Gå til innhold

Glory hole?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

What is a glory hole?

A glory hole is generally defined as a small fist-sized hole between private video booths in an adult bookstore. It is placed about hip high for the average guy and is just large enough to place a man's penis through to let the person on the other side perform whatever sexual activity he pleases on it.

Ja ja hver sin lyst......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som svar til de to innleg over, så må jeg bare føye til at det er som regel en DAME på andre siden av dette hullet!!!

Derfor: Dere kvinner er vel like rare, og ja det finnes noe for dere kvinner; den andre siden av hullet!

Uansett! Hva som er så spennende med et slikt hull vet jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Oh my gosh! Visste ikke at sånt eksisterte en gang jeg... :o Finnes det noe liknende for damer? :tunge1::wink:

Hmm...det hadde jo vært en fristende tanke.

Men jeg tviler egentlig på om det hadde vært så mange kvinner som hadde spredd bena at ukjente menn skulle tilfredstille dem med hender og tunge.

Eller hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe for meg... jeg ville vært livredd for å stikke greia mi inn i et slikt hull... hvem vet hvem som befant seg på andre siden??? En psycho med saks? Eller gamlemor uten tenner? :ler::ler:

Nei, litt av gleden er jo å se på når man får behandling! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe for meg... jeg ville vært livredd for å stikke greia mi inn i et slikt hull... hvem vet hvem som befant seg på andre siden??? En psycho med saks? Eller gamlemor uten tenner? :ler::ler:

Nei, litt av gleden er jo å se på når man får behandling! :sjarmor:

Hehe.. Samme tankegangen på meg her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...