Gå til innhold

billigste nettbokhandel

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

vet noen hilken nettbokhandel som er billigst? da tenker jeg både pris på bok og frakt.

Og er det så veldig mye billigere å handle bøker på nett i forhold til bokklubb?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

www.amazon.co.uk har billige bøker og et utvalg som overgår de fleste norske butikker.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jge er bare ute etter norske butikker, har ike lyst å betsille fra utlandet, og så leser jeg kune bøker på norsk

Skrevet

Av norske nettbokhandler foretrekker jeg helt klart Haugen Bok. De har gratis frakt og kjemperask levering. I tillegg kan du dele opp betalingen uten å betale noe ekstra.

Når det gjelder bokpriser er de jo like på alle nye bøker, uansett hvor du kjøper dem. De eneste som har lov til å gi rabatt på nye bøker er bokklubbene, men når man legger til frakt blir det ofte ikke så fryktelig mye billigere enn vanlig (nett-)bokhandel.

Uansett så lønner det seg jo å sjekke ut flere nettbokhandler med jevne mellomrom for å se om de har noe interessant på salg.

Skrevet

Jepp, som Nilma sier er det jo fastpris på bøker i Norge. Boken har samme pris overalt det året den er gitt ut + neste kalenderår. Bokklubbene får selge litt billigere til medlemmer, men de tar så høy frakt at der er det ikke mye å spare.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

www.mao.no og www.bokkilden.no er to norske nettbokhandler med bra utvalg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Haugenbok er billigst (mest fordi de har gratis frakt), Bokkilden har best utvalg, og Tanum er raskest på levering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...