Gå til innhold

Synlig BH under hvit skjorte - tacky?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg synes Ganni har så mange fine BHer! Som denne: http://www.ganni.com/shop/lingerie/cherry-lace-bra/A0846.html?dwvar_A0846_color=Black#q=bra&page=2-4&start=28

Men "problemet" er jo den er så fin at jeg nesten vil den skal synes under klærne. Vil det være tacky å ha en slik under en hvit skjorte? Og med jeans eller skjørt til?

Jeg har ganske små pupper om det har noe å si.

Anonymkode: 23f83...8ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker slike under svarte blondetopper når jeg er på byen, sånn at det vil egentlig ikke synes så godt siden blondetoppen også er svart. 

Anonymkode: 627fc...30d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, særlig når du også går inn for å vise den. 

Anonymkode: 8784f...9be

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker slike under svarte blondetopper når jeg er på byen, sånn at det vil egentlig ikke synes så godt siden blondetoppen også er svart. 

Anonymkode: 627fc...30d

God idé! Takk!

Skrevet

Det er ikke tacky nei. Er jo bare fint. Verre visst du hadde flydd rundt uten bh.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Hemmingroad skrev:

Det er ikke tacky nei. Er jo bare fint. Verre visst du hadde flydd rundt uten bh.

Vel, har man små pupper trenger man strengt tatt ikke bh...og hvorfor er det verre? Niglor du alltid på kvinners bryster? 

Anonymkode: ec81c...069

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, har man små pupper trenger man strengt tatt ikke bh...og hvorfor er det verre? Niglor du alltid på kvinners bryster? 

Snakk for deg selv. Jeg er flatbrystet omtrent, men trenger bh ettersom nipplene mine blir såre dersom jeg går uten for lenge. Men jeg bruker stort sett sports-bh.

Anonymkode: b3467...987

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs-

Anonymkode: 8167f...796

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synlig undertøy er tacky ja!

Anonymkode: 83a29...930

• Liker 6
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men les innlegget en gang til...

Endret av Hemmingroad
Skrevet

Det KAN være et veldig fint skille mellom classy og vulgært. 

Ikke spør, for det vet jeg ikke før jeg ser det. Men er det classy, er det nydelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Jerry Lee skrev:

Det KAN være et veldig fint skille mellom classy og vulgært. 

Ikke spør, for det vet jeg ikke før jeg ser det. Men er det classy, er det nydelig.

Jeg er enig i det. Jeg har en nokså stram og tekkelig stil ellers, så jeg tror egentlig jeg tåler litt synlig BH, for det er ikke sånn at noen får inntrykk av at jeg forsøker å vise alt på en gang.

Jeg kan jo bare prøve og se.

TS

Skrevet

Kommer veldig an på, men sånn du beskriver det synes jeg det høres fint og klassisk ut! Har lest at det er veldig fransk, som sorte noter på hvitt papir :)

AnonymBruker
Skrevet
På 11.5.2017 den 7.56, AnonymBruker skrev:

Hvis skjorten er såpass gjennomsiktig at bhen synes igjennom stoffet synes jeg dette er for tacky til en ordinær kontorjobb. Til ut på drink er det ok. 

Hvis skjorten er tett i stoffet og bhen kun synes akkurat i utringningen er det ok også på jobb. 

Synes det er upassende i jobbsammenheng å med vilje vise undertøyet uavhengig av stil. På samme måte som noen skjørt er for korte og noen hæler er for høye. Hvit BH som tilfeldigvis synes under hvor skjorte er ok, da man ser det ikke er meningen. 

Anonymkode: 783b4...810

• Liker 1
Skrevet
På 9.5.2017 den 18.36, Hemmingroad skrev:

Jeg synes begge deler er fint, både med og uten BH, men uten er finest.

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor gammel du er 

Anonymkode: 09cb6...d5d

AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2017 den 20.10, AnonymBruker skrev:

Hvis skjorten er såpass gjennomsiktig at bhen synes igjennom stoffet synes jeg dette er for tacky til en ordinær kontorjobb. Til ut på drink er det ok. 

Hvis skjorten er tett i stoffet og bhen kun synes akkurat i utringningen er det ok også på jobb. 

Synes det er upassende i jobbsammenheng å med vilje vise undertøyet uavhengig av stil. På samme måte som noen skjørt er for korte og noen hæler er for høye. Hvit BH som tilfeldigvis synes under hvor skjorte er ok, da man ser det ikke er meningen. 

Anonymkode: 783b4...810

Skjorten er ikke gjennomsiktig.

Og jeg tenkte ikke å bruke antrekket på jobb, nei, men til fest.

Takk :)

På 12.5.2017 den 20.17, AnonymBruker skrev:

Spørs hvor gammel du er 

Anonymkode: 09cb6...d5d

35.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...