AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Jeg har sett på en tatovering som jeg har sykt lyst på. Den er så fin. Men problemet er at det er samme tatovering som en toppblogger har. Er det innafor ? Eller er det "no no" liksom? .... Jeg vil jo på en måte ikke herme, men har sykt lyst på sånn tatovering. ..... Det vil jo alltids være folk som har samme tatovering. Hvis man skal tenke sånn at man ikke skal "herme" eller ha det samme som andre, så kan man jo nesten ikke ha tatovering da 😅 Men hva mener dere ? Hilsen jente 20 år Anonymkode: 1835f...aec
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Hvis du er så usikker på om du skal ha en tatovering eller ikke burde du heller vente et par år. Og det kommer vel an på hva slags tatovering det er snakk om. Hvis det er en type quote eller sånn som sophie elise har under puppene, så er det så mainstream at ingen tenker over at du "hermer". Den bloggeren du liker tatoveringen har garantert også "hermet" etter noen andre Anonymkode: ba019...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er så usikker på om du skal ha en tatovering eller ikke burde du heller vente et par år. Og det kommer vel an på hva slags tatovering det er snakk om. Hvis det er en type quote eller sånn som sophie elise har under puppene, så er det så mainstream at ingen tenker over at du "hermer". Den bloggeren du liker tatoveringen har garantert også "hermet" etter noen andre Anonymkode: ba019...0c6 Det er den diamant vinge tatoveringen som sophie Elise har under puppene. Hva mener du med "mainstream"? 😅 Jeg er ikke usikker på om jeg skal ha tatovering eller ikke, jeg har tatovering fra før også, men er bare usikker på om det er "greit" eller innafor å ta samme som hun har eller om det bare blir dumt (?) hilsen TS Anonymkode: 1835f...aec
Slarti Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 (endret) Har selv tatovering og mener at alle burde være høvelig unike. en tattis burde ha mening for deg som skal ha den. er motstander mot trender. Dette er noe du skal leve lenge med. mitt svar til deg Du er usikker. Ergo ikke ta den. Vent til du ikke er usikker lengre. edit: Årsaken til usikkerheten har ingen ting å si. Så lenge det er noe du må tenke over det ikke ta den Endret 9. mai 2017 av Slarti 3
Gjest Athleisure Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er den diamant vinge tatoveringen som sophie Elise har under puppene. Hva mener du med "mainstream"? 😅 Jeg er ikke usikker på om jeg skal ha tatovering eller ikke, jeg har tatovering fra før også, men er bare usikker på om det er "greit" eller innafor å ta samme som hun har eller om det bare blir dumt (?) hilsen TS Anonymkode: 1835f...aec Det er helt greit, men du kan gjerne gjøre en vri på den hvis du vil gjøre den litt mer original
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 Mitt råd er. Ikke følg trender, det går sjeldent bra i lengden! Ikke kopier en tatovering. Du kan fint bli inspirert, men gå til en tatovør og få noe eget tegnet opp. Jeg har en kopi fra da jeg var ung og dum, angrer for den er så upersonlig. Skal dekke den over. En er inspirert av noe annet, men laget for meg av tatovør. Har også en unik, personlig tatovering som ingen har, ikke som jeg har sett. Alle disse angrer jeg ikke på i det hele tatt. For de er noe eget og personlig, og ikke en kopi. Anonymkode: 41bc5...483 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 Ja jeg skjønner hva dere mener. Men det går jo kanskje ann å ha den tatoveringen, men med noen andre type vinger osv hilsen TS Anonymkode: 1835f...aec
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er den diamant vinge tatoveringen som sophie Elise har under puppene. Hva mener du med "mainstream"? 😅 Jeg er ikke usikker på om jeg skal ha tatovering eller ikke, jeg har tatovering fra før også, men er bare usikker på om det er "greit" eller innafor å ta samme som hun har eller om det bare blir dumt (?) hilsen TS Anonymkode: 1835f...aec Usj. De der er så harry Anonymkode: 469ce...248 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #9 Skrevet 9. mai 2017 Er det noen som har peiling på ca hvor lang tid en sånn tatovering kan ta? Jeg vet det er forskjellig og er vanskelig å si, men sånn ca. Liksom f.eks 1 time eller 4 timer ? 😅 Hilsen TS Anonymkode: 1835f...aec
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #10 Skrevet 9. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Usj. De der er så harry Anonymkode: 469ce...248 Okei? Hva slags kommentar er det ? 😂 Jeg har ikke spurt noen om de liker den eller ikke. For en unødvendig kommentar Anonymkode: 1835f...aec
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #11 Skrevet 9. mai 2017 Jeg skjønner de som tatoverer armene. Jeg skjønner de som tatoverer noe i nakken eller bak øret. Jeg skjønner også de som tatoverer noe på ribbebeina, og kanskje noe på leggen eller fremsiden av låret. På steder der tatoveringen vil se ganske fin ut fortsatt etter 10-20 år, kanskje til evig tid om man er flink til å ta vare på den. Men under PUPPENE? Jeg selv har mange tatoveringer og det kunne aldri falle meg inn å tatovere meg der. Ett svangerskap, litt vektøkning eller kanskje til og med vektnedgang, og vips, tatoveringen er ødelagt. Jeg ser for meg at den forfaller veldig fort og at det blir seende stygt ut etter kort tid. Anonymkode: 4ca16...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #12 Skrevet 9. mai 2017 Yup... Sophie Elise har hermet etter Rihanna... http://www.730.no/filmitem.aspx?newsId=15996 Anonymkode: cd06c...d6c
super-s Skrevet 9. mai 2017 #13 Skrevet 9. mai 2017 Jeg synes ikke du skal kopiere en tatovering uansett om den som har den er en toppblogger eller ikke. Ingen seriøse tatovører ønsker å kopiere en annen kunstners (for en tatovør er en kunstner) verk. Du kan godt vise bilde av den som et inspirasjonsbilde, men få heller tatovøren til å tegne noe eget. Det er da kulere å ha noe unikt som ingen andre har. Jeg ville tatt med bilde av Sophie Elise sin, og samtidig tatt med bilder av andre tatoveringer du liker, for så å få tatovøren til å tegne noe eget ut fra dem. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #14 Skrevet 9. mai 2017 18 minutter siden, super-s skrev: Jeg synes ikke du skal kopiere en tatovering uansett om den som har den er en toppblogger eller ikke. Ingen seriøse tatovører ønsker å kopiere en annen kunstners (for en tatovør er en kunstner) verk. Du kan godt vise bilde av den som et inspirasjonsbilde, men få heller tatovøren til å tegne noe eget. Det er da kulere å ha noe unikt som ingen andre har. Jeg ville tatt med bilde av Sophie Elise sin, og samtidig tatt med bilder av andre tatoveringer du liker, for så å få tatovøren til å tegne noe eget ut fra dem. Ja sånn at jeg har den tatoveringen som en inspirasjon som du sier ... og at jeg får tatovøren til å forandre litt på den, som f.eks å ha noen andre vinger ? For jeg vil ikke ha noe annet liksom, men kan/ vil gjerne ha noen andre vinger på den hilsen TS Anonymkode: 1835f...aec
super-s Skrevet 9. mai 2017 #15 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja sånn at jeg har den tatoveringen som en inspirasjon som du sier ... og at jeg får tatovøren til å forandre litt på den, som f.eks å ha noen andre vinger ? For jeg vil ikke ha noe annet liksom, men kan/ vil gjerne ha noen andre vinger på den hilsen TS Anonymkode: 1835f...aec Ja, det synes jeg er innafor Selve diamanten kan også forandres litt. Å ha en som ligner litt på noen andres tatovering er vanskelig å unngå, men det blir helt feil å kopiere dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå