Gå til innhold

Er jeans godtatt på 17. Mai ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Jeg tenker på 17. Mai antrekk, her vi skal være så kommer det til å bli kaldt på 17.Mai tror jeg. Derfor lurer jeg på om hvit blusetopp, mørke jeans, høyhælte sko og hvit kåpe er godtatt som 17. Mai antrekk ? Veit at mange sier at jeans ikke er godtatt, men vill jo ikke fryse eller. 

Anonymkode: 08bee...5e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jada, men mulig du vil føle deg litt utenfor.

Anonymkode: 24245...d03

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bry deg om hva andre mener. 

Anonymkode: 80788...2e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja :) Alle har sin egen personlige stil og så lenge man kler seg opp og anstendig så er det bra nok som 17. mai antrekk :) 

Anonymkode: beedc...95e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke i min verden. Men jeg ser at folk trasker rundt i joggesko til bunad, så det er mye forskjellig der ute.
Selv min sønn med autisme (og svært rigid når det kommer til klær) klarer å pynte seg og kle seg anstendig når protokollen (mor) krever det.

Anonymkode: 3d199...18d

• Liker 8
Skrevet

Herlighet nei.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du går med et par pene, svarte jeans, så synes jeg det er helt innafor. Hvis du har hæler, en pen topp og kåpe er jeg sikker på at du ser kjempefin ut :) 

Anonymkode: a84c9...20e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja :) Alle har sin egen personlige stil og så lenge man kler seg opp og anstendig så er det bra nok som 17. mai antrekk :) 

Anonymkode: beedc...95e

Hva menes med anstendig egentlig?

Anonymkode: 65184...ddd

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke i min verden. Men jeg ser at folk trasker rundt i joggesko til bunad, så det er mye forskjellig der ute.
Selv min sønn med autisme (og svært rigid når det kommer til klær) klarer å pynte seg og kle seg anstendig når protokollen (mor) krever det.

Anonymkode: 3d199...18d

Fint å kunne bruke sin autistiske sønn for å rakke ned på andre, ikke sant? :) 

Anonymkode: 6e005...7cd

• Liker 8
Skrevet

For meg er jeans fy fy på 17'nde men for all del hva hver enkelt regner som pyntet er forskjellig.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei :) Jeg tenker på 17. Mai antrekk, her vi skal være så kommer det til å bli kaldt på 17.Mai tror jeg. Derfor lurer jeg på om hvit blusetopp, mørke jeans, høyhælte sko og hvit kåpe er godtatt som 17. Mai antrekk ? Veit at mange sier at jeans ikke er godtatt, men vill jo ikke fryse eller. 

Anonymkode: 08bee...5e1

Drit i hva alle andre sier å gå i olabukser du.

• Liker 1
Skrevet

Ja det syntes jeg er et pent antrekk:)

Har sett mange likt kledde på 17 mai

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2017 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Hvis du går med et par pene, svarte jeans, så synes jeg det er helt innafor. Hvis du har hæler, en pen topp og kåpe er jeg sikker på at du ser kjempefin ut :) 

Anonymkode: a84c9...20e

enig

Anonymkode: 3ae9f...1d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man må da få gå med det man vil! Selvfølgelig er jeans greit på 17 mai, er da ingen lov som sier noe om antrekk på 17mai? Ingen tvinger meg til å gå i kjole om jeg ikke trives i det,  så bukse er da innafor.

Anonymkode: b9db5...e15

AnonymBruker
Skrevet

Heller jeans på 17mai enn hijab....

Anonymkode: b22c5...77b

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Gjør som du ønsker, ikke bry deg om hva andre mener. Jeans er helt greit så lenge den ikke er hullete.

Endret av Catalina Culès
Gjest .......
Skrevet

Selvfølgelig er det antrekket godtatt! :)  Det viktigste er at du føler deg vel. Gi f i hva andre mener!

Skrevet (endret)

Det viktigste er hva du sjøl mener her. 

Endret av CaraEvingne
Skrevet

Jeg synes jeans er helt innafor på 17. mai. Skal nevnes at jeg ikke er noe glad i den dagen selv, og orker virkelig ikke å bruke masse tid på å pynte meg med kjole eller skjørt bare for at andre skal synes jeg er "pyntet nok". Gå i det du selv føler for, det viktigste er at du er komfortabel med det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...