Gå til innhold

laptop og batterikapasitet

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Dere som har laptop hvor lenge kan dere kjøre data'n på batteri? Si også hvilken type maskin dere har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Acer Ferrari 3400 LMi/AMD Athlon 3000+

64 bit/15"/512/80/DVD-RW/BT/XPH

Har en batterikapasitet på ca 3 timer konstant bruk med medfølgende Lithium batteri

:)

Skrevet

Fujitsu Siemens. Hadde ca 3 timer kapasitet ved kjøp, ca. en time etter 6 mndr. og nå, etter ett år kan den ikke brukes uten å ha kontakten i.. :evil:

Skrevet
Acer Ferrari 3400 LMi/AMD Athlon 3000+

64 bit/15"/512/80/DVD-RW/BT/XPH

Har en batterikapasitet på ca 3 timer konstant bruk med medfølgende Lithium batteri

:)

Jeg har den forrige modellen (Ferrari 3200) og på den holder batteriet i ca 2,5 timer.

Skrevet

Jeg har Acer Tralvelmate 435, bateriet varer bare i 30 min! :(:( Men men... bra data allikevel!

I

Skrevet

Jeg har en IBMmaskin. Holder et par timers tid. Er 3 år gammel, men jeg har fått nytt batteri 2 ganger.

Forventet ytelse etter 1 år på batteriet er 70% (hos IBM i alle fall). Holder ikke batteriet dette, så mener jeg det er en reklamasjonssak.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Fujitsu Siemens. Hadde ca 3 timer kapasitet ved kjøp, ca. en time etter 6 mndr. og nå, etter ett år kan den ikke brukes uten å ha kontakten i.. :evil:

Nesten like crap som min Dell. Varer i 20 min etter 1 1/2 år. Varte nesten 3 timer da jeg kjøpte den.

Skrevet

Min Whitebox 1557 holder i hvert fall nærmere tre timer, nå nesten 10 måneder etter jeg kjøpte den. Jeg har ikke merket noe til at batterikapasiteten har tapt seg siden jeg kjøpte den.

Gjest Catwoman
Skrevet

Grunnen til at jeg spurte er fordi min nye datamaskin ikke holder mer enn litt over en time når den kjører på batteri. Og jeg syntes det virker litt lite :-?

Skrevet

Jeg har en HP NC6000 som er 1 -1,5 år gammel og batteriet varte i ca 4 timer da den var ny. Nå varer det i 3 - 3,5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...