AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Hvordan kan jeg lære piano uten noter? Anonymkode: 87fe3...a8d
QQbaby Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Om du heller hadde brukt tiden på å faktisk øve og ikke her på kg så ville du kanskje klart det?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 2 minutter siden, QQbaby skrev: Om du heller hadde brukt tiden på å faktisk øve og ikke her på kg så ville du kanskje klart det? Jeg øver hver dag jeg Jeg vil bare ha noen råd Hilsen ts. Anonymkode: 87fe3...a8d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 Det er vel bare å spille, det? Prøv å kopiere det andre spiller, lær deg akkorder og øv på skalaer. Anonymkode: c6aca...f13
Marimba Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 Her f.eks. er et kurs: http://www.musikkskolen.no/pianokurs/ Ellers kan du google piano tabs, og bruke det til å lære deg ulike sanger. Ellers kan du sette deg ned å lese teorien bak akkorder, og bruke det til å kunne spille alle slags mulige akkorder på pianoet. Da er det også lurt å lytte mye til hvordan andre legger akkorder og bruke dette. Trenger ikke så mange akkorder for å få til enkle sanger. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, QQbaby skrev: Om du heller hadde brukt tiden på å faktisk øve og ikke her på kg så ville du kanskje klart det? Ikke vær så frekk i kjeften. TS ber bare om råd, og det har h*n vel lov til? Tenk på neste gang du trenger råd, hvordan hadde det vært å fått en slik setning i ansiktet? Anonymkode: 2185f...8be 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #9 Skrevet 9. mai 2017 jeg holder på og lære meg noter også, men det tar så tid. Haha ts Anonymkode: 87fe3...a8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå