Gå til innhold

film24.no

Anbefalte innlegg

Gjest Betty Boop
Skrevet

Er noen av dere medlem her? Er det å anbefale? Tenkte jeg skulle få meg et 10-dagers gratis prøveabonnement, men ble litt skeptisk da jeg så at de ville ha kredittkortnummeret mitt før jeg har bestemt meg om jeg vil bli betalende medlem... Litt sånn lure-deg-til-å-glemme-å-avbestille opplegg. For jeg er litt glemsk når det gjelder sånne ting...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du må jo oppgi kredittkortnummer fordi abonnementet går over til vanlig abonnement om du ikke sier det opp etter 10 dager. Det er vel dette de tjener penger på da, at folk glemmer å si opp abonnementet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vært medlem der i noen måneder. Jeg var veldig fornøyd. Stort utvalg av filmer, og enkel og grei betalingsmåte. Grunnen til at jeg ikke er medlem nå er at jeg ikke har tid til å se filmer for tiden.

Du kan jo ikke bli lurt til å glemme om du ikke lurer deg selv da... :wink:

Skrevet

Hadde et sånn prøvetid på 10 dager selv. Likte konseptet godt, men blir litt stresset av at man "må" se så masse filmer for at det skal lønne seg.

Husket å melde meg ut, så det var ikke noe problem. Du får legge inn en huskelapp på mobilen! :wink:

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Har vært medlem i film24. Det som var positivt var at du kunne beholde filmene så lenge du ville, for så å bare putte dem i postkassen og få nye tilbake.

Var også imponert over hvor raskt de sendte filmer. Jeg kunne sende en film nedover på mandag for så å få en ny i retur på onsdag.(bor i nordre del av Nordland)

Men jeg opplevde vel sjelden å få noen av de filmene som stod øverst på lista mi i løpet av den tiden jeg var medlem. Av og til virket det som om de bare hadde en kopi av de mest populære filmene.

Skrevet

Jeg er medlem nå. Er fornøyd, og syntes de er raske. Også greit med betaling, har aldri vært noe tull.

Men syntes det kan være vanskelig å få nye filmer

Er fornøyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...