Gå til innhold

Slikke hver dag.......

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at noen jenter/kvinner skriver de suger mannen sin hver dag. Og at det ofte ikke blir noe mer sex enn dette. Ingen gjengjennelse eller samleie. Finnes det menn som slikker hver dag? Og som er tilfreds med det? 

Selv kunne jeg virkelig ønsket meg å bli slikket hver dag......

Anonymkode: f10c9...1e8

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at noen jenter/kvinner skriver de suger mannen sin hver dag. Og at det ofte ikke blir noe mer sex enn dette. Ingen gjengjennelse eller samleie. Finnes det menn som slikker hver dag? Og som er tilfreds med det? 

Jeg kunne godt gjort det. Jeg har stor tro på små gleder hver dag. Kjappiser er godt uansett hvilke form de kommer i. 

(Dessverre har jeg en kone som ikke liker å bli slikket..:icon_frown:

Skrevet

Og den grusomme urettferdigheten i verden, er at jeg har lyst å slikke hver dag, men min kone liker ikke å bli slikket.

Gjest flaggermuskongen
Skrevet

Jepp. Hver dag.

1x5sik.jpg.fdd98000b9665513315f5a332b6d30b0.jpg

Skrevet

Ja, jeg elsker å slikke. Var i et forhold der hun ikke viste interesse for meg seksuelt, mens jeg slikket henne ofte. Etterhvert mistet jeg interessen selv så godt jeg likte det, så det er nok viktig at det er en eller annen form for balanse uansett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg kvinne. Og jeg suger ofte, kan og suge uten at vi gjør noe mer. Men jeg har aldri opplevd å bli slikket, uten at det ender med samleie. Og jeg suger oftere, enn jeg blir slikket. Nå er jeg 40 år, og har vært i en del forhold og. Og det har vært sånn i alle forhold.

Anonymkode: 55d84...a8a

• Liker 5
Gjest Athleisure
Skrevet

Er det virkelig noen som synes det er gøy å slikke? Jeg hater selv å bli slikket, men hater å suge også

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg kvinne. Og jeg suger ofte, kan og suge uten at vi gjør noe mer. Men jeg har aldri opplevd å bli slikket, uten at det ender med samleie. Og jeg suger oftere, enn jeg blir slikket. Nå er jeg 40 år, og har vært i en del forhold og. Og det har vært sånn i alle forhold.

Håper du er fornøyd med den ujevne balansen da. Det der hadde ikke jeg holdt ut. Skjønner godt hvorfor kvinner sliter med sexlysten hvis dette er normen.
:sjokkbla:

Anonymkode: c77f3...2b5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er utrolig glad i å suge og blir veldig tent av det, men har aldri likt slikking. Og det er flere som virkelig har prøvd altså. Men jeg synes bare det er ukomfortabelt, greier ikke nyte det i det hele tatt dessverre. Og nå er jeg ikke interessert i det lenger, for jeg mister bare all tenning med en gang også blir det litt kjip stemning. 🙈

Anonymkode: cf008...a4e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksen slikket meg hver dag. Han var kanskje litt vel ekstrem.

Anonymkode: 3b8db...319

• Liker 2
Skrevet

Man må jo bli veldig lei av "sex" når man suger hver dag uten å få noe tilbake? Ikke rart mange mister motivasjonen etter noen år. Det er jo noe skjevt der! Kvinnen går ned på knærne for mannen hver dag uten å få noe tilbake...Det hadde ikke motivert meg i lengden ihvertfall.

I tillegg skapes det jo forventninger om at det er slik et samliv skal være. Jeg har vondt for å se det for meg etter to småbarnsperioder og full jobb....

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er single for tiden..Og kvinner som suger,men ikke får noe igjen av gubben..SKJERPINGS MANNFOLK,SKJERPINGS...Skulle ønske jeg kunne fått en heftig BJ hver dag..Og hadde jo selvfølgelig gitt tilbake også..Gjerne i en 69'er:fnise:..Ja få,og gi tibake..Cunnilingus hele dagen :fnise::fnise:Og nyyytee...

• Liker 3
Skrevet
43 minutter siden, Athleisure skrev:

Er det virkelig noen som synes det er gøy å slikke? Jeg hater selv å bli slikket, men hater å suge også

Jepp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, suger ofte uten å få noe igjen for det, men det er tennende uansett for meg at han nyter

1 time siden, Rotemor skrev:

Man må jo bli veldig lei av "sex" når man suger hver dag uten å få noe tilbake? Ikke rart mange mister motivasjonen etter noen år. Det er jo noe skjevt der! Kvinnen går ned på knærne for mannen hver dag uten å få noe tilbake...Det hadde ikke motivert meg i lengden ihvertfall.

I tillegg skapes det jo forventninger om at det er slik et samliv skal være. Jeg har vondt for å se det for meg etter to småbarnsperioder og full jobb....

Jeg blir aldri lei av å gi mannen min blowjob, selv om jeg ikke får slikkings tilbake. Jeg digger å suge og la han nyte det

Anonymkode: e63f5...47d

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, suger ofte uten å få noe igjen for det, men det er tennende uansett for meg at han nyter

Jeg blir aldri lei av å gi mannen min blowjob, selv om jeg ikke får slikkings tilbake. Jeg digger å suge og la han nyte det

Selv etter flere år, småbarnsperioder og full stilling?

Gjest Ingenting2
Skrevet
6 minutter siden, Rotemor skrev:

Neppe. Mange som skryter unødvendig mye rart på seg her. 

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Ja, jeg tror mange er nyforelska ...

• Liker 2
Skrevet

Sitter ofte på en stol jeg... for å skryte litt...

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min kunne antakelig ha slikket meg hver eneste kveld (uten å få noe som helst tilbake) hvis han hadde fått lov til det. Men vi har små barn og jeg er utrolig sliten når kvelden er omme, og vil mest av alt bare sove umiddelbart. Men han slikker meg kanskje 2-3 ganger pr uke, og av disse ender det med at jeg suger han og/eller vi har samleie omtrent 1-2 ganger pr uke.

Anonymkode: fa464...a96

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Rotemor skrev:

Vi har vært sammen i 6 år , Jeg har barn men ikke med han 

40 minutter siden, canacas skrev:

Hvorfor skal jeg skryte på det som anonym? Herregud bare for at du ikke suger så mye så er det andre som gjør det og liker det!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...