AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #41 Del Skrevet 9. mai 2017 Halvgammel mann her. Det finnes personlighetstyper som ofte er romantikere. Det er ikke nødvendigvis det samme som å være romantisk utad mot en kvinne, men de går med mange tanker om hvordan ting var før, og hvordan de kunne blitt, og kan bli. Den emosjonelle mannen er trolig ofte ikke den mest attraktive typen for kvinner. Jeg ble forelsket og ønsket meg kjæreste fra før jeg var 10 år, men var alt for beskjeden til å tørre å snakke med jenter. Trodde det skulle løsne etter en sommerflørt i 14års alder, men det var jo bare hun og meg som visste om det, og jeg ble ikke magisk tøffere. Etter en del rene avstandsforelskelser havnet jeg i vennefella med ei som hadde vært i omgangskretsen ei stund, trolig bare for at jeg ikke greide å si det høyt at det var en kjæreste jeg ville ha, og etterhvert falt helt for jævlig for henne. Det er ikke godt når du har fire følelser i deg samtidig; forelskelsen, håpet om at det plutselig skal gå din vei, skuffelsen over deg selv som er så veik, og at du går og gruer deg til den dagen hun kommer og presenterer sin nye flamme. Etter et par triste år traff jeg henne jeg har vært sammen med siden. Det skjedde på en vanlig måte, og uten at det var mye forelskelse i bildet. Hadde det vært det, så hadde det sikkert stokket seg. Jeg har hatt kolleger og venner som har opplevd gjensidig og inderlig forelskelse i voksen alder (40+) og jeg misunner dem skikkelig. Jeg har blitt mye flinkere til å snakke om egne følelser med årene, og noen ganger kanskje på kanten til å dele for mye. Men jeg tipper at den dagen det virkelig står noe på spill, så blir jeg antagelig innadvendt igjen. Da kan jeg håpe at de rundt meg skjønner at noe er galt, og stiller de riktige spørsmålene. På kodespråket kommer jeg oftest ut som ISTP, noen ganger IFSP og burde trolig vært sammen med en ekstrovert partner. To introverte gir ikke grobunn for å snakke så mye om følelser. Anonymkode: df97f...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #42 Del Skrevet 9. mai 2017 44 minutter siden, flaggermuskongen skrev: Det var noen som laget en måte klassifisere de forskjellige peronlighetstypene. Den har blitt kritisert opp og ned. Men kan fungere for å forstå de forskjellige typene som finnes i samfunnet. Du kan ta en test her:https://www.16personalities.com/ Nå er det også sånn at man kan ha sterke trekk fra flere personligheter. Man faller ikke alltid innenfor en viss kategori. Jeg er altså en adventure type 👍 men det sier ikke så mye om mine emosjonelle ferdigheter i forhold. Anonymkode: a1f01...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flaggermuskongen Skrevet 9. mai 2017 #43 Del Skrevet 9. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er altså en adventure type 👍 men det sier ikke så mye om mine emosjonelle ferdigheter i forhold. Anonymkode: a1f01...783 Det er en meny som tar for seg alt fra styrker, svakheter, hvordan du er i forhold osv. Les litt mer så ser du. Linker to av de her:https://www.16personalities.com/isfp-strengths-and-weaknesseshttps://www.16personalities.com/isfp-relationships-dating Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 9. mai 2017 #44 Del Skrevet 9. mai 2017 Fø....Fø.....føl.....føl....føle......følel....følelser........ hva for et merkelig ord er dette ? Jeg er ikke kjent med dette merkelige begrepet. Jeg mistenker at du bare dikter opp ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #45 Del Skrevet 9. mai 2017 6 minutter siden, flaggermuskongen skrev: Det er en meny som tar for seg alt fra styrker, svakheter, hvordan du er i forhold osv. Les litt mer så ser du. Linker to av de her:https://www.16personalities.com/isfp-strengths-and-weaknesseshttps://www.16personalities.com/isfp-relationships-dating Ja, takk for link Morsomt å lese, og noe stemmer overens med hvordan jeg er, og det er litt skremmende..skjønner nå hvorfor ikke alt har gått strømlinjeformet i samlivet for å si det sånn. Anonymkode: a1f01...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #46 Del Skrevet 9. mai 2017 INTJ jente her. Eneste personen som klarer å åpne opp følelsene mine er typen min, som er ENTP. Har vært med en ENFP før, men han var som en freespirit enhjørning, og tok ofte irrasjonelle valg. Jeg ville ikke orket å være sammen med en veldig følsom mann. Er glad for at det fins "kalde" menn. For meg holder det ikke bare å ha følelser for personen, men også at fyren klarer å holde intellektuelle samtaler/diskusjoner med meg, og at vi klarer å kommunisere på samme måte. Det virker som at ekstroverte menn viser følelser fortere enn introverte menn. Sikkert fordi ekstroverte liker å prate mer, vil bli fortere kjent med deg, og så finner de ut om de liker deg eller ikke. Derimot med introverte tar det lengere tid. Anonymkode: dde95...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå