Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 45 år, og ja, jeg har sikkert et luksus problem.

Men jeg har hatt babyfjes hele livet, har ikke en eneste rynke og null former. Grå i håret er jeg heller ikke. Jeg blir stoppet på polet og de tror jeg har falsk leg, jeg får i 90% av tilfellene ikke kjøpt alkohol fordi jeg ser ut som jeg er 16. Jeg vil si jeg klær meg som en "normal" 40 åring også. Jeg sliter med akne, som kanskje ikke hjelper meg her.

Tips? Har hatt støvsuger i ansiktet for å få rynker men ender opp med blåmerker :fnise:, (Hjelper faktisk mot aknen derimot!!)

Anonymkode: 4f0d4...f73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du liten og nett? De blir ofte tatt for å være yngre. Høye personer blir ofte tatt for å være eldre...

Og klesveien - hvordan kler du deg? Kanskje kle deg mer voksent? gå til frisøren og få deg en litt mer voksen sveis. Mange ser eldre ut når de får seg kort hår.

Anonymkode: e3628...de2

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kortere en dette oppfattes som voksent, og blondt hår lar deg fremstå som yngre :).

4640626.jpg

Endret av Solstrålenjeg
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har null midje, null hofter, null rumpe. Trener mye og har en sunn diett. Men puppene mine derimot, er gigantiske. Folk tror sikkert jeg har stappa BH med papir... :phaedra: Luksusproblemer jeg vet, men det begynner å bli plagsomt at jeg vurderer en reduksjon. (Bruker en 65DD)

AnonymBruker
Skrevet

TS (ovenfor)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har null midje, null hofter, null rumpe. Trener mye og har en sunn diett. Men puppene mine derimot, er gigantiske. Folk tror sikkert jeg har stappa BH med papir... :phaedra: Luksusproblemer jeg vet, men det begynner å bli plagsomt at jeg vurderer en reduksjon. (Bruker en 65DD)

Da får du trene mindre og spise mer karbohydrater så du legger på deg på de rette stedene :)

Anbefaler at du går til en frisør og ber om å få en sveis som passer ansiktsformen din og gir deg et modnere uttrykk.

Ligg krøll/fall kan også få deg til å se eldre ut.

Jeg er selv 40 og har null rynker, men kort hår får meg til å se voksen ut.

Jeg så ut til å være i 20 årene da jeg hadde langt blondt hår... 

og kanskje yngre når jeg kledde meg litt "barnslig" - kort gullfarget jakke og trange jeans f.eks.

Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da får du trene mindre og spise mer karbohydrater så du legger på deg på de rette stedene :)

Anbefaler at du går til en frisør og ber om å få en sveis som passer ansiktsformen din og gir deg et modnere uttrykk.

Ligg krøll/fall kan også få deg til å se eldre ut.

Jeg er selv 40 og har null rynker, men kort hår får meg til å se voksen ut.

Jeg så ut til å være i 20 årene da jeg hadde langt blondt hår... 

og kanskje yngre når jeg kledde meg litt "barnslig" - kort gullfarget jakke og trange jeans f.eks.

Siterer

Endret av Solstrålenjeg
AnonymBruker
Skrevet

Har kort hår, og trening er det eneste som hjelper meg med former da jeg ikke har evnen til å legge på meg. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg at dette er tull, for 65 DD er ikke spesielt stort. Jeg har selv 65 G og heller ikke det er voldsomt stort. F.eks 75 DD er mye større enn 65 DD.

Anonymkode: 01cca...34d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg at dette er tull, for 65 DD er ikke spesielt stort. Jeg har selv 65 G og heller ikke det er voldsomt stort. F.eks 75 DD er mye større enn 65 DD.

Jeg tuller ikke, det ser stort ut på meg når jeg er en flis av et menneske. Kanskje ikke stort på en med vanlig kroppsfasong men når jeg er levende skjelett er det noe annet.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

:alice:

Anonymkode: 05a66...503

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tuller ikke, det ser stort ut på meg når jeg er en flis av et menneske. Kanskje ikke stort på en med vanlig kroppsfasong men når jeg er levende skjelett er det noe annet.

Alle vi som bruker 65 er veldig tynne...

AnonymBruker
Skrevet

Få deg en god ansiktsrens. Ta med legg på polet. Kos deg. DU ER HELDIG

Anonymkode: aa913...d4b

• Liker 3
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Få deg en god ansiktsrens. Ta med legg på polet. Kos deg. DU ER HELDIG

Anonymkode: aa913...d4b

Hun skriver de tror legget er falskt da :P Men HELDIG ja det er ho!

Endret av Solstrålenjeg
AnonymBruker
Skrevet

Kunne godt sett ut som jeg var 25 og ikke 16, og de tror legget er falsk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

:alice:

Anonymkode: 05a66...503

Duh, fantaser et annet sted. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle vi som bruker 65 er veldig tynne...

Rundt ribbeina, ja, men ts med null hofter er nok mye tynnere enn meg med samme størrelse og store hofter. Jeg er ikke feit, men ingen med synet i behold vil kalle meg ei flis.

Mamma var i samme situasjon fram til hun passerte 40, og ble ikke helt kvitt problemet før hun ble nærmere 50. Hun var lita og slank med brunt hår uten spor av grått. Jeg husker da hun gikk gravid med broren min, da var jeg 8 og hun 38, og ei dame sa til meg at det måtte være hyggelig for meg å bli tante:frkk:

Da hun passerte 40 kom rynkene, så folk så at hun i det minste var passert 30, i stedet for knapt passert 20. Noe som var greit da jeg kom i den alderen at jeg ikke var villig til å bli tatt for min mors søster.

Spol fram noen år, og de grå hårene dukket opp. Grå hår legger mange år på alderen, og da hun på 50årsdagen hadde grå tinninger så hun endelig ut som alderen sin, for første gang siden konfirmasjonen.

Jeg tror du også kan satse på håret for å se litt mer ut som riktig alder. Snakk med frisøren om det. Det er ganske vanlig for godt voksne å farge håret, så kanskje det vil hjelpe, sammen med en moden hårfrisyre. Eventuelt noen grå hår i tinningene?

Det vil også hjelpe om du blir kvitt acne-problemet. Her vil en hudpleier kunne hjelpe.

Anonymkode: bf617...60a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for fine svar! Er det noe jeg kan gjøre angående sminke, måten jeg snakker på, og fremtoner meg?

AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2017 den 14.34, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker 65E, puppene mine er virkelig ikke gigantiske :klo: Tilsvarer jo en 75C dine tilsvarer rundt 75B.

Puppene mine er litt store i forhold til hvor slank jeg er ellers, men de er ikke mer enn en håndfull og ser helt vanlig ut, man legger ikke spesielt merke til de heller, og jeg har større pupper enn deg.

Anonymkode: 953a3...962

AnonymBruker
Skrevet

Lol, det er ingen 45-åring som ser ut som en 16-åring. Her må du nok oppsøke profesjonell hjelp, siden det tyder på at du lider av vrangforestillinger. 

Anonymkode: b0669...0b7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...