AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Jeg er i 30-årene, og har aldri snakket med min mor om kjærlighetslivet mitt, det føles helt unaturlig. Men når jeg snakker med venninner får jeg innrykk av at de snakker om både dating og følelser med sine mødre. Gjør dere det? Jeg har aldri fortalt mamma at jeg skal på date f.eks, da lyver jeg og sier jeg skal noe annet. Jeg har aldri hatt kjæreste, og for alt hun vet så har jeg ikke en gang så mye som hilst på en mann. Moren min og jeg har et godt forhold, men på dette området har jeg en sperre. Anonymkode: 5f2fd...ede 1
Sofia123 Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Nei, ikke noe særlig. Det gjør ikke flertallet av venninnene mine heller. Vi bruker hverandre til det. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 Jeg har heller aldri gjort det. Har hatt et godt forhold til foreldrene mine, men dette har ikke vært naturlig for meg å snakke om. (Med venninnene, derimot, snakket vi knapt om annet i flere år ) Jeg har en lillesøster som snakker med mamma om absolutt ALT - hun er mer pratsom, og har delt alt med mamma. Hun studerte også, og fortalte mine foreldre alt om eksamener, hvordan det har gått, hva hun skrev om i prosjektoppgaver etc. Mens mine foreldre har ikke vært involvert i det hele tatt i min studieverdag. Mamma klarte ikke engang å huske hva jeg studerte. Nå har vi barn begge to (jeg og min søster). Min søster er av den bekymrede typen som må ringe til mamma og spørre om ALT, og snakke om hver minste detalj som gjelder barnet. Jeg lurer også på mye, men finner det på google el.l. Når jeg treffer mamma, er det pga at vi inviterer henne til middag, eller på tur med barna, eller noe. Når min søster treffer mamma, er det pga at hun trenger hjelp til noe, og mamma tilbyr seg å komme. Jeg har ofte følt at jeg har et mindre nært forhold til mine foreldre pga at jeg ikke deler hver minste detalj med dem. Men jeg vet at mamma synes det er mer avslappende å være på besøk hos oss enn hos min søster. Og hun har vært tydelig på det, i oppdragelsen vår, at hennes rolle var ikke å være en venninne, men en forelder. Anonymkode: 29ca1...c0c 1
FantasDick Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 Tja, nå har jeg vært i samme forholdet mange år, så ikke så mye nytt og spennende å snakke med henne om nå, men da jeg var yngre snakket jeg gjerne med henne om sånt. Nå er jeg 31 og i et stabilt forhold. Hun derimot, har nettopp fått ny, ung kjæreste og vil snakke om han og forholdet deres "hele tiden". Jeg er lutter øre.
Gjest Ingenting2 Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 Aldri. De færreste av mine venninner har delt slikt med sine mødre. Jeg har ikke et spesielt nært forhold til min mor, min stakkars eldste bror får høre alt i stedet
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 Selvfølgelig ikke. Det får da være grenser. Anonymkode: 8e967...514
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 Nå er jeg mamma til en 17 år gammel jente, og foreløpig, så forteller hun meg alt, og virkelig alt. Ting jeg helst ikke vil vite og. Men er veldig glad for at hun er så åpen, og føler hun kan prate med meg om alt. Anonymkode: 5298a...94d 2
Solstrålenjeg Skrevet 10. mai 2017 #9 Skrevet 10. mai 2017 Hvem snakker med sin mor om sexlivet sitt? Om noen har sett serien "mom" så er det virkelig ikke slik det skal være.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #10 Skrevet 10. mai 2017 Jeg snakker om mine forhold til min norske tante. Min 17år gamle niese snakker om sine forhold til meg. Veldig greit å snakke med venninner, men også fint å få en annen mening enn jevnaldrende. Hadde min mor fått vite om den delen av livet mitt, hadde hun sendt meg på isolat i hjemlandet og låst meg inne for alltid. Anonymkode: aacd0...307
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #11 Skrevet 10. mai 2017 Nei. Men jeg har aldri hatt et veldig nært forhold til mamma sånn sett. Snakker med venninner hvis det er noe. Anonymkode: 3c247...d4f
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #12 Skrevet 10. mai 2017 Snakker ikke med mamma om sexliv akkurat. Det ville bare vært kleint. Men jeg kan snakke med henne hvis jeg trenger råd om hva jeg kan gjøre hvis det er noe som skjer i forholdet Anonymkode: bae53...d8f
geene Skrevet 10. mai 2017 #13 Skrevet 10. mai 2017 Alltid snakked med mor om gutter og forhold. Men holder sex utenfor. Jeg diskuterer forsåvidt ikke sexlivet mitt med venninner heller
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #14 Skrevet 10. mai 2017 Jeg er 29 og diskuterer alt med mamma. Har alltid hatt et nært og åpent forhold. Hun var en ekstremt god støttespiller begge gangene jeg har flyttet fra samboere. Mamma vet omtrent alt som er verdt å vite av viktige ting om meg. Ikke i detaljer i sexlivet og sånt, men hun hører om de jeg dater og jeg kan fint si at noen ble med meg hjem eller at de overnattet og vi spiste frokost sammen. Da ligger det jo implisitt at vi hadde sex. Anonymkode: 81ceb...c1b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #15 Skrevet 10. mai 2017 Ja, altså. Jeg er gift og har vært sammen med mannen min siden 2008, så det har ikke blitt så mange muligheter til det med tanke på at jeg var 18 da vi ble sammen. Anonymkode: fa25a...1a1
Gjest flaggermuskongen Skrevet 10. mai 2017 #16 Skrevet 10. mai 2017 Har ingen familie, så da er det problemet løst.
Vera Skrevet 10. mai 2017 #17 Skrevet 10. mai 2017 På 9.5.2017 den 8.54, FantasDick skrev: Tja, nå har jeg vært i samme forholdet mange år, så ikke så mye nytt og spennende å snakke med henne om nå, men da jeg var yngre snakket jeg gjerne med henne om sånt. Nå er jeg 31 og i et stabilt forhold. Hun derimot, har nettopp fått ny, ung kjæreste og vil snakke om han og forholdet deres "hele tiden". Jeg er lutter øre. Haha, herlig
Sphere Skrevet 10. mai 2017 #18 Skrevet 10. mai 2017 Nei, aldri. Men jeg har ei veldig god venninne som jeg deler mye med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå