanskje noen kan lære av andres feil. Anonymkode: 42e09...142
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Oj glemte nesten han verst. Han som sender flere meldinger i timen og ble potte sur fordi jeg ikke responderte på meldingene hans :o omg. Hvordan skal man rekke det da? Anonymkode: 42e09...142
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Oj glemte nesten han verst. Han som sender flere meldinger i timen og ble potte sur fordi jeg ikke responderte på meldingene hans :o omg. Hvordan skal man rekke det da? Anonymkode: 42e09...142 ok, da har du nok misforstått hvordan du skriver profilteksten din eller/og hvordan du velger bilder i visningen. Mye pupp og rumpe drar med seg mye søppel i innboksen. Skriv heller følgende; religiøs dame (eller lignende), små pupper, sterke meninger og 50/50 deling på alt så har du lukket ut 90% av de useriøse. Fortsett med bilder av deg i en kjeledrakt fra Felleskjøpet så står du nok igjen med de solide 0,001 promillie som du vil ha. Anonymkode: 9f7a2...392 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 Jeg holder på med nettdating, og opplever og mye rart. Noen er gift, andre bor på andre siden av landet, og blir sure fordi jeg ikke vil gi de en sjanse. En ville jeg skulle tisse han i munnen. En ville at jeg skulle være sjefen i forholdet, og da bestemme 100% over han, når han fikk gå på do, hva og når han fikk spise, hva han skulle se på tv, alt han skulle gjøre. En ville at jeg alltid måtte være sminket, ha oppsatt hår, kjole og høyhælte sko. Ellers er det sånn første melding, jeg kan komme til deg i natt, skal vi pule? OSV. Det er så mye rart der ute, at jeg blir jo skremt. Anonymkode: 96d75...4af 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg holder på med nettdating, og opplever og mye rart. Noen er gift, andre bor på andre siden av landet, og blir sure fordi jeg ikke vil gi de en sjanse. En ville jeg skulle tisse han i munnen. En ville at jeg skulle være sjefen i forholdet, og da bestemme 100% over han, når han fikk gå på do, hva og når han fikk spise, hva han skulle se på tv, alt han skulle gjøre. En ville at jeg alltid måtte være sminket, ha oppsatt hår, kjole og høyhælte sko. Ellers er det sånn første melding, jeg kan komme til deg i natt, skal vi pule? OSV. Det er så mye rart der ute, at jeg blir jo skremt. Anonymkode: 96d75...4af Men i alle dager... jeg har gitt sukker et forsøk de siste dagene, og har ikke bestemt meg for å fortsette enda. Som dame 40+ , dog relativt søt, får jeg en del matcher. Men de er jo så innmari dårlig til å ta steget til å ta kontakt, skjønner ikke helt den der... kan selvsagt hende jeg ikke har fatta poenget enda da, med hvordan det egentlig fungerer. Men jeg tar gjerne første-kontakt selv altså, hvis jeg finner det for godt. Men jeg er likevel en tilhenger av at menn gjerne må vise interessen først. Sånn er det bare. Ihvertfall i min ideelle verden. Men jeg har aldri mottatt slibrigheter. Så jeg lurer på om det kan ha noe med bildeutvalget ditt å gjøre...? Jeg har helt normale selfies, men uten overlessa sminke. Anonymkode: e026e...5b6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 Ref innlegg over: jeg luker umiddelbart ut de som ikke bor i nærheten, samme med menn som er utenfor ønsket aldersgruppe. De som kun sender et "hei" skal også ha mye flaks hvis jeg svarer. Anonymkode: e026e...5b6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Hvor gamle er matchene dine? I 40 årene? Jepp 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: ok, da har du nok misforstått hvordan du skriver profilteksten din eller/og hvordan du velger bilder i visningen. Mye pupp og rumpe drar med seg mye søppel i innboksen. Skriv heller følgende; religiøs dame (eller lignende), små pupper, sterke meninger og 50/50 deling på alt så har du lukket ut 90% av de useriøse. Fortsett med bilder av deg i en kjeledrakt fra Felleskjøpet så står du nok igjen med de solide 0,001 promillie som du vil ha. Anonymkode: 9f7a2...392 Haha. Ikke en eneste pupp eller kløft eller trutmunn her. Ingen tekst heller. Ikke ser man kroppen heller. Fordi jeg ikke vil ha for mye slibrigheter. Nå var ikke dette noe stort problem. Det er gøy å parkere slike håpløse tilfeller. Er bare komisk hele greia, og det er gøy å høre hva slags menn andre der ute klarer å snuble over. Anonymkode: 42e09...142
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #9 Skrevet 9. mai 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som kun sender et "hei" skal også ha mye flaks hvis jeg svarer. Hvorfor? Hva krever du dem skal skrive egentlig når dem først tar kontakt? Hilsen en Mann Anonymkode: 90c3d...c1b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #10 Skrevet 10. mai 2017 Har selv vært på tinder nå i to uker og kun en match har vært seksuell og upassende. De andre virker hyggelige og på jakt etter kjæreste. Kan ha noe med at jeg har skrevet i profilteksten kun seriøse henvendelser og leser alle jeg vurderer å sveipe like på sin profiltekst før jeg liker. De som det ikke står noe i teksten eller de som skriver de er opp for moro sveiper jeg vekk. Anonymkode: 19e93...30f 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #11 Skrevet 10. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har selv vært på tinder nå i to uker og kun en match har vært seksuell og upassende. De andre virker hyggelige og på jakt etter kjæreste. Kan ha noe med at jeg har skrevet i profilteksten kun seriøse henvendelser og leser alle jeg vurderer å sveipe like på sin profiltekst før jeg liker. De som det ikke står noe i teksten eller de som skriver de er opp for moro sveiper jeg vekk. Anonymkode: 19e93...30f Hehe. Du vil snart finne ut at noen menn tar "ute etter noe seriøst" som en utfordring Anonymkode: 42e09...142
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #12 Skrevet 10. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: ok, da har du nok misforstått hvordan du skriver profilteksten din eller/og hvordan du velger bilder i visningen. Mye pupp og rumpe drar med seg mye søppel i innboksen. Skriv heller følgende; religiøs dame (eller lignende), små pupper, sterke meninger og 50/50 deling på alt så har du lukket ut 90% av de useriøse. Fortsett med bilder av deg i en kjeledrakt fra Felleskjøpet så står du nok igjen med de solide 0,001 promillie som du vil ha. Anonymkode: 9f7a2...392 Hvis noen hører på deg og skriver at man blant annet er religiøs (negativt) og 50/50 deling på alt så virker dette som noen som er ute etter å skape krangel. Og hvis man atpåtil bare har bilder av seg selv i kjeledress synker sjangsen enda mer. Jeg bruker Tinder for å treffe en kjæreste (ons er totalt uinteressant), men jeg hadde sveipet venstre på en slik profil som du nevner her. Når det skal sies så har ikke profilen så veldig mye å si da de aller fleste menn bare sveiper alt til høyre for så å sortere dem de får matcher med i ettertid. I starten brukte jeg tid, så på profiler og sveipet kun de jeg syntes virket interessant. Etter en uke uten en eneste match så begynte jeg å sveipe alle til høyre. Nå får jeg i det minste kanskje 1 eller 2 matcher i uken fremfor 0. Anonymkode: a4706...1f7
Sykkelkopp Skrevet 10. mai 2017 #13 Skrevet 10. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp . Anonymkode: 42e09...142 Ja de single i den alderen er gjerne sånn. De er de ingen ville ha. Du burde funnet deg noen før 30. Nå er din beste sjanse noen som har vært gift før
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. mai 2017 #14 Skrevet 10. mai 2017 6 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Ja de single i den alderen er gjerne sånn. De er de ingen ville ha. Du burde funnet deg noen før 30. Nå er din beste sjanse noen som har vært gift før Hahahahaha, @Sykkelkopp KåGes egen SjekkeGuru.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #15 Skrevet 10. mai 2017 Jeg har ikke vært mye på Tinder, men jeg har prøvd det ut litt. Jeg er veldig selektiv på hvem jeg matcher, altså ikke at jeg må ha sånne "typiske kjekkaser". Men jeg ser etter utstrålingen til person og hvilken følelse jeg får av profilen, altså jeg bruker min intuitive følelser. Alle jeg har matchet med har kontaktet meg på en hyggelig måte. Vi har snakket sammen en del, og da kartlegger jeg videre om han har de trekkene jeg ønsker i en mann (det er veldig lett å se på måten han skriver med meg på), beklager og avslutter det med de jeg ikke lenger ønsker å snakke med. De tar det fint, syntes det er leit, men ønsker meg lykke til. Har nå funnet en jeg har lyst til å møte, vi har samme verdier av det vi har snakket om hittil, han har en passende personlighet i forhold til hva jeg ser etter, han tør å ta ledelsen osv. Kan jo så klart hende at han er en stor dust når vi møtes, så skal ikke sitte på noen høy hest, men poenget mitt er at jeg bare har kommet i kontakt med ordentlig og hyggelige menn gjennom Tinder, ikke en eneste har snakket noe om sex eller sagt noe upassende, sært eller creepy. Dere som bare er uheldige med hvem dere kommer i kontakt med, kanskje dere burde tenke litt over hvordan dere selv fremstiller dere i profilen? Kanskje dere burde faktisk sette dere ned å tenke over hva dere lete etter og bli flinkere til å sile ut dette bare ved å se på profilen til folk (snakker ikke om utseende her). Og når dere snakker med folk, vis at dere faktisk har høy verdi, ikke en desperat dame på jakt etter kjæreste. Jeg tenker hvert fall at når dere bare møter merkelige mannfolk på slike nettsider så er det noe dere selv gjør feil. Anonymkode: b07df...80b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #16 Skrevet 10. mai 2017 Men de du matcher med har jo du selv sveipet til høyre på, så om dette ikke handler om profilen din så handler det om mennene du velger. Jeg har vært på Tinder en stund nå, og har bare seriøse henvendelser fra menn. Anonymkode: 8822c...e67
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #17 Skrevet 10. mai 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de du matcher med har jo du selv sveipet til høyre på, så om dette ikke handler om profilen din så handler det om mennene du velger. Jeg har vært på Tinder en stund nå, og har bare seriøse henvendelser fra menn. Anonymkode: 8822c...e67 Min profil tilsier ikke at jeg er noe duckface med løs trusestrikk. Men de menn jeg velger er ofte ganske ok å se på, aktive og gjerne eventyrere. Mange har vært gift i mange år og nå som de har blitt single i voksen alder, så vil de ut og leke rundt slik de gjorde når de var i begynnelsen av 20-åra. Og de har ofte ikke selvinnsikt nok til å se at de ikke er like attraktive lengre Møter mye bra også altså. Om enn noe kjedelige. Anonymkode: 42e09...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå