Malphas Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Etter å ha landet etter noen år med bare fokus på jobb, så har jeg innsett at alle mine venninner enten har blitt småbarnsmødre eller flyttet fra Oslo.. Er veldig glad i jobb, men begynner å kjenner behov for litt sosial input igjen. Jeg trenger å få noen nye impulser inn i livet, og ser derfor etter noen likesinnede sjeler. Jeg er 28 år, kvinne, barnløs og har bodd i Oslo en god stund nå. Jeg elsker å dra på konserter, eller å ta en øl. Jeg kan like en rolig kveld hjemme like godt som en kveld ute på byen. Er også veldig glad i å reise. Send gjerne en pm.. :)
IncaTinca Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Sender deg en pm! Kjenner meg også godt igjen i det du skriver Hvis Ryan Leslie kommer til Norge igjen eller Keri Hilson så blir jeg den første med billett gjemt i bhén hahaha. Savner det solide sosiale selv. Sender deg en pm jeg.
Misha889 Skrevet 6. oktober 2017 #4 Skrevet 6. oktober 2017 Hei Jeg er 28 år og har noen av de samme intressene ta gjerne kontakt😊
FrkIA Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 (endret) feil tråd Endret 5. desember 2017 av FrkIA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå