Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg leter etter tips til rensegel/krem og ansiktsprodukter for en hud som har en tendens til sorte prikker, kviser og nupper/kløe. Jeg har brukt Eucerin dermopurifyer i noen år nå, men dem har sluttet å selge det. Jeg trenger tips! Jeg kunne gjerne ha tenkt meg en litt mildere ansiktsrens og en mild og uparfymert ansiktskrem. Rensekremen må kunne fjerne maskara og Foundation godt. Jeg har prøvd ansiktskrem fra La Roche-Posay og Cosmica, og begge er ille for huden min. Jeg er 28 år og har begynt å få mine første rynker. Jeg har også prøvd rensekremer med olje men det begynner bare å klø.

Håper at noen der ute med problemhud har tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest .......
Skrevet

Kanskje produkter fra Klairs kan være noe? :) . 

AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale deg Elixir Cosmeceuticals! Er superfornøyd selv, produktene jeg bruker virker både mot kviser og skal ha anti-age effekt på huden. Har ikke så mye rynker selv men merker at huden har blitt mye glattere og jeg får ikke slike tørre linjer i panne og rundt øynene. Bruker et renseskum som også fjerner sminke fra øyne og en krem som heter Niactil. Litt dyrt men synes det er verdt det, har aldri fått samme resultater med andre serier jeg har prøvd som Clinique, Ole Henriksen og Origins. 

Anonymkode: e17c3...109

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...