Gå til innhold

Er jeg den yngste på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

18 år gammel jente som føler seg ganske teit :flau: 

Det virker som at alle her inne er 20+, er jeg unomral ettersom jeg begynte å bruke forum når jeg var 17? 

Jeg kan ikke noe for det, men jeg elsker å lese andres innlegg/meninger om ting. Dette er også en perfekt plass dersom du har et problem, å trenger andres synspunkt. 

Hvor gammel var dere når dere begynte her?

Anonymkode: 0bbd3...dc6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er nok ikke yngste. Sett flere her inne som er yngre enn deg. Tror jeg var 19-20 år når jeg var her første gang. 

Anonymkode: b99af...763

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du er den yngste, bare i den yngste gruppen av brukere. 

Den største gruppen er sannsynligvis fra 20-30, men det gjør jo ingenting så lenge du finner ting som interesserer deg?

Anonymkode: 2ea6e...e58

Skrevet

Jeg var selv 18 når jeg ble med her :) (er 21 år nå)

Er jo så kjekt å lese/skrive innlegg her, så alder spiller vel ingen rolle :) 

Skrevet

Jeg registrerte meg vel på barnimagen.com (!!) da jeg var 17 eller noe, såeh...

Gjest Marillia
Skrevet

Du er nok ikke den yngste, men i gruppen av de yngre, trøst det med at jeg er urgammel i forhold og føler at alle andre er så mye yngre enn meg:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det er da brukere her inne som bare er 12-13 år gamle.

Anonymkode: b7e86...fa7

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke det er brukere på 12-13 år her inne, jeg er ganske sikker på at det bare er noen som leker seg.

Samme med 16 åringene som spør på om de kan bli gravide av analsex :fart2:

Gjest Nordavind
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da brukere her inne som bare er 12-13 år gamle.

Anonymkode: b7e86...fa7

I alle fall mentalt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det vil jo også være slik at minst en skribent på et forum vil være yngst. Det er matematisk umulig å unngå det faktumet, alternativt at den deler plasseringen med en annen person. Noen uansett være yngst i ethvert utvalg av personer.

Anonymkode: c1574...319

• Liker 1
Gjest flaggermuskongen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jo også være slik at minst en skribent på et forum vil være yngst. Det er matematisk umulig å unngå det faktumet, alternativt at den deler plasseringen med en annen person. Noen uansett være yngst i ethvert utvalg av personer.

😂😂

Water is wet 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte bare at siden det var slik ,så skulle det ta luften ut av "problemet" og  "alvoret" liksom :)

Skrevet

Jeg var nettopp fylt 17 første gang jeg var her og skjønte ikke hva som foregikk. Vært mye inn og ut på dette forumet, men helt i begynnelsen så visste jeg ikke hva jeg gjorde. Nå er jeg 22.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg var 12-13 da jeg registrerte meg på et Tolkien-forum. Tror jeg var 15 første gangen jeg registrerte meg her. Nå er jeg 27. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 17. Ganske mange i vår aldersgruppe her tror jeg, er jo mange som spør om ting relatert til vgs for eksempel :) 

Anonymkode: aca5e...430

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nok 15 :P 

Anonymkode: b7f6c...245

AnonymBruker
Skrevet

I min ungdom fantes ikke forum ;) Husker jeg var på SOL nettprat eller noe greier da jeg var 22-23. Og IRC, men det skjønte jeg ikke så mye av. 

Tror nok størstegruppa her er 20-30, ja, men har sett mange gamle damer som meg selv også. Synes det er flott med et forum med alle aldre, alle kan lære noe av hverandre. 

Anonymkode: 2d889...359

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vell jeg er født i 2001 så tviler på du er yngst

Anonymkode: dfad3...50b

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Jeg er 47, er jeg den eldste? :P 

Skrevet

Jeg begynte å henge her når jeg var rundt 17 tror jeg. Er nå 25.

Tror nok ikke det er noe ille å være 18 her inne. Tipper at det er yngre mennesker her inne og spør av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...