AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Vi har kjent hverandre lenge. Ble romantisk for 7 mnd siden og ble et par. Vi møtte hverandres familier og barn og hadde det fint i 5 mnd. Så plutselig ville han ikke mer, sa at han trengte å være alene.. Jeg tok ikke kontakt med han på noen måte. Men dersom jeg la ut en fellessnap om at jeg var et sted, fest eller hos venner, ble han sjalu og meldte meg. Så møttes vi, og han ville at vi skulle bli sammen igjen og han savnet meg. For så å bli borte igjen. Han kontaktet meg her om dagen for å høre om jeg ville møtes for å ha sex. Jeg svarte at nei, sånn er ikke jeg, men det er fint å vite hva jeg er verdt for deg! Han svarte med at det var ikke slik han mente det og at han så ikke kun på meg som det. Jeg sluttet å svare etter dette. Savner han, men jeg nekter å bli en FF med noen jeg har følelser for! Anonymkode: 59ff8...0be 5
Elefantenirommet Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Bra du setter ned foten. Han der er nok ikke like glad i deg som du er i han. Veldig trist når sånt skjer. Var jeg deg ville jeg slettet han fra snap og gått videre i livet uten han. 9
Gjest Jessica Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har kjent hverandre lenge. Ble romantisk for 7 mnd siden og ble et par. Vi møtte hverandres familier og barn og hadde det fint i 5 mnd. Så plutselig ville han ikke mer, sa at han trengte å være alene.. Jeg tok ikke kontakt med han på noen måte. Men dersom jeg la ut en fellessnap om at jeg var et sted, fest eller hos venner, ble han sjalu og meldte meg. Så møttes vi, og han ville at vi skulle bli sammen igjen og han savnet meg. For så å bli borte igjen. Han kontaktet meg her om dagen for å høre om jeg ville møtes for å ha sex. Jeg svarte at nei, sånn er ikke jeg, men det er fint å vite hva jeg er verdt for deg! Han svarte med at det var ikke slik han mente det og at han så ikke kun på meg som det. Jeg sluttet å svare etter dette. Savner han, men jeg nekter å bli en FF med noen jeg har følelser for! Anonymkode: 59ff8...0be 5 måneder etter møtte dere hverandres barn? Litt for fort. Og han leker jo bare med deg. Enkelte menn har en tendens til å fortelle deg hva de egentlig føler for deg. Her kontakter han deg for sex og ingenting annet. Så for han er du en sexpartner. Vil du være med på leken eller finne deg noe bedre?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 Klassisk eksempel på en som vil ha deg, men som ikke vil ha alt ansvaret et forhold bærer med seg. Han er nok glad i deg og vil ikke miste deg, men sliter vel med et eller annet som gjør at han ikke klarer å forplikte seg. Anonymkode: 6ff93...312 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klassisk eksempel på en som vil ha deg, men som ikke vil ha alt ansvaret et forhold bærer med seg. Han er nok glad i deg og vil ikke miste deg, men sliter vel med et eller annet som gjør at han ikke klarer å forplikte seg. Anonymkode: 6ff93...312 Kan høres sånn ut ja. Men isåfall er jeg ikke interessert. Velger heller å ha det vondt en liten stund enn å brukes som leketøy for en umoden mann. Ts Anonymkode: 59ff8...0be 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan høres sånn ut ja. Men isåfall er jeg ikke interessert. Velger heller å ha det vondt en liten stund enn å brukes som leketøy for en umoden mann. Ts Anonymkode: 59ff8...0be Jeg er usikker på hva du forventet? Et forslag om å møte barn før det har gått 1-2 år sier veldig mye om hva en person tenker (i denne sammenheng at vedkommende setter egne behov før barnas og ikke helt evner se at barn skal skånes for sine foreldres sexliv), og for de fleste ville et slikt forslag dermed vært en dealbreaker. Uklart hvorfor du godtok forslaget, men det var neppe en klok avgjørelse. Jeg er også usikker på hvorfor du ser avtalen om å møtes og ha sex som på noe vis verre enn å begynne å rote han inn i dine barns liv. Altså, du har to måter å løse dette på: 1. holde ditt sexliv privat. Barna er sikret stabile rammer barndommen ut. 2. Begynne å rote inn en person nr 2, eventuelt med særkullsbarn og særbo eller slå sammen hele bunten til sambo fordi dere voksne ikke ønsker bo alene. Å ta en elsker som en ikke introduserer for barna er mindre å "leke" med sine barn enn det er å presentere dem for sine dater, som du har valgt. Anonymkode: f0981...54e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 Ang. dette med barn: vi introduserte barna våre etter 5 måneder og flyttet sammen etter 11 måneder, vi har vært sammen i 7 år og har fått 1 barn sammen i løpet av denne tiden. Det er helt klart en uting å introdusere barn for tidlig, men har sett andre rundt meg m. barn, har selv vært skilsmissebarn og vi gjør dette svært forskjellig. Når man er voksen så vet man hva man ser etter. Ts har gått på en smell og vært uheldig, det betyr ikke at dette var noe hun burde ha forventet, bare være en "elsker" og holde kjærlighetslivet sitt "privat" resten av livet. -Barn er glade når foreldrene er forelsket, de vil at foreldrene skal være lykkelige. I et samliv mellom foreldrene (skilsmisse/brudd) bevitner de at ting går i tusen knas og at kjærlighet ikke er positivt - om foreldrene forelsker seg og blir lykkelige på hver sin kant igjen så viser man barna noe positivt ut av noe negativt. Hvis de ikke er glade mtp at foreldrene ikke blir glade/forelsket, så er det ikke fordi barn generelt ikke blir glade for det - som enkelte liker å fremstille det. "Barn må avskåres fra mamma og pappas kjærlighetsliv i flere år, helst for bestandig, ellers blir de lei seg". Nei, det gjør de ikke. Men det kan bety at man selv/de voksne gjør noe galt (introduserer flere partnere inn og ut av livet flere ganger, gifter seg/skiller seg flere ganger, får barna til å føle seg erstattet osv). Men stort sett vil barn se foreldrene sine glade! Har selv vært skilsmissebarn og hvis foreldrene mine ikke hadde funnet seg nye samboere/ektefeller/forelskelse så hadde jeg altså aldri bevitnet det rundt meg fra dem. Er det liksom bra..? Nei. -Ellers ts.... Du sier at dere har kjent hverandre lenge og ble et par, hadde det fint, så sa han at han ikke var klar. Han ville at dere skulle rote sammen igjen, men da sa du nei fordi du tolker det som at han bare vil ha sex med deg. -Jeg tror han fikk kalde føtter, ting ble for seriøst for fort. Han vil ta det roligere..Menn og kvinner er forskjellige på dette med å ta ting rolig: kvinner vil gjerne vente med sex om man skal ta det rolig, spesielt hvis de lett er typen til å føle seg usikker hvis man har sex. Menn synes ikke det er problematisk å ha sex selv om man tar det rolig. Du bør kommuniksere med han og fortelle behovene dine og grensene dine for han ordentlig! Anonymkode: 1ad52...2b7 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 9. mai 2017 #9 Skrevet 9. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: -Ellers ts.... Du sier at dere har kjent hverandre lenge og ble et par, hadde det fint, så sa han at han ikke var klar. Han ville at dere skulle rote sammen igjen, men da sa du nei fordi du tolker det som at han bare vil ha sex med deg. -Jeg tror han fikk kalde føtter, ting ble for seriøst for fort. Han vil ta det roligere..Menn og kvinner er forskjellige på dette med å ta ting rolig: kvinner vil gjerne vente med sex om man skal ta det rolig, spesielt hvis de lett er typen til å føle seg usikker hvis man har sex. Menn synes ikke det er problematisk å ha sex selv om man tar det rolig. Du bør kommuniksere med han og fortelle behovene dine og grensene dine for han ordentlig! Anonymkode: 1ad52...2b7 Svært viktig poeng du tar frem her, og som sannsynligvis har satt en stopper for mange gryende forhold. Menn knytter seg på en helt annen måte og i et helt annet tempo enn kvinner. Jeg forstår likevel TS, for her fikk hun forholdet og han hoppet av i siste liten, det er ikke lett å gi tid da. Men om han er verdt det ville jeg nok gitt han tid, det hender det er alt som skal til - å bli møtt med aksept og forståelse
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #10 Skrevet 9. mai 2017 Jeg knytter meg ikke lett til mennesker pga en ustabil barndom. Så når de da trekker seg unna, blir jeg skeptisk og kald. Har tidligere brent meg på å ha sex med menn i håp om at det skal bli noe mer. Så det gjør jeg ikke lenger. Har en FF som kommer når barna ikke er her. Og barna hadde møtt denne mannen veldig mange ganger før som min venn. Så følte ikke det var en unaturlig ting at han møtte de tidlig som min kjæreste. Når det er sagt, vil jeg ikke introdusere de for en ny mann ved et senere tidspunkt før jeg ser hvordan ting går. Mine barn skal ha det stabilt. Ts Anonymkode: 59ff8...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå