Icy Skrevet 27. desember 2004 #1 Skrevet 27. desember 2004 og var sammen med noen. Levde du i håpet om at den personen var "the one" ? Den du skulle dele livet ditt med? Eller var bare personen "såpass grei at h*n duget som kjæreste?
Salamandra Skrevet 27. desember 2004 #2 Skrevet 27. desember 2004 Var såklart helt overbevist om at han var "den eneste ene".. Det var han da altså ikke..
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #3 Skrevet 27. desember 2004 Jeg tror det er lettere å tenke at personen er "den store" selv om man egentlig vet at fint lite funker... man klarer ikke å se for seg brudd eller at man skal oppleve noe liknende igjen. Men det går da som regel bra. Selv hadde jeg et blandet utbytte av mitt 20-årsforhold; jeg var rimelig lei av å være urørt og uerfaren, dessuten fant jeg en slags tvillingsjel på et område som var understimulert i meg. Visste vel egentlig at det ikke kom til å funke, det sto dessuten enda klarere for han, men ble likevel utrolig lei meg da det brast. Nå tenker jeg aldri på det mer, og er lykkelig med han jeg haaaaaaaar.
Gjest Madam Felle Skrevet 27. desember 2004 #4 Skrevet 27. desember 2004 Jeg har aldri bare vært sammen med noen, som liksom bare dugde. har trodd med de fleste at de var de rette, men det tok mange år før jeg fant han. Håper og tror at vi skal leve sammen resten av livet nå, men en har jo ingen som helst garanti. Så vi tar ting som de kommer.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 27. desember 2004 #5 Skrevet 27. desember 2004 Hva mener du med rundt 20? Jeg er sammen med han jeg er glad i og har värt det i 2 år, jeg er ikke mer enn 24. Vet jeg ikke mitt eget beste jeg da? Hvor går grensen for å få lov til å tro og håpe? Er alle hodelöse som 20-åringer? :-?
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #6 Skrevet 27. desember 2004 Jeg er fremdeles sammen med min ungdomskjeærlighetm og vi skal gifte oss til sommeren.
Arwen Skrevet 27. desember 2004 #7 Skrevet 27. desember 2004 Jeg er fremdeles sammen med min ungdomskjeærlighetm og vi skal gifte oss til sommeren. Samme her. Håper og tror at det skal holde (selvfølgelig) men som Madamen sier - man har inge garantier.
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #8 Skrevet 27. desember 2004 Sant nok Arwen! Men man kan jo ikke gå rundt og frykte det verste...
Arwen Skrevet 27. desember 2004 #9 Skrevet 27. desember 2004 Sant nok Arwen! Men man kan jo ikke gå rundt og frykte det verste... Neida, selvfølgelig ikke
~sikka~ Skrevet 27. desember 2004 #10 Skrevet 27. desember 2004 Når jeg var 20 var jeg sammen med en fyr bare for å være sammen med noen. Så møtte jeg den ene drømmemannen / The one etter den andre. Endte opp med han jeg traff når jeg var 22... giftet oss når vi var 23
Arkana Skrevet 27. desember 2004 #11 Skrevet 27. desember 2004 Jeg traff samboeren min da jeg var 20 og visste at han var den rette ganske raskt. Nå, 5 1/2 år senere er vi fremdeles sammen, og forlovet, så jeg vet jeg hadde rett.
Gjest *Fiona* Skrevet 27. desember 2004 #12 Skrevet 27. desember 2004 :o GREIT DET. Og all denne ekteskapelige lykken må dere utfolde på SINGEL forumet...? Tusen hjertelig millioner takk altså, men NEI da jeg var 20 var jeg sammen med en snill fyr som kjedet vettet av meg by the time jeg ble 25, og per idag vet jeg seriøst ikke om jeg tror at evig kjærlighet er noe annet enn en forestilling enkelte har, og så har de flaks og møter noen som tilfeldigvis tror på det samme. Griseflaks med andre ord. Skulle vært morsomt å vite om dette er jevnt fordelt eller et særfenomen for enkelte demografiske grupper, eventuelt geografisk eller alders betinget. Anyone??
Usikker Skrevet 27. desember 2004 #13 Skrevet 27. desember 2004 :o GREIT DET. Og all denne ekteskapelige lykken må dere utfolde på SINGEL forumet...? Bør jeg som moderator reagere på dette? Kanskje jeg bør flytte denne tråden? :klø: Ja - det bør jeg. Flyttes herved til Samlivs-forumet. Sorry - at jeg ikke oppdaget dette tidligere. Er det greit at jeg skylder på jula eller Usikker -moderator-
valentino Skrevet 27. desember 2004 #15 Skrevet 27. desember 2004 da jeg var 20 var jeg sammen med en snill fyr som kjedet vettet av meg by the time jeg ble 25 Det er ikke noe problem å holde den seksuelle tiltrekningen på et akseptabelt nivå over lang tid dersom en ønsker det. Problemet er at nesten ingen setter seg ned og tenker etter og forsøker å forstå seksuell tiltrekning. Selv om man er såkalt snill er det mulig å spille dette spillet på en måte slik at kvinnens tiltrekning oppretholdes. Dette krever imidlertid at man er seg bevisst på faren ved å være snill, forsåelsesfull og hjelpsom. To spørsmål: Har denne eksen din funnet en ny kvinne? Og har han tatt lærdom av at han kjedet deg?
valentino Skrevet 27. desember 2004 #16 Skrevet 27. desember 2004 -moderator- Dere moderatorer burde ta tak i overskriftene å trådene. De sier svært ofte lite, eller ingen ting, om temaet tråden omhandler.
Usikker Skrevet 27. desember 2004 #17 Skrevet 27. desember 2004 Greit det god jul... GOD JUL til deg og
@riel Skrevet 27. desember 2004 #18 Skrevet 27. desember 2004 Jeg er 21. Har vært i sammen med kjæresten i ca 3 1/2 år, og bodd sammen i ca 2 1/2. Nå har vi kjøpt hus sammen, og vi har begge planer om å tilbringe livet vårt sammen, gifte oss og starte familie. Vi elsker hverandre og passer sammen . Trenger ikke å være så alt for gammel for å skjønne at vi er rette for hværandre
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #19 Skrevet 27. desember 2004 Da jeg var 20 + tenkte jeg alltid om en mann jeg datet hvorvidt han var potensiell ektemann-emne eller ikke. Jeg var seriøs selv den gang, så jeg var bare sammen med gutter som jeg mente det seriøst med (forlovelse, ekteskap, gjerne barn). I dag er jeg 32 og er verken gift eller har barn. Men jeg tenkte slik da og jeg tenker slik nå. Er man kvalitetsbevisst tenker man nok slik uansett.
Gjest *Fiona* Skrevet 27. desember 2004 #20 Skrevet 27. desember 2004 Øh... neida... Eksen har funnet seg en ny dame som er rolig, og med akkurat samme ønsker for livet som ham (les: like kjedelig). Og det er jeg veldig glad for, for han er en nydelig fyr. Lærdom av at han kjedet meg..? Nei er du gal, det kan ikk ehan noe for. Vi er på to planeter sånn intelektuelt. Antuder ikke at fyren er dum, men la oss bare si han ikke akkurat er noen lesehest eller akademiker. Da blir verden litt liten av og til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå