Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ligger den ute på nett, på www.hm.com

Jeg fant jeg mye fint som jeg bestilte fra forhåndskatalogen som jeg fikk for en god stund siden. Har ikke fått klærne ennå, men det er verd en titt :P

Deilig å se litt sommerklær i vintermørket :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er godt med en forsmak på våren. Masse fint der, men er gravid så jeg kan ikke kjøpe så mye fremover :)

Skrevet

Eg fikk katalogen for et par daga sida- og det va den beste katalogen på lenge!!!

Kjempemasse fine klær jo..

Blei sittande å bla i den heile kvelden (veel..)

Kjem nok til å handle litt- men som oftast e det klær som blir sendt tilbake.

Har en tendens til å ikkje sjå so bra ut på meg som modellane i bladet (lure på koffår..? :roll: )

Skrevet

Jeg fikk katalogen idag, og om 14 dager ankommer 2 topper, 2 skjørt og 1 bikini meg :tommelsmil:

Skrevet

hvordan er størrelsene her egentlig? store eller små eller normale????

alltid det som blir så feil når jeg bestiller sånnn. nå vipper jeg mellom 38-40 også, vanskelig, spes de klærne som kommer i 40-42 - altså ikke "rene" 40str osv...

fikk katalogen i dag - og så masse FINT!

Gjest Anonymous
Skrevet

Pilotbriller, pilotbriller!! Blir nok litt shoppings her før jeg reiser til Australia, ja! :kul:

Skrevet

Syns også det var mye fint der, bestilte litt fra forhåndskatalogen. Da helst klær som kan brukes ut over våren også. Bestilte mindre typiske sommerklær, men litt ble det :)

Skrevet

Var masse fint der.. Skulle bare ønske de ikke brukte så " sukkersøte" farger hele tiden.. En litt mørkere turkis f.eks.. hadde vært ypperlig :P

Skrevet

Jeg eeelsker sukkersøte farger. Men kommer ikke til å bestille i år.

Jeg slenger alltid disse klærne bare langt bakerst i skapet også brukes de aldri av en eller annen grunn...

Gjest Transvestitt
Skrevet

Jeg er ute etter sommerkjoler, men ble ikke oppløftet av det jeg så. Håper på bedre utval i butikker.

Gjest Daniella_
Skrevet
Jeg er ute etter sommerkjoler, men ble ikke oppløftet av det jeg så. Håper på bedre utval i butikker.

Samme her... så ikke en fin kjole jeg

Men de hadde en helt nydelig bikini i hvit og rosa..i ruter :)

Skrevet

Jeg fikk katalogen i går, og ble et svært lykkelig menneske da jeg så at lys turkis tydeligvis gjelder neste sommer også. Elsker den fargen. :hjerter:

Men det er litt dårlig gjort av dem å sende ut katalogen så tidlig, da... Det er jo en evighet til jeg kan begynne å bruke noen av de klærne!

Skrevet

Var kjempemye fint der :) Masse fine skjørt og jakker

Skrevet

Oj, bladde gjennom den i går, og ble faktisk ikke så veldig inspirert av noe som helst... Liker høstkatalogen bedre som oftest. Hm. Kanskje jeg må ta en ny titt siden dere andre er så begeistret. :roll:

Gjest Daniella_
Skrevet
Jeg fikk katalogen i går, og ble et svært lykkelig menneske da jeg så at lys turkis tydeligvis gjelder neste sommer også. Elsker den fargen. :hjerter:

Men det er litt dårlig gjort av dem å sende ut katalogen så tidlig, da... Det er jo en evighet til jeg kan begynne å bruke noen av de klærne!

Jaa...den fargen er skjønn!

Ble også glad for at den er i år også...

Trodde det bare var mørke kjedelige farger som kom, men da tok jeg feil :sjarmor:

Skrevet
Jeg fikk katalogen idag, og om 14 dager ankommer 2 topper, 2 skjørt og 1 bikini meg :tommelsmil:

Her vært innom sidene (har ikke fått kataologen i posten enda) og synes det var mye fint!

Men hvor står det at leveringtiden er 14 dager? Jeg får kun opp at "varen finnes på lager"..

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg ble superskuffet over katalogen jeg da... Fant bare et par topper jeg synes var fine, men som jeg antagelig ikke gidder å bestille.

Det samme gjelder ellos katalogen i år, så jeg håper Josefssons har en bedre katalo å stille opp med!

Pam

Skrevet

Som vanlig fant jeg masse fint i katalogen, men jeg har også opplevd å bomme litt på størrelsen noen ganger. Noen ganger passer størrelsen jeg vanligvis bruker, andre ganger er det for trangt, og det gjør det litt håpløst. Iallefall bukser, men topper og skjørt er enklere da.

Tenkte å forsøke å styre meg, og ikke bestille, men nå fikk jeg kjempelyst til å bla igjennom en gang til.

Skrevet

Jeg ringte og bestilte, og hvis klærne er på lager er det ca 2 ukers leveringstid, men hvis de ikke er på lager er leveringstida lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...