AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Hei.Jeg fikk satt inn en blastocyst for en uke siden, vårt første forsøk. (fryseforsøk).I morges tok jeg en test og den var negativ. Jeg blir helt gal av denne ventingen!Nå har vi prøvd så lenge,og jeg vil så gjerne at dette skal gå.Jeg har ingen symptomer, bortsett fra de jeg får av Lutinus- ømme bryst, oppblåst, sulten hele tiden og rare murringer/stikkinger. Jeg har testdag på fredag, er det fortsatt håp for at testen kan bli positiv??Takk for svar Anonymkode: 0a84a...67d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 Ja,eller...Egguttaket var på en mandag og de ble frosset på lørdagen. Jeg er helt ny i dette Det var i februar. Egget ble tint samme morgen jeg satt det inn (for 1 uke siden.) Anonymkode: 0a84a...67d
Silfen Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 Du bør nok få positiv snart da om du skal få. Gi det et par dager.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 Ja, krysser fingrene for at det skjer i morgen tidlig eller torsdag..Men jeg begynner å miste håpet. Anonymkode: 0a84a...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå