AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Etter jeg gikk ut fra et langt forhold har oppmerksomheten fra andre gutter hjulpet på sorgen. Nå sitter jeg brått veldig godt i det. Det begynte helt uskyldig med en gutt (1) som jeg hadde møtt på fest før. Han er ikke særlig hyggelig og det å slutte å møte han går helt fint egentlig. Noe annet er da at på en fest noen uker tilbake begynte jeg å kline med en kompis (2) fra vgs. Begynner jo da å bli en stund siden jeg så han og vi hadde det jo fint sammen. Han inviterte meg hjem to uker senere og da hadde vi sex. Jeg trodde dette bare var et one night stand for han. Og daget etter lå jeg med han andre gutten(1). Nå er det sånn at det er en tredje med i bildet også. Han (3) er egentlig en vilt fremmed som jeg lå med litt etter der igjen. Nå har det seg sånn at kompisen(2) sa at han vil så gjerne møte meg mer og jeg er redd han faktisk får følelser her. Det er ikke noe dumt med det da han er en veldig veldig fin gutt, men jeg kom nettopp ut av et forhold og ønsker ærlig ikke noe nå. Nå har jeg planer om en osloweekend med han tredje til helgen. Kun for å ha sex. Jeg får noe dårlig samvittighet ovenfor kompisen og aner egentlig ikke helt hva jeg vil brått. Han behandler meg jo så bra. Og jeg vet jo at jeg kommer til å fortsette å møte han kompisen. Skal jeg avlyse weekendturen? Jeg og kompisen er jo ikke sammen på noen måter Anonymkode: 65e66...5cc
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 Hvorfor skriver du ikke heller dagbok enn å plapre på nettet? Anonymkode: 34db6...b33
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 Skjønner ikke spørsmålet her. Du skal være ærlig og så tar de en avgjørelse selv om hva de vil. Anonymkode: 10ba8...eb0 1
*Mocca* Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 Gjør det klart at du foreløpig ikke er intet i forhold, dere har ikke sagt noe om at dere kun skal holde dere til hverandre så hva du gjør ellers er opp til deg. Kos deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå