AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #41 Skrevet 11. mai 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: he he, det var hyggelig skrevet, hvem du nå enn er Nei, jeg har ikke opplevd problemer. Bruker bare rikelig med spytt, så går det greit. Det eneste problemet for meg er at jeg føler meg for kort i flere stillinger. Anonymkode: 0a809...96d Jeg er meg og meg er ærlig ;). For kort? Neineinei!!! Helt perfekt!! Tenk å kunne ri deg og få livmorhalsorgasme uten å måtte tenke på at det gjør vondt om man ikke passer på! Vær så snill, del denne godsaken din med flest mulig kvinner. Bruk den på forskjellige måter i forskjellige stillinger. Vis at du nyter dama og bli god med fingre og tunge og hun kommer til å huske deg som han som var god på alt selv om han også hadde stor kuk! Min erfaring er at menn med stor kuk er de beste i sengen nemlig, fordi de gjør det lille ekstra for å faktisk bli husket av dama. Så jeg mener ikke du skal kompensere med munn og fingre, men bruke det som ekstra strø på en ellers himmelsk softis. Å ha sex med en mann med så stor penis som klarer å tilfredsstille meg på alle måter, er en mann jeg har store problemer med å ikke forgude. Anonymkode: 8a8b2...84a 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #42 Skrevet 12. mai 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg er den akkurat passe da Men ja, den er vel kanskje stor ifht til gjennomsnittet. Han måtte omskjære seg nå nylig pga stram forhud og da ble den enda tykkere Jeg har hatt sex med menn med 14-15 cm også, det blir for lite for meg, muligens fordi jeg er litt vid etter barnefødsel. For noen er jo det gjennomsnittlige perfekt også. Anonymkode: 64059...b43 Det er nok fordi du er over gjennomsnittet romslig. For meg er 18 cm for langt. 15 er perfekt, og ikke for tykk. Jeg har også født barn, ble trangere etterpå. Anonymkode: b7775...cce 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #43 Skrevet 12. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok fordi du er over gjennomsnittet romslig. For meg er 18 cm for langt. 15 er perfekt, og ikke for tykk. Jeg har også født barn, ble trangere etterpå. Anonymkode: b7775...cce Unnskyld meg - over gjennomsnittet romslig? Lengden har ingenting å bety for om du er trang eller ikke. Mange menn synst det er en ulempe at man er trang, så ikke kom her og tro du er bedre og sleng ut at jeg er "over gjennomsnittet romslig" bare fordi jeg sier at jeg foretrekker en stor pikk. Kanskje du er en mann med lav selvtillit? Anonymkode: 64059...b43 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #44 Skrevet 12. mai 2017 På 11.5.2017 den 15.51, AnonymBruker skrev: Jeg er meg og meg er ærlig ;). For kort? Neineinei!!! Helt perfekt!! Tenk å kunne ri deg og få livmorhalsorgasme uten å måtte tenke på at det gjør vondt om man ikke passer på! Anonymkode: 8a8b2...84a Igjen, takk for snille ord Du får skrive med brukernavn om du ønsker PM da Anonymkode: 0a809...96d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #45 Skrevet 13. mai 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Igjen, takk for snille ord Du får skrive med brukernavn om du ønsker PM da Anonymkode: 0a809...96d Vi får heller satse på å treffes tilfeldig IRL. Men ikke ha mer komplekser for penisen din, den er perfekt! Anonymkode: 8a8b2...84a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå