AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Hei Vi har en uke på skolen nå der vi skal lage vår egen bedrift og selge produktene våre. Vi er 6 stykker på gruppa og ingen av dem gidder neste ikke å gjøre noe. I dag sto jeg opp klokka 06.00 for a lage baguetter( noe av det vi selger). Vi bruker og ta oss en tur på butikken osv når vi har lyst, siden vi da er så mange. I dag når jeg skulle på do gikk jeg innom Mix for å kjøpe meg en pølse. Når jeg kom tilbake fikk jeg beskjed om at jeg måtte si i fra at jeg gikk. Jeg sa i fra til dem at jeg hadde gått på do og de sa at jeg måtte sende en meldinge siden jeg hadde kjøpt pølse. Jeg kjøpte pølse på mix og jeg var på do på mix, så det var ikke så lange tiden jeg brukte på å kjøpe en pølse. Saken er den når de skal bestemme sånn over meg, blir jeg lei meg. Dem går som dem vill, men liksom jeg får ikke lov. De orker nesten ikke å gjøre noe så jeg jobber mange timer ekstra for at vi skal klare å tjene noe på dette. Jeg blir utrolig lei meg når jeg får kjeft for å ha vært borte i 10 minutter. Når jeg lager noe klager de også på at jeg skal forandre det til sånn og sånn. Synest dere at det er riktig at de er sånn mot meg? Anonymkode: e796c...2eb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 Kan du ikke bare la vær å jobbe ekstra? Så tar du en prat med læreren om at du ikke orker å dra lasset alene. Anonymkode: a20f9...4d2 6
fuglekvitter__ Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 Nei. Unngå å gjøre det og be de gjøre noe selv. Dårlig gjort. Jeg opplevde det samme. De gadd ingenting når folk måtte samarbeide, de kunne komme og gå som de ville, men jeg måtte ha et regime å forholde meg til fra alfahannen/hunnen. Når noen regelrett ikke gadd å gå 50 meter satt noen bare og lo av det i mens jeg måtte slave rundt. Du kan lage en gruppe for dem på nett. Gruppa for de som er litt over gjennomsnittet late.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 8 minutter siden, Athleisure skrev: Hvor gammel er du? 15 Anonymkode: e796c...2eb
Gjest Athleisure Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 Si ifra til dem neste gang noe sånt skjer. Ikke vær redd for å si ifra
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 Hvilken klasse er dette? Sjette? Anonymkode: 8044e...203
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 Ikke kult. Det må være lov å ta en tur på butikken. Anonymkode: 340ac...b42
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #9 Skrevet 9. mai 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken klasse er dette? Sjette? Anonymkode: 8044e...203 9. Anonymkode: e796c...2eb
fuglekvitter__ Skrevet 9. mai 2017 #10 Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke kult. Det må være lov å ta en tur på butikken. Anonymkode: 340ac...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå