AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Har du bestilt derfra før? Fornøyd? Bestilte en vare, og den var i tillegg feil. Første gang jeg bestiller så lurer på om dette er en seriøs nettside... Mye mas for meg å få feil altså Anonymkode: d986c...faf
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Altså, jeg bestilte riktig, men fikk feil vare. Anonymkode: d986c...faf
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg bestilte riktig, men fikk feil vare. Anonymkode: d986c...faf Jeg har bestilt derfra veldig mange ganger og aldri opplevd noe tull. Tror du bare har hatt uflaks. Anonymkode: bc90b...28e 1
Meadow Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 Jeg shopper så mye på Boozt at jeg antakeligvis har fått min egen hylle på postkontoret. Aldri fått feil vate! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bestilt derfra veldig mange ganger og aldri opplevd noe tull. Tror du bare har hatt uflaks. Anonymkode: bc90b...28e Skikkelig misfornøyd i hvert fall. 1 minutt siden, Meadow skrev: Jeg shopper så mye på Boozt at jeg antakeligvis har fått min egen hylle på postkontoret. Aldri fått feil vate! Det var helt sykt, stod at det jeg bestilte var en annen vare (PÅ varen) i tillegg. Selv om man så at det ikke var en "genser", men "et par sokker". Tok også 1 uke før jeg fikk varene. Og jeg må nå sende varen tilbake, få tilbake pengene, og KANSKJE bestille varen på nytt. Ikke snakk om at de sender meg rett vare liksom. Neida. Her må man gå den tunge veien! Gidder ikke ass. Sender tilbake, og bestiller ikke mer derfra Anonymkode: d986c...faf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå