Gå til innhold

Mulig å finne kjæreste utenom Tinder eller nettdating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er (som mange andre) lei av Tinder, Sukker og nettdating generelt. Jeg er ikke motivert for dating med en fremmed mann og har lyst å møte en tilfeldig eller på andre måter. Noen som har noen tips? Tenkte jeg skulle bli mer utadvendt og imøtekommende med folk. Er egentlig en utadvendt person, men har vært tilbakeholden det siste halvåret. Jeg skal ikke bli påtrengende, men sende et smil i en mann sin retning hvis jeg synes han er kjekk. Noen som har truffet kjæresten sin på den gode, gamle måten utenom Tinder?

Anonymkode: b4f44...b43

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er (som mange andre) lei av Tinder, Sukker og nettdating generelt. Jeg er ikke motivert for dating med en fremmed mann og har lyst å møte en tilfeldig eller på andre måter. Noen som har noen tips? Tenkte jeg skulle bli mer utadvendt og imøtekommende med folk. Er egentlig en utadvendt person, men har vært tilbakeholden det siste halvåret. Jeg skal ikke bli påtrengende, men sende et smil i en mann sin retning hvis jeg synes han er kjekk. Noen som har truffet kjæresten sin på den gode, gamle måten utenom Tinder?

Du har ikke lyst å treffe fremmede menn , men du vil gjerne smil til kjekke menn. Er dette kjekke menn du allerede kjenner da?

Poenget med dating er vel at fremmede skal bli ikke-fremmede.

hvis du er en halveis okei pen dame så burde det ikke ta så altfor mye innsats...bare gå på byn, ha et åpent kroppspråk, smil og øyekontakt til menn du vil at skal snakke med deg...så kommer ting til å skje. I de sosiale sirklene som jeg vanker i så har jeg vært veldig klar på hvilken jenter som var interessert i meg. Ingen av dem har sagt noe, men jeg merker det godt med måten de ser på meg, smiler, tar på meg etc.... og da er det opp til meg å ta det videre.

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har truffet kjæresten sin på den gode, gamle måten utenom Tinder?

nei, det fungerer bare hvis du drikker deg full og leker liksom utadvendt og kul. Vi andre er for sjenerte til slikt.

Anonymkode: 0f2af...2f9

AnonymBruker
Skrevet

Det er så veldig tilfeldig å klare å møte noen, spesielt når man er ferdig med studier og litt "satt" i omgangskretsen. Så jeg tror man bare må utvide den, rett og slett treffe nye mennesker.

Byen har aldri fungert for meg, men det kan jo det for noen. Men selv har jeg mer tro på å begynne med noe man er interessert, da vil man være nærmere å treffe en med samme interesse. 

Og: Det er jo sånn at man gjerne møtes gjennom venners venner. Kan du være åpen med de rundt deg om at du gjerne vil treffe noen? Jeg har f. eks en venninne som har veldig mange venner, hun nevnte et par fyrer hun trodde jeg kunne like.

Anonymkode: fe055...14a

Skrevet (endret)

Du kan gå ut med det til vennene dine, alle du kjenner, og si til hver og en av dem at du har følgende utfordring til dem: "Skaff meg en date med en du tror jeg vil like!"

Dette kan gi mange fine dater. Og dere kan i fremtiden si "Vi møttes gjennom felles bekjente" og ikke "Vi møttes på Tinder" ("Men var ikke det en sexdate-app i 2016 da, mamma??")

Endret av Million
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

nei, det fungerer bare hvis du drikker deg full og leker liksom utadvendt og kul. Vi andre er for sjenerte til slikt.

Anonymkode: 0f2af...2f9

Hvem har snakket om å drikke seg full? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er så veldig tilfeldig å klare å møte noen, spesielt når man er ferdig med studier og litt "satt" i omgangskretsen. Så jeg tror man bare må utvide den, rett og slett treffe nye mennesker.

Byen har aldri fungert for meg, men det kan jo det for noen. Men selv har jeg mer tro på å begynne med noe man er interessert, da vil man være nærmere å treffe en med samme interesse. 

Og: Det er jo sånn at man gjerne møtes gjennom venners venner. Kan du være åpen med de rundt deg om at du gjerne vil treffe noen? Jeg har f. eks en venninne som har veldig mange venner, hun nevnte et par fyrer hun trodde jeg kunne like.

Anonymkode: fe055...14a

Det er dette jeg også håper på. Å treffe noen gjennom interessene jeg har. Venners venner er ofte opptatt eller skilt med tre barn :P Jeg datet en kollega av en venninne, men han hadde tre barn og virket ikke som om han var helt over eksen heller. Jeg ønsker helst å treffe en uten barn for jeg vet ikke om jeg er giret på bonusmamma-rollen, spesielt når jeg ikke har barn selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er fult mulig så lenge man ikke er desperat:)

Anonymkode: 22dc8...03e

Gjest impressa
Skrevet
2 timer siden, Million skrev:

Du kan gå ut med det til vennene dine, alle du kjenner, og si til hver og en av dem at du har følgende utfordring til dem: "Skaff meg en date med en du tror jeg vil like!"

Dette kan gi mange fine dater. Og dere kan i fremtiden si "Vi møttes gjennom felles bekjente" og ikke "Vi møttes på Tinder" ("Men var ikke det en sexdate-app i 2016 da, mamma??")

Å skamme seg over å møtes på nett ble vi vel ferdig med i 2005? :P

Gjest Wait for it
Skrevet

Du kan melde deg på Paradise Hotel og nevne det 100 ganger ila oppholdet at du er åpen for forhold. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant min her inne. :) 

Anonymkode: 5169c...e3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...