Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Skal kjøpe bursdaggave til nevøen min. Vil kjøpe noe han synes er skikkelig gøy! Hva har vært deres 2 år gammel gutts favorittleke/dings?

Setter meg som anonym i tilfellet mor ser her inne ;) 

Anonymkode: de111...6ce

AnonymBruker
Skrevet

Min gutt på 2 er veldig glad i å leke med dette:

duplo

togbane 

lekekjøkken (du kan jo kjøpe lekemat hvis de har kjøkken feks)

dyrelotto

tegning

leke med dyrefigurer (Sprell har feks en super leke som er stablekasser og tilhørende dyr som bor i hvert sitt hus (stablekassene). Da leker han både litt fysisk med å bygge tårn og rollelek med dyrene ☺

Ellers er min to åring glad i å være ute, huske, sandkasse  og sparke/kaste ball er supert. Balansesykkel er også noe av det gøyeste han vet ute for tiden ☺ 

Håper du fikk noen gode tips☺

Anonymkode: 1795c...81b

Skrevet

Kunne kopiert svaret over, for her går det i det samme. Siden vi pusser opp er verktøy også kjempespennende. Så settet han fikk i bursdagsgave falt i smak. Og barnebøker! Bæsj, bukkene brus på badeland, gjett hvor glad jeg er i deg, gruffalo, larven aldrimett er fine barnebøker :) 

Skrevet

Trehjul sykkel, trå traktor og generelle kjøretøy er det som fenger 2 årinen her mest. Samme med pusslespill. Men ikke med for mange biter. Tegne er gøy, han fikk kritt til å tegne ute med til bursdagen sin, DET var super stas!

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for masse gode forslag :)

Anonymkode: de111...6ce

Skrevet

Balansesykkel! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...