AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 hei alle sammen. ser det er veldig mange som tester før IKM, og må ha hjelp til å tyde tester. Dette har jeg gjort i 6 pp nå, og 3 av dem var kjemiske. skuffelsen var SÅ stor da mensen kom etter positiv test , 3 dager etter forventet IKM dato. så jenter: jeg skjønner det er spennende, men spar dere selv for den enorme skuffelsen av å ha kjemisk graviditet. ❤ Anonymkode: 52929...e46 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Jeg har tenkt mye på dette med å teste før IKM, er bare i pp2 nå, men jeg skal ta imot ditt tips! Å ikke teste før etter ikm. Er veldig redd for å bli skuffet, men jeg har lest mye på kvinneguiden og fått en forståelse av at det kan ta opptill ett år å bli gravid pp naturlig vis..så jeg har ingen forhåpninger så tidlig! Har på en måte gjort meg forstått med at jeg ikke kommer til å bli gravid før i januar neste år.. eller noe sånt.. Anonymkode: c3e2f...867 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 Veldig enig. Fatter ikke poenget med å teste før IKM. Er testen positiv, kan man risikere at det er en kjemisk, og man får en kjempeskuffelse. Man må uansett fortsette å teste, siden man ikke vet om det er en kjemisk eller ei. Er testen negativ, vet man ikke om det er fordi det er for tidlig, eller om det er fordi man ikke traff denne gangen. Så må man likevel fortsette å teste. Veldig mange bortkastede tester, mao. Både miljøsvineri, og dårlig for økonomien. Anonymkode: 43c90...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå