Gå til innhold

Suging

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er ei jente på 28-år som har to langvarige forhold bak meg. Jeg har datet litt og dater nå en fantstisk mann. Problemet mitt er at jeg virkelig ikke liker å suge. Har aldri/sjeldent gitt blowjobs i forholdene mine men har latt de "pule" meg i munn og latt de komme i munnen min. Jeg suger selvfølgelig litt når de skal komme i munnen min men ikke noe utover dette. Problemet mitt er at jeg får så dårlig samvittighet. Jeg har jo lyst men orker virkelig ikke tanken på det. Jeg blir ikke tent av det og jeg får utrolig dårlig selvtillit bare sv å tenke på det. Til nå har jeg sagt til daten min at jeg ikke suger noen før jeg stoler på den personen og at vi er i et forhold men dette er jo en hvit løgn siden jeg egentlig ikke har lyst.. jeg mistet også ennå mer lysten når han forrige jeg datet maste så mye og en gang ga jeg etter og da trykte han hodet mitt ned på penisen så jeg brakk meg og ikke fikk puste. Dette har ødelagt mye for meg.. 

hvor viktig er dette for dere menn? Hadde du blitt skuffet hvis du var han jeg datet nå? Jeg har ekstrem sexlyst og kan ha sex hver dag og opptil flere ganger om dagen. Forventer heller ikke å bli slikket da jeg uansett alltid er så kåt at det "renner" av meg..

Anonymkode: aaf81...e44

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor viktig er dette for dere menn? Hadde du blitt skuffet hvis du var han jeg datet nå? 

Sikkert ikke det du ønsker å høre, men for meg personlig er det en veldig vesentlig del av sexlivet. Etter å ha opplevd god suging vil jeg påstå det er umulig for meg å gi det opp.

Det er "obligatorisk" oppvarming og min favorittmåte å avslutte på. 

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke en viktig del av sexlivet, men det er definitivt noe jeg ville savnet. Det tar bort et helt aspekt ved sexlivet, og jeg liker å utnytte det fulle spekteret.

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvor viktig er dette for dere menn? Hadde du blitt skuffet hvis du var han jeg datet nå? Jeg har ekstrem sexlyst og kan ha sex hver dag og opptil flere ganger om dagen. Forventer heller ikke å bli slikket da jeg uansett alltid er så kåt at det "renner" av meg..

Du skal ikke gjøre noe du ikke vil. Men jeg personlig vil være enig med de to andre som skrev over meg.

Jeg elsker å bli sugd. Så jeg ville savnet om kona/dama mi ikke ville gjøre det.

Skrevet

Deilig å bli sugd, men mest fordi partneren liker å gjøre det, mindre for min egen nytelses skyld. Skal jeg beholde tenningen må partneren min like/ville/ønske å være med på det vi driver med. Om en evt ny partner hadde fortslt meg at hun ikke suger og har problemer med det så er det greit. En ærlig sak. Masse annet deilig man kan gjøre sammen.

Men jeg får ikke det du skriver til å rime. Du liker ikke å suge, men å la han få komme i munnen din er helt greit....., pleier å være omvendt.....

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg er ei jente på 28-år som har to langvarige forhold bak meg. Jeg har datet litt og dater nå en fantstisk mann. Problemet mitt er at jeg virkelig ikke liker å suge. Har aldri/sjeldent gitt blowjobs i forholdene mine men har latt de "pule" meg i munn og latt de komme i munnen min. Jeg suger selvfølgelig litt når de skal komme i munnen min men ikke noe utover dette. Problemet mitt er at jeg får så dårlig samvittighet. Jeg har jo lyst men orker virkelig ikke tanken på det. Jeg blir ikke tent av det og jeg får utrolig dårlig selvtillit bare sv å tenke på det. Til nå har jeg sagt til daten min at jeg ikke suger noen før jeg stoler på den personen og at vi er i et forhold men dette er jo en hvit løgn siden jeg egentlig ikke har lyst.. jeg mistet også ennå mer lysten når han forrige jeg datet maste så mye og en gang ga jeg etter og da trykte han hodet mitt ned på penisen så jeg brakk meg og ikke fikk puste. Dette har ødelagt mye for meg.. 

Mange menn som ikke har behov eller liker å bli sugd også. Som kvinner, er heller ingen menn like... Bare finn din rette....

AnonymBruker
Skrevet

Bedre å bare suge litt under forspillet enn å la det gå for han i munnen din. Da kan du kontrollere det mer selv. Gi beskjed på forhånd at han ikke skal holde deg på hodet eller bare fjern armen hans om han holder på hodet ditt siden du ikke liker det. Du må gi beskjed om hva du liker og ta litt mer kontroll i sugesituajonen om du er ukomfortabel slik du har opplevd det til nå. 

Anonymkode: 7136a...c87

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...