Gå til innhold

Er dere venn med barnefar og hans familie på Facebook?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er 2 år siden jeg og barnefar gikk fra hverandre. Han har nå ny samboer, og jeg ny kjæreste. Jeg har brukt mye tid på å akseptere hans kjæreste da han valgte henne foran meg i en periode hvor vi (trodde jeg) prøvde å finne tilbake til hverandre.

Jeg har nå ingenting å utsette på verken han eller hun, og vi er gode venner som samarbeider bra om barna. Men jeg er ikke venn med barnefar eller hans familie på Facebook lengre. Dette fordi hans samboer tagger de i absolutt alt, og uansett hvor mye jeg akseptere deres forhold og henne, er det en trigger som gjør meg sur hver gang jeg ser det.

Anonymkode: bc3a7...235

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk får finne ut hva som er rett for de, selv vil jeg ALDRI være venn med eksen på fb.

Anonymkode: 07e4a...300

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke venn med eksen (barnefar) men jeg er venn med hans mor (altså min eks-svigermor) og noen andre i hans familie. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er venn med eksen min (barnefar) og hans familie, mens min nye mann er ikke venn med sin eks (barnemor), men med flere av familiemedlemmene hennes. 

Jeg har et godt samarbeid med min eks, mens mannen min har et dårlig samarbeid med sin. I en periode hadde de også blokkert hverandre. 

Anonymkode: 48ab4...cbe

AnonymBruker
Skrevet

Her er mannen venn med sin eks, og jeg som ny kone er også venn m henne. Tagger også når vi finner på noe, jeg som gratulerer barnas bursdag på face, men tagger også mor om jeg skulle legge ut et koselig bilde av alle barna. 

Anonymkode: ab9c4...605

• Liker 1
Skrevet

Ikke med barnefar, men med store deler av slekta hans. Barnefar er blokkert for evig tid.

• Liker 2
Skrevet

Ikke med x, men er venn med foreldrene hans.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er venn med noen ekser på FB, de fleste fra mange år tilbake. Men også eksmannen min som jeg var gift og i et forhold med i nesten tjue år. Vi samarbeider godt om sønnen vår. Hadde vært rart å ikke ha han på FB etter så mange år sammen, liksom. Det må vi da kunne greie, å være venner der. Jeg mistenker imidlertid at han har lagt meg på en spesiell liste og at jeg ikke kan se alt han poster lenger, for det kommer nå aldri oppdateringer derfra lenger... Årsaken kan være at pga han har funnet seg en ny (vi ble skilt i fjor), så vil han ikke at jeg skal se hva de poster seg i mellom og til hverandre osv.? Det er helt greit for meg at han har funnet seg en ny, og jeg hadde ikke brydd meg om jeg så oppdateringer dem i mellom eller kjærlighetserklæringer på FB (om de fant på noe sånt). Jeg aner ikke hvor aktiv hun er på FB, men hun har dukket opp som forslag til meg fra FB om "personer du kanskje kjenner" :fnise: Jeg hadde vel ikke hatt noe i mot å møte henne osv, for bruddet var absolutt noe jeg ønsket og ville, mine følelser var døde mange år tidligere, og jeg er vennlig innstilt til hans nye flamme :-)

Jeg har også broren hans på FB vennelisten min, men han er ikke særlig aktiv, så det ser jeg ikke mye til. Han (broren altså) var tidligere gift med en dame vi kan kalle Frida. Med Frida fikk han tre barn. Da yngste barnet var noen måneder gammel, kom han plutselig hjem en dag og sa han ville skilles for han hadde funnet seg en ny.... det ble mye rabalder, selvsagt. Frida er da mor til tre barn som er fettere og kusiner til mitt barn. Frida og jeg var venner på FB i flere år. Men så, 3-4 år etter skilsmissen, da hun hadde fått seg ny type og flyttet til hans by med alle sine tre barn, fjernet hun meg bare fra vennelisten sin på FB. Aner ikke hvorfor. Vi har da fremdeles barn som er i slekt med hverandre, så den skjønte jeg ikke. Men henne om det. Vi er altså ikke venner der mer.

Moren til min eksmann er ikke på FB og faren hans er død.

Anonymkode: 96fd8...b45

Skrevet

Min mann er venn med sin eks, ja. Og hennes nye mann. Tror ikke han er venn med hennes foreldre, de er også på Facebook... Men det er jeg egentlig ikke sikker på.

Jeg er også venn med hans eks og hennes nye mann ;)

Hun er venn med svigerforeldrene mine (hennes tidligere da) og med svoger og svigerinne. Det samme er jeg da.... Synes det er fint, jeg ;) (men vi har et veldig uproblematisk forhold alle sammen, da....)

Hvordan du vil ha det må du nesten velge selv!

AnonymBruker
Skrevet

Venn med noen men de står på begrensa, inkludert barnefar. Gidder ikke sladder om alt jeg legger ut. 

Anonymkode: 93650...a13

Skrevet

Eksen min har ikke facebook, men jeg er facebookvenn med kona hans, eks-svigermor, eks-svigerinner, eks-tantebarn. Mannen min har de også på facebook. 

Var absolutt ikke et pent brudd, men det er lenge siden og ting gikk seg til. Og vi er nå gode venner alle sammen. 

Skrevet

Er venn med alle eksene mine på FB, jeg (og i RL...) Er selvsagt venn med faren til barnet mitt og familien hans. De er jo fortsatt min datters familie. Er ikke venn med barnefars nye kone, da, men det er helt andre grunner....

AnonymBruker
Skrevet

Her er barnefar blokkert (på grunn av trakassering). Men er venn med søsken, foreldre og besteforeldrene hans.

Anonymkode: 3a238...606

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke venn med min eks (og far til mitt barn) og hans samboer på FB, selv etter 5 år er han like sint og bitter, og har i alle år forsøkt å lage bråk. Jeg er venn med resten av familien hans. 

Anonymkode: 5dd1e...746

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke barnefar og samboer som venn, men har min tidligere svigermor, tidligere svigerinner og svogere. 

Anonymkode: 7d3d6...6c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...