AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Hei! Jeg skulle gjerne blitt litt brunere, er helt hvit nå. Har ikke tatt solarium på 3 år, og har heller ikke prøvd selvbruning på mange år. Har typisk nordisk blek hud og blondt hår. Ønsker ikke å bli unaturlig bloggerbrun/orange. Hva bruker dere? Vil gjerne høre deres erfaringer og tips. Anonymkode: d0ac5...fa3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Jeg har brukt selvbruning og vært veldig fornøyd med det, men mer på kropp enn på ansikt. Nå har jeg veldig fet hud, så liker ikke at det setter seg så mye i porene... Solarium tar evigheter for meg, og jeg ser nesten ikke forskjell. Anonymkode: 1f84c...7a0 1
Gjest Sejekk Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt selvbruning og vært veldig fornøyd med det, men mer på kropp enn på ansikt. Nå har jeg veldig fet hud, så liker ikke at det setter seg så mye i porene... Solarium tar evigheter for meg, og jeg ser nesten ikke forskjell. Anonymkode: 1f84c...7a0 Enig. + solarium gjør deg rynkete og blir fort dyrt i lengden, du får mye mer selvbruning for 300,- enn du får solariumstid. Om du er bekymret for å bli "for brun", finnes det flere merker som tilbyr selvbruning i farge light
werty Skrevet 10. mai 2017 #4 Skrevet 10. mai 2017 (endret) Takk for tips har dere noen anbefalinger til merker? Krem eller skum? Endret 10. mai 2017 av werty
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #5 Skrevet 10. mai 2017 St. Tropez, Xen-Tan og Vita Liberata Anonymkode: 44fd0...998 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #6 Skrevet 10. mai 2017 Det er veldig pent å være lys i huden! Anonymkode: 2cbd3...a28 4
Gjest ....... Skrevet 11. mai 2017 #7 Skrevet 11. mai 2017 13 timer siden, werty skrev: Takk for tips har dere noen anbefalinger til merker? Krem eller skum? Eco by Sonya
Charlotteul Skrevet 11. mai 2017 #8 Skrevet 11. mai 2017 Denne! Det er skum, og sitter like fint nå som da jeg påførte for en uke siden. Viktig med godt forarbeid (skrubb og fuktighet). Ble nydelig farge, og ikke sånn typisk oransje. Bildet printscreenet jeg fra en gruppe, så hun skal ha kred for det. Må dog nevnes at du bør kjøpe den votten til å påføre med. Dumme meg gjorde ikke det, og i to dager såg det ut som jeg var gartner på fulltid.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #9 Skrevet 12. mai 2017 Jeg ville brukt selvbruning. Det er helt ufarlig og du får raskere resultater Anonymkode: 9aeed...ad5 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #10 Skrevet 12. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville brukt selvbruning. Det er helt ufarlig og du får raskere resultater Anonymkode: 9aeed...ad5 Og det ser megafake ut og er et jævla styr. Itilegg varer fargen ganske kort Anonymkode: 9b21c...123 2
tirben Skrevet 12. mai 2017 #11 Skrevet 12. mai 2017 Jeg liker godt Vita Liberata og Sunspa sine produkter. https://www.sunspa.no Jeg synes det er lettere å få godt resultat med en påføringsvott. Da får man gnidd ut produktene bedre.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #12 Skrevet 16. mai 2017 Jeg har brukt solarium alltid jeg! Men det er jo riktig det dere sier med rynkene.... Skrekken min med selvbruning er ujevn farge og skjolder, som jeg husker ALLE som brukte selvbruning for 10-15 år siden på skolen fikk. Det så jo ikke ut! Mulig det er en nyere "teknologi" nå? Så jeg er veldig villig til å prøve selvbruning , MEN finnes det noen som IKKE lukter, og IKKE gir skjolder, eller kan prelles av når det har sittet på en stund? Finnes det noen som er jevne i fargen, lette å påføre, og bare fader sakte men sikkert vekk på en måte? TIPS ME <3 Anonymkode: 18b9e...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #13 Skrevet 18. mai 2017 Drar opp igjen denne jeg Hvis man bygger seg opp en fin farge etter hyppig solariumsbruk, hvor lenge sitter fargen da? Må man uansett vedlikeholde en gang i uka eller kan man trappe ned til en gang i mnd eller sjeldnere? Og hvor lenge pleier selvbruning å sitte? Lukter eller smaker det selvbruning av huden i perioden den sitter på huden? Bør man ha hjelp til å få dekt hele kroppen eller går det fint selv uten å bli ujevnt på ryggen f eks? Eller er selvbruning hovedsakelig for armer bryst og ben? Anonymkode: 18b9e...0c6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #14 Skrevet 18. mai 2017 Vita liberata er noe dritt, fargen lukter, sitter ikke og du blir oransje. Verste dritten jeg har brukt! Ts, vær som du er, det er det beste. Anonymkode: f2c58...cf1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #15 Skrevet 20. mai 2017 Blek hud er pent. Hvit hud er ikke nødvendigvis pent. Selvbruning lukter vondt og ser litt unaturlig ut, samt at jeg sjelden får det til noe bra. Men å gå i solarium? Hallo! Det er jo som å be om å få rynker og kreft! Anonymkode: bdc5b...8f4
Gjest Athleisure Skrevet 20. mai 2017 #16 Skrevet 20. mai 2017 Gå ut i solen når det først er sol. Da kommer fargen fort. Jeg har nesten kun solt meg ute de siste ukene, og har fått god farge allerede.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #17 Skrevet 20. mai 2017 1 minutt siden, Athleisure skrev: Gå ut i solen når det først er sol. Da kommer fargen fort. Jeg har nesten kun solt meg ute de siste ukene, og har fått god farge allerede. Kanskje du er student eller arbeidsledig? Anonymkode: bdc5b...8f4 7
MissPierce Skrevet 20. mai 2017 #18 Skrevet 20. mai 2017 Synes man får finest farge om man gjør begge deler. Litt solarium, og så selvbruning. Selvbruning på helt lys hud blir sjelden pent uansett. Bruker Shadow Tans 😊
Sofiegj Skrevet 20. mai 2017 #19 Skrevet 20. mai 2017 Noen her som kan anbefale en selvbrunning for ansiktet? Har hørt noe om dove selvbruner? 1
Gjest Athleisure Skrevet 20. mai 2017 #20 Skrevet 20. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du er student eller arbeidsledig? Anonymkode: bdc5b...8f4 Hva er det for et spørsmål? Jeg jobber, men mye ute. Det går fint an å gå turer på kvelden når det er sol og få god farge. Eller gå ut i solen når dere har fri da. Man trenger ikke å være arbeidsledig selv om man er brun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå