AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Planen er å kjøpe meg noen nye jeans. Mener jeg har lest at skinny jeans er på vei ut og det er helt greit for meg. Jeg er godt voksen, litt typete kledd og tynn. Så tynn at det blir veldig synlig i skinny jeans. Av sko bruker jeg Sneakers, ankelboots og sko med litt heler. Mest Sneakers til hverdags. Tips om modeller? Lengde på buksa? Skal stoppe hvor? Er 170 høy og må ha 24-26 tommer. Pris er ikke et tema. Anonymkode: 648a5...663
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #2 Skrevet 10. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Planen er å kjøpe meg noen nye jeans. Mener jeg har lest at skinny jeans er på vei ut og det er helt greit for meg. Jeg er godt voksen, litt typete kledd og tynn. Så tynn at det blir veldig synlig i skinny jeans. Av sko bruker jeg Sneakers, ankelboots og sko med litt heler. Mest Sneakers til hverdags. Tips om modeller? Lengde på buksa? Skal stoppe hvor? Er 170 høy og må ha 24-26 tommer. Pris er ikke et tema. Anonymkode: 648a5...663 Jeg ville valgt trange jeans hvis jeg var deg. Anonymkode: ae072...a3c 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #4 Skrevet 10. mai 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Planen er å kjøpe meg noen nye jeans. Mener jeg har lest at skinny jeans er på vei ut og det er helt greit for meg. Jeg er godt voksen, litt typete kledd og tynn. Så tynn at det blir veldig synlig i skinny jeans. Av sko bruker jeg Sneakers, ankelboots og sko med litt heler. Mest Sneakers til hverdags. Tips om modeller? Lengde på buksa? Skal stoppe hvor? Er 170 høy og må ha 24-26 tommer. Pris er ikke et tema. Anonymkode: 648a5...663 Hvis du beskriver deg selv som typete, så syns jeg det er veldig rart at du ber om råd for å kjøpe nye jeans her inne. Er du typete, så vet du veldig godt hva du vil ha og hva som kler deg. Anonymkode: fa606...875
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå