AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #21 Skrevet 9. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke litt "mistenksomt"! Det er kanskje litt mistenkelig. Hva søren er det med den greia der? Stadig folk som bytter om på de to ordene her på KG og ikke veit forskjellen! Anonymkode: f5a1e...fcb Slik svarer personer uten evne til å argumentere. Anonymkode: 74351...f38
hocane Skrevet 9. mai 2017 #22 Skrevet 9. mai 2017 Menn som ser på romantiske komedier av egen fri vilje er ikke ekte mannfolk. Glad jeg hadde en skikkelig far når jeg vokste opp som viste meg filmer som Rambo, James Bond og Die Hard.
Rosewood Skrevet 9. mai 2017 #23 Skrevet 9. mai 2017 2 timer siden, hocane skrev: Menn som ser på romantiske komedier av egen fri vilje er ikke ekte mannfolk. Glad jeg hadde en skikkelig far når jeg vokste opp som viste meg filmer som Rambo, James Bond og Die Hard. Eller man kan ha flere tanker i huet og ha sansen for flere sjangere, både action og romantiske komedier og annet.
chouette Skrevet 9. mai 2017 #24 Skrevet 9. mai 2017 Haha. Kjæresten har sett Bridget Jones. Og verste av alt, tror han likte det
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #25 Skrevet 9. mai 2017 3 timer siden, hocane skrev: Menn som ser på romantiske komedier av egen fri vilje er ikke ekte mannfolk. Helt riktig. Anonymkode: 74351...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå