AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #21 Del Skrevet 9. mai 2017 3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Det kan jo også være at du bare er veldig fordomsfull. Nei, mye av det jeg ser stemmer ganske bra. Er sånn i virkeligheten også. jeg kan se ganske kjapt hvem som er kjipe og hvem som ikke er det- og på hvilken måte. Jeg ender aldri opp i dramaintriger eller blir lurt eller manipulert fordi jeg ser det komme lenge før. Er også den som folk kommer til for råd i interpersonlige konflikter og problem Anonymkode: f42d8...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 11. mai 2017 #22 Del Skrevet 11. mai 2017 På 9.5.2017 den 1.51, AnonymBruker skrev: Mange brukere jeg nysgjerrig på! Tror for eksempel @Citronella er litt annerledes enn hun gir seg utfor og være. Har veldig lyst til sende henne en privat melding, men tørr ikke..... Men liker henne veldig godt. Anonymkode: 568ab...8e9 Jeg er veldig kjedelig. Men send meg gjerne en PM. Jeg er ikke farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå