Gjest ikke innlogget nå Skrevet 27. desember 2004 #1 Skrevet 27. desember 2004 I par uker har jeg vært sammen med en jeg har kjent i mange år. Lørdag var han på familieselskap og da han kom hjem, satt vi og drakk pils og akevitt og det ble ganske sent utover natta. I går gikk vi på puben midt på dagen, og han hadde ikke spist, og ble etterhvert trett og dårlig, så vi gikk tidlig hjem til han igjen. Han sovnet av i senga og jeg tok meg et glass rødvin, før jeg gikk og la meg og sovnet. Etter par timer stod han opp, var på toalettet og jeg tenkte han var på kjøkkenet for å få i seg mat, så jeg stod opp for å ta meg en røyk. Men da hadde han lagt seg på sofaen... Jeg følte meg litt avvist, selv om han viser med alle ord og tegn at han er glad i meg. Likevel, så kan han jo ha gått lei... I morges dro han tidlig på jobb, før jeg stod opp, og nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Jeg vet jo at han ikke var edru når han våknet etter to timer og la seg på sofaen. Men hvorfor kom han ikke i senga i stedet? Kanskje han vil avslutte forholdet uten å si det med rene ord?
Gjest bare en mann Skrevet 27. desember 2004 #2 Skrevet 27. desember 2004 Mannen var jo bare trøtt. Han sto opp gikk på badet og skulle bare ta seg et par trekk røyk eller noe så ble trettheten for stor og øynene bare gled igjen. I halvsøvne legger han seg tilrette og drar over seg et pledd for det er for kaldt. hehe helt normalt det da. Ikke noe å ta på vei for.
metteflette Skrevet 27. desember 2004 #3 Skrevet 27. desember 2004 Kan være han var litt dårlig?? jeg legger meg på sofaen når jeg er dårlig.... Istedenfor å ligge å vri på meg i senga så ingen av oss får sove.. Hadde ikke brydd meg mer med det. Lykke til:)
Nabodama Skrevet 27. desember 2004 #4 Skrevet 27. desember 2004 Han la seg vel på sofaen for å ikke forstyrre deg, tenker jeg. Det at han dro tidlig på jobb, kan vel være fordi det var noe det var travelt med. At han dro uten å vekke deg(?), er vel også fordi han ikke ville forstyrre når du hadde fri. Ikke analyser så mye, dette er bare bagateller.
*Lene* Skrevet 28. desember 2004 #5 Skrevet 28. desember 2004 Ikke ta sorgene på forskudd! Spør han, eller snakk med han når han kommer tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå