Gå til innhold

Han kopierte profilteksten min!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr på nettdatingside kopierte store deler av min profil tekst og førte den som sin egen.

Det var veldig rart å se mine ord, tanker, og følelser i en annens profil. profilen min er veldig forseggjort, og det føles som han har stjålet noe av meg. Er det ikke veldig karaktersvakt å gjøre noe slikt?

Visste ikke om jeg skulle rapportere han, konfrontere han eller blokkere han.

Anonymkode: f9172...666

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ok.

Anonymkode: 9941b...922

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Call FBI!

Anonymkode: d2d6e...cc9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Verden gikk visst under :/

Anonymkode: cf47a...d58

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke krise sånn som dere fremstiller det over, jeg synes bare det er litt frekt. Og folk lurer på hvorfor de fortsatt er singel. Jeg vil vertfall ha en mann som klarer å skrive profilteksten sin selv, det er et minimum.

• Liker 4
Skrevet

Det er internett - alt du putter ut der er tilgjengelig for alle andre å forsyne seg av - hva forventet du? At ingen på nett var frekke? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det verste er at du faktisk mener det: En mann må kunne skrive profiltekst på datingsider. 

....Mens jeg hadde sett på det som positivt om han knøvlet veldig med det og slet med sånt, og hatet sånt og bare ville slette hele greia så fort som mulig.

Anonymkode: bf50a...3ae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du kan jo late som du er en kjerring, få tlf nr. hans og ta en prat på telefonen. tipper det fungerer best.

Anonymkode: a9c6c...b89

AnonymBruker
Skrevet

Dersom en mann med suksess kan kopiere profilteksten din vil jeg anta at den er litt for generell. Eller kanskje ikke veldig god.

Anonymkode: 150d0...2c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår godt at det er ekkelt, men det er lite du kan gjøre med det. Det eneste du kan fryde deg over er at han er en ussel, fantasiløs mann, og dette er veldig gjennomskinnelig. Det er en grunn til at han stjeler andres profiltekster, og selv om profilen muligens er forbedret, er mannen bak profilen av samme dårlige kvalitet. 

Dersom du har lyst til å ta det hakket videre kan du sende han en litt hånende/latterliggjørende melding. Han kommer nok til å ganske så varm inne i seg. 

Anonymkode: 6d0f9...ebc

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Han har sikkert dårlig fantasi.

Skrevet (endret)
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fyr på nettdatingside kopierte store deler av min profil tekst og førte den som sin egen.

Det var veldig rart å se mine ord, tanker, og følelser i en annens profil. profilen min er veldig forseggjort, og det føles som han har stjålet noe av meg. Er det ikke veldig karaktersvakt å gjøre noe slikt?

Det betyr nok at han er veldig betatt av deg, så det jeg ville gjort var å utnytte denne muligheten til å leke skikkelig med følelsene hans, bli kjærester, for så å dumpe han helt uten grunn. Da blir han nok så knust at han lærer seg at man ikke stjeler åndsverket til andre mennesker. 

Fryktelig trist at du måtte oppleve noe så vondt som plagiering av et så omfattende stykke arbeid, du har min største medfølelse :hug:

Endret av QQbaby
AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt mye suksess med profilteksten? Har den gitt deg noe?

Hvis du er som menn flest, så spiller profilteksten ingen rolle, du får ingen damer uansett.

Så at han har stjålet teksten din ville ikke bekymret meg, han får ikke noe ut av det han heller.

Men enig i at det er irriterende.

Anonymkode: a51aa...1ea

Skrevet

Hvis du er mann TS så har profilteksten din så å si ingenting å si. De ser bare på bildene og vurderer kvaliteten på profiltekst basert på hvor godt de likte bildet av deg. Er du hot synes de du har bra profil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...