AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Jeg har kommet dit at jeg har innledet et seksuelt forhold med en mannlig kollega. Dette har pågått i åtte måneder nå, og vi har i perioder hatt hyppige møter, men i gjennomsnittet har vi møttes på og utenfor jobb en gang i måneden. I dag skjedde det igjen. På toalettet på jobben midt i arbeidstiden. Det var både skremmende og vanvittig spennende. Faren for å bli oppdaget var svært stor og det ville vært katastrofalt for oss begge dersom vi hadde blitt tatt. Allikevel falt begge ut i fristelsen. Er dette noe som "er vanlig" på kontorer rundt om i landet, eller er det mest fantasier som folk har? Følelsen å gå ut fra toalettet og hilse på andre uvitende kolleger etterpå er ganske rå. Det å vite hva dere to nettopp har gjort der inne for så å late som ingenting. Anonymkode: 1a530...ea8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Hvorfor må ingen vite at dere har et seksuelt forhold..? Anonymkode: dd59e...c80 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 Hvorfor er det katastrofalt om noen får vite det? Er dere utro eller noe sånt? Anonymkode: 48106...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må ingen vite at dere har et seksuelt forhold..? Anonymkode: dd59e...c80 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det katastrofalt om noen får vite det? Er dere utro eller noe sånt? Anonymkode: 48106...6f9 Ja. Arbeidsplasser har vel også visse retningslinjer for sånt. Det er derfor jeg lurer litt. Vi har tatt store sjanser ved å gjøre det vi gjorde i dag, så derfor lurer jeg også litt på hva som går igjennom hodet når man utsetter seg for det. Overstyrer kåtheten all fornuft? Anonymkode: 1a530...ea8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 Når dere holder på slik på jobbtoalettet så håper jeg dere blir ferska! Anonymkode: a6072...120 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Arbeidsplasser har vel også visse retningslinjer for sånt. Det er derfor jeg lurer litt. Vi har tatt store sjanser ved å gjøre det vi gjorde i dag, så derfor lurer jeg også litt på hva som går igjennom hodet når man utsetter seg for det. Overstyrer kåtheten all fornuft? Anonymkode: 1a530...ea8 Det viser vel at dere ikke innehar selvkontroll, samt noe nedsatte kognitive evner osv. Sjansen er nok stor for at flere på jobben vet om dere, og man finner fort ut om noen har hatt sex på toalettet. Anonymkode: 06b09...7ed 2
SlemUlv Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 Siden dere har sex på do på jobb, tipper jeg folk allerede vet. 8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Arbeidsplasser har vel også visse retningslinjer for sånt. Det er derfor jeg lurer litt. Vi har tatt store sjanser ved å gjøre det vi gjorde i dag, så derfor lurer jeg også litt på hva som går igjennom hodet når man utsetter seg for det. Overstyrer kåtheten all fornuft? Anonymkode: 1a530...ea8 Kommer nok an på arbeidsplassen, men så sant det ikke er snakk om ubalanse i maktforholdet, så er det vel stort sett akseptert. Altså, en gjensidig flørt mellom to kollegaer? Det er vel greit. Bare synd det er snakk om utroskap. Anonymkode: 48106...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #9 Skrevet 9. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer nok an på arbeidsplassen, men så sant det ikke er snakk om ubalanse i maktforholdet, så er det vel stort sett akseptert. Altså, en gjensidig flørt mellom to kollegaer? Det er vel greit. Bare synd det er snakk om utroskap. Anonymkode: 48106...6f9 Takk for et ordentlig svar. Det er ikke snakk om noe leder/ansatt-forhold her. Ofte er det vel kanskje med en kollega man også er utro, i og med at det er der man tilbringer mesteparten av tiden når man ikke er hjemme. Men spørsmålene mine gjelder jo ikke utroskap, så det skulle jeg selvfølgelig aldri ha nevnt. Anonymkode: 1a530...ea8
Rotemor Skrevet 9. mai 2017 #10 Skrevet 9. mai 2017 Det er vel så og si aldri restriksjoner på arbeidsplasser om at kollegaer kan innlede forhold til hverandre. Jeg kan ikke komme på et eneste eksempel der. TVert imot så er vel prvatlivets rett viktigere enn hva bedriften måtte mene om sex mellom folk.... Jeg er enig i at de andre på jobben har oppdaget dere....Sånt syns
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #11 Skrevet 9. mai 2017 Er du utro? Håper isåfall dere blir fersket Er drittdårlig gjort å holde på sånn når man har en partner. Skal du på død og liv pule på noen andre, så ender du forholdet først. Ikke rettferdig for partneren å sitte hjemme og ane fred og ingen fare. Du sårer jo en person ved å være egoistisk. Du får ikke hjelp av meg til dette, når du er en egoistisk dritt som kun tenker på deg selv. Sex og jobb hører ikke sammen uansett, synes dere skal droppe å ha sex på arbeidsplassen. Om jeg misforsto, og det ikke er utroskap med i bildet så beklager jeg. Men tolker det slik når jeg leser "bare synd det er snakk om utroskap" og du svarer "men spørsmålene gjelder jo ikke utroskap, så det skulle jeg selvfølgelig aldri ha nevnt". Anonymkode: 9a648...688 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #12 Skrevet 9. mai 2017 litt sex på kontoret er bare lekkert. Anonymkode: a760f...e56
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #13 Skrevet 9. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for et ordentlig svar. Det er ikke snakk om noe leder/ansatt-forhold her. Ofte er det vel kanskje med en kollega man også er utro, i og med at det er der man tilbringer mesteparten av tiden når man ikke er hjemme. Men spørsmålene mine gjelder jo ikke utroskap, så det skulle jeg selvfølgelig aldri ha nevnt. Anonymkode: 1a530...ea8 Meg igjen. Jeg tror ikke dere trenger å frykte for jobbene deres i hvert fall. På min arbeidsplass har det vært flere flørter og forhold mellom kollegaer opp gjennom årene, både single og gifte. Det du/dere bør tenke på derimot, er at utroskap er noe mange mener noe om. Så hvis dere blir oppdaget, så kan det bli en del sladder. Ikke fordi dere jobber sammen, men fordi mange vil mene at dere gjør noe galt mot deres partnere. Det er i hvert fall noe jeg har merket på min arbeidsplass - det snakkes mye mer enn man skulle tro, selv om kollegaene selvsagt ikke har noe med deres privatliv å gjøre. Folk blander seg uansett. Jeg skjønner jo at "det ulovlige" er spennende, og at det sikkert gir et ekstra kick å lure seg bort på jobb. Men folk kan fort få et annet inntrykk av dere - og når det er negativt, så er det ikke nødvendigvis så kult. Noe å tenke på i hvert fall, selv om det ikke var det du spurte om. Anonymkode: 48106...6f9
Gjest impressa Skrevet 9. mai 2017 #14 Skrevet 9. mai 2017 Er ikke så uvanlig de stedene jeg har vært i hvert fall. Men tro meg, vi andre merker det. Hvordan forventer du liksom at de skal reagere? 99 av 100 later som ingenting.
Rotemor Skrevet 9. mai 2017 #15 Skrevet 9. mai 2017 (endret) Det finnes ingen lov mot å ha sexuelle relasjoner på jobben. Dere har sett for mye på Amerikanske TV-serier Endret 9. mai 2017 av Rotemor
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #16 Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Meg igjen. Jeg tror ikke dere trenger å frykte for jobbene deres i hvert fall. På min arbeidsplass har det vært flere flørter og forhold mellom kollegaer opp gjennom årene, både single og gifte. Det du/dere bør tenke på derimot, er at utroskap er noe mange mener noe om. Så hvis dere blir oppdaget, så kan det bli en del sladder. Ikke fordi dere jobber sammen, men fordi mange vil mene at dere gjør noe galt mot deres partnere. Det er i hvert fall noe jeg har merket på min arbeidsplass - det snakkes mye mer enn man skulle tro, selv om kollegaene selvsagt ikke har noe med deres privatliv å gjøre. Folk blander seg uansett. Jeg skjønner jo at "det ulovlige" er spennende, og at det sikkert gir et ekstra kick å lure seg bort på jobb. Men folk kan fort få et annet inntrykk av dere - og når det er negativt, så er det ikke nødvendigvis så kult. Noe å tenke på i hvert fall, selv om det ikke var det du spurte om. Anonymkode: 48106...6f9 DET vet jeg alt om. Jeg begynner å bli ganske lei av folk som sladrer og plaprer om alt, sånn generelt tenker jeg på. Det er så mange kjerringer rundt om kring atte hjælp. 31 minutter siden, impressa skrev: Er ikke så uvanlig de stedene jeg har vært i hvert fall. Men tro meg, vi andre merker det. Hvordan forventer du liksom at de skal reagere? 99 av 100 later som ingenting. Hvordan merkes det? Det er ingen som ser at vi har gått inn eller ut derifra. Og det har kun skjedd en gang i arbeidstiden, de andre gangene har vært når de fleste har gått for dagen. Anonymkode: 1a530...ea8
ValarMorghulis Skrevet 9. mai 2017 #17 Skrevet 9. mai 2017 Det er slettes ikke sikkert at det merkes. Har selv hatt et hemmelig forhold til en tidligere kollega, og da var det faktisk bare én av de andre ansatte som visste om det. Dette fordi jeg selv fortalte henne om det. Hun fikk helt sjokk, og sa at det var umulig å se det på oss. Vi oppførte oss helt likedan mot hverandre som mot alle de andre på jobben. Så TS, det er fullt mulig at ingen andre på arbeidsplassen din vet om det. Og erfaringsmessig er det svært vanlig på kontorer rundt om i landet, man tilbringer jo mesteparten av tiden sin på jobb eller hjemme. Da er det helt naturlig at man blir litt ekstra tiltrukket av noen kolleger. Derfor så utrolig mange er utro på julebord eller på jobbfester. 1
cmd Skrevet 10. mai 2017 #18 Skrevet 10. mai 2017 På jobben skal man jobbe. Derfor man får lønn. Om dere hadde blitt oppdaget, er det god nok grunn for å sparke.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #19 Skrevet 10. mai 2017 Hvilken type bedrift er dette siden det er så enkelt å snike seg unna? Blir dere oppdaget kan dere få sparken, på jobb så jobber man ikke flyr rundt å spriker med beina. E er du utro så blir du nok baksnakket så det jomer etter. Å så er det nok noen som har moral nok til å informere din samboer om det, å plutselig biter karma deg i rompa. Anonymkode: a8415...6b9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #20 Skrevet 14. mai 2017 På 9.5.2017 den 17.39, AnonymBruker skrev: Jeg har kommet dit at jeg har innledet et seksuelt forhold med en mannlig kollega. Dette har pågått i åtte måneder nå, og vi har i perioder hatt hyppige møter, men i gjennomsnittet har vi møttes på og utenfor jobb en gang i måneden. I dag skjedde det igjen. På toalettet på jobben midt i arbeidstiden. Det var både skremmende og vanvittig spennende. Faren for å bli oppdaget var svært stor og det ville vært katastrofalt for oss begge dersom vi hadde blitt tatt. Allikevel falt begge ut i fristelsen. Er dette noe som "er vanlig" på kontorer rundt om i landet, eller er det mest fantasier som folk har? Følelsen å gå ut fra toalettet og hilse på andre uvitende kolleger etterpå er ganske rå. Det å vite hva dere to nettopp har gjort der inne for så å late som ingenting. Anonymkode: 1a530...ea8 Tror nok at dere er naive hvis dere tror at kolleger ikke skjønner hva dere holder på med, det er nok en god del sladder om dere. Men så lenge dere bare bruker toaletter så lever dere ikke så farlig. Jeg ble nylig fortalt om innkjøper i NSB som bruker møterom og kontoret til sjefen sin når finner damer på byen eller på nett som av naturlige grunner ikke kan ta med hjem. Han risikerer nok en del mere en dere gjør, hvis det blir mere kjent enn det er nå. Anonymkode: b2d58...eb1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå