Gå til innhold

Overvåket på natters tid.

Gjest Aktivdame

Anbefalte innlegg

Gjest Aktivdame

Vi er flere naboer som har opplevd å se er menneske stående utenfor vårt soveroms vindu. Ikke bare 1 gang. Det har gjentatt seg flere ganger. Jeg ble faktisk redd og forbannet 1 gangen jeg så det. Helt til naboen ved siden av bekreftet at hun også opplevde det samme.

Tørr ikke ha vindu opp om natten. Vet ikke hva vedkommende finner på.

Det er visst etter de andre sier en nabo av oss.

Hva ville dere gjort i denne situasjonen? Det er veldig ekkelt at ei voksen dame oppfører seg slik. 

Ingen vits å ringe politi

Før de kommer så er dama borte. 

Endret av Aktivdame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Trodde han hadde sluttet å stalke deg, 10 år var det vel? Lenge siden sist timaras, jaikkesant osv. 

Anonymkode: 86685...091

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde han hadde sluttet å stalke deg, 10 år var det vel? Lenge siden sist timaras, jaikkesant osv. 

Dette er en dame sier jeg jo. En nabo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den løgnhalsen av en mann. Er jeg helt ferdig med. OVERSER han totalt.

Han presterte jo å benekte at han IKKE kjente min daværende kompis, når han lånte bilen hans. 😂😂

Han gravde sin egen grav for 10 år siden. Vel 11 år nå.🤗

Endret av Aktivdame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fabler du enda om han der programlederen EK som jobbet i Sonen på tv 2 :P Han har blitt dame nå plutselig :P 

Anonymkode: 72b07...928

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleide i blant å stå en mann i regnfrakk like utenfor mitt soveromsvindu der jeg bodde i tyveårene. Når han sto der, strakte han hvert femte minutt på hodet for å kunne kikke inn og trodde tydeligvis han ikke ble sett. Mest sannsynlig bare en stusselig, ensom mastubatør. Men en dag takk jeg hodet ut og sa "Du! Her er det ikke greit å stå og henge altså." Hvorfor ikke gjøre det samme?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
2 minutter siden, Betty Blue skrev:

Pleide i blant å stå en mann i regnfrakk like utenfor mitt soveromsvindu der jeg bodde i tyveårene. Når han sto der, strakte han hvert femte minutt på hodet for å kunne kikke inn og trodde tydeligvis han ikke ble sett. Mest sannsynlig bare en stusselig, ensom mastubatør. Men en dag takk jeg hodet ut og sa "Du! Her er det ikke greit å stå og henge altså." Hvorfor ikke gjøre det samme?

Takk for det tipset. Kan bli brukt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fabler du enda om han der programlederen EK som jobbet i Sonen på tv 2 :P Han har blitt dame nå plutselig :P 

Nå vet ikke jeg hvem du snakker om. Å ikke at han innrømmer å stå utenfor mitt soveroms vindu heller.  Da har jeg 2 som liker mitt soveromsvindu veldig godt. Noen gleder må de stakkarene  ha. 😂😂 Men slapp av. Dette er en nabo som er videns kjent for sine nattlige utskeielser  i vårt bolig område. 

Endret av Aktivdame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
15 minutter siden, Forundret.. skrev:

Sett opp overvåkning.

Vi vet hvem det er. 😀 Vi er 3 naboer som plages av denne dama😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aktivdame skrev:

Vi vet hvem det er. 😀 Vi er 3 naboer som plages av denne dama😊

Ja, men dere kan gå videre med opptaket.. Dere kan jo levere et eksemplar til selve dama også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
35 minutter siden, Forundret.. skrev:

Ja, men dere kan gå videre med opptaket.. Dere kan jo levere et eksemplar til selve dama også.

Er jo flere som innrømmer de står utenfor soveroms vinduet mitt nå. Hehe. Ikke så greit å vær populær dame. 

Endret av Aktivdame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere naboer får dukke opp med sinte fjes og ringe på døra hennes, da, i samla tropp, og si at hun må kutte ut den spioneringa, ellers blir det politianmeldelse. Kan jo hende det hjelper, det er iallfall både enkelt og gratis. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aktivdame
10 minutter siden, Amawhatsnot skrev:

Dere naboer får dukke opp med sinte fjes og ringe på døra hennes, da, i samla tropp, og si at hun må kutte ut den spioneringa, ellers blir det politianmeldelse. Kan jo hende det hjelper, det er iallfall både enkelt og gratis. 

Der i gården er det ingenting som hjelper.  Det vet vi alt om , etter i fjor sommer. ALDRI sett noe slikt før. Og jeg har sett en del via jobb.🙂

Endret av Aktivdame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Aktivdame skrev:

Der i gården er det ingenting som hjelper.  Det vet vi alt om , etter i fjor sommer. ALDRI sett noe slikt før. Og jeg har sett en del via jobb.🙂

Kan jeg spørre hva du jobber med?

Anonymkode: bb097...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hva du jobber med?

Anonymkode: bb097...6d7

Taushetsplikt hele livet.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Dette syns jeg høres merkelig tafatt ut av både deg, naboer og styret. Det mest riktige vil være at dere sender mail til styret alle sammen og klager på denne naboen. Med nok klager og dokumentasjon på at hun ikke overholder ordensregler og bruker bolig og fellesareal i henhold til lov,  kan styret ta grep for å få henne ut av blokka. 

Er arealet utenfor soverommet ditt (og de andres) privat for leiligheten eller en del av større fellesareal? Selv om det er fellesareal er det folkeskikk å ikke oppholde seg rett utenfor vinduene til naboer. 

Anmeld henne til politiet for kikking inn vinduer (da mener jeg der hun står klistret opp etter vinduet, eller står rett utenfor og har hele seg vendt imot vinduet for å se. 

Her jeg bor er det grus utenfor vinduer til flere naboer. Området er ikke beregnet til bruk av hverken solstol, toalett for hunder, sittebenker eller annet opphold. Kun ved rensking og rydding av området for søppel og ugress er det tillatt å oppholde seg der. Oppholder noen seg der for å spionere på naboers privatliv blir dette rapportert til styre og politi. 

Anonymkode: d51d1...4ad

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette syns jeg høres merkelig tafatt ut av både deg, naboer og styret. Det mest riktige vil være at dere sender mail til styret alle sammen og klager på denne naboen. Med nok klager og dokumentasjon på at hun ikke overholder ordensregler og bruker bolig og fellesareal i henhold til lov,  kan styret ta grep for å få henne ut av blokka. 

Er arealet utenfor soverommet ditt (og de andres) privat for leiligheten eller en del av større fellesareal? Selv om det er fellesareal er det folkeskikk å ikke oppholde seg rett utenfor vinduene til naboer. 

Anmeld henne til politiet for kikking inn vinduer (da mener jeg der hun står klistret opp etter vinduet, eller står rett utenfor og har hele seg vendt imot vinduet for å se. 

Her jeg bor er det grus utenfor vinduer til flere naboer. Området er ikke beregnet til bruk av hverken solstol, toalett for hunder, sittebenker eller annet opphold. Kun ved rensking og rydding av området for søppel og ugress er det tillatt å oppholde seg der. Oppholder noen seg der for å spionere på naboers privatliv blir dette rapportert til styre og politi. 

Anonymkode: d51d1...4ad

Det er varslet styret.  Når vi ikke tar henne på fersken med beviser. Blir det vanskelig.  Er nok en styresak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde EK kun var her på morgen og dagtid jeg. Da vet du mer en meg 🤣

Ikke servere jeg kaffe om natta heller. Da sover jeg .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame

Synd at mannen i mitt liv. 

Sitter UTENFOR soveromsvinduet mitt om natta.😉

Han tørr ikke komme inn.😅

Å det var ikke jeg som så han var der. Det kom i en kommentar her på tråden😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...