AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Det er jo mange brukere som har postet bilde av seg selv og det kan jo være artig å se ansiktet bak brukernavnet. Men flere enn meg som er nysgjerrige på personlighetene til brukerne på forumet? Hvordan de er i virkeligheten? Lurer på om de samsvarer med oppførselen på KG, eller om de er helt annerledes i virkeligheten. Anonymkode: 0f855...8bf
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Mange brukere jeg nysgjerrig på! Tror for eksempel @Citronella er litt annerledes enn hun gir seg utfor og være. Har veldig lyst til sende henne en privat melding, men tørr ikke..... Men liker henne veldig godt. Anonymkode: 568ab...8e9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Mindre og mindre for å være ærlig. Etter hva man ser og opplever her ser man også skyggesidene som absolutt ikke alltid er spesielt tiltalende. Anonymkode: 7b59d...c35
Gjest noe tilfeldig Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo mange brukere som har postet bilde av seg selv og det kan jo være artig å se ansiktet bak brukernavnet. Men flere enn meg som er nysgjerrige på personlighetene til brukerne på forumet? Hvordan de er i virkeligheten? Lurer på om de samsvarer med oppførselen på KG, eller om de er helt annerledes i virkeligheten. Anonymkode: 0f855...8bf De jeg er minst nysgjerrig på er de som kun henger her for å poste selfies i bildetråden. Boooring! De som diskuterer i flere av trådene og faktisk har en mening synes jeg dog virker spennende! (Er jo derfor jeg er her..) men da er det jo bare å sende PM også blir man bedre kjent
Gjest Winza Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 6 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: De jeg er minst nysgjerrig på er de som kun henger her for å poste selfies i bildetråden. Boooring! De som diskuterer i flere av trådene og faktisk har en mening synes jeg dog virker spennende! (Er jo derfor jeg er her..) men da er det jo bare å sende PM også blir man bedre kjent Lurer på om du er slik du er på kg, like hyggelig og kul
Gjest Aktivdame Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 (endret) Tja der finnes noen få. Den gode gamle Jacklost. Er en bruker jeg likte. Vet ikke hvor vedkommende er nå.😊 Endret 9. mai 2017 av Aktivdame
Gjest Winza Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Aktivdame skrev: Tja der finnes noen få. Den gode gamle Jacklost. Er en bruker jeg likte. Vet ikke hvor vedkommende er nå.😊 Er her jeg Hvis du mener den originale Jacklost?
Gjest Aktivdame Skrevet 9. mai 2017 #9 Skrevet 9. mai 2017 23 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Er her jeg Hvis du mener den originale Jacklost? Så bra . DU savner CTK og det er meg 😀
AnonymSjiraff Skrevet 9. mai 2017 #10 Skrevet 9. mai 2017 Nysgjerrig på brukerne og nysgjerrig på om fordommene mine stemmer.
Gjest Ingenting2 Skrevet 9. mai 2017 #11 Skrevet 9. mai 2017 De fleste har jeg "avslørt" allerede. Noen er fortsatt interessante. Men stort sett betyr KG svært lite.
Gjest Aktivdame Skrevet 9. mai 2017 #12 Skrevet 9. mai 2017 (endret) For meg kunne folk stått frem som de er. Jeg fordømmer ingen. Jeg vet alle ikke er som meg. Tatt seg ut det og Da hadde ikke kvinneguiden eksistert. Blitt igjen lite brukere av den. Endret 9. mai 2017 av Aktivdame
Silfen Skrevet 9. mai 2017 #13 Skrevet 9. mai 2017 Er ikke nysgjerrig på noen. Folk er som de er og de fleste er annerledes utenfor nett i større eller mindre grad. Bortkastet tid å sitte her og spekulere i hvem det skulle være, så interessant er ikke brukerne her. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #14 Skrevet 9. mai 2017 Jeg bryr meg ikke om hvem som skjuler seg bak de forskjellige nickene på KG. Hvorfor bruke energien på å gruble på det. Det er en rett alle har til å fremstå som anonyme, og kanskje det er noen av ulike årsaker som ikke ønsker at identiteten deres skal komme frem i form av profilbilder. Anonymkode: 1e284...e3e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #17 Skrevet 9. mai 2017 Jeg får ganske godt inntrykk av personlighetene til folk bare ved å se hva de skriver eller hvordan de ser ut. Man kan si veldig mye om en personlighet bare utifra bilde. Anonymkode: f42d8...59d
Pipa Skrevet 9. mai 2017 #18 Skrevet 9. mai 2017 Det er ett menneske her inne som mener at alle har sinnslidelser og bør ta seg en tur til legen før det går helt ut av kontroll. Samme om det er vekt, seksualitet eller meninger hun ikke er enig i. Skriver alltid som anonym, men skråsikker på at det er en kvinne. Hun skulle jeg gjerne sett om er slik i virkeligheten også..
Gjest Aktivdame Skrevet 9. mai 2017 #19 Skrevet 9. mai 2017 19 minutter siden, Pipa skrev: Det er ett menneske her inne som mener at alle har sinnslidelser og bør ta seg en tur til legen før det går helt ut av kontroll. Samme om det er vekt, seksualitet eller meninger hun ikke er enig i. Skriver alltid som anonym, men skråsikker på at det er en kvinne. Hun skulle jeg gjerne sett om er slik i virkeligheten også.. Mennesket har dårlig selvbilde. Ville jeg sagt.
AnonymSjiraff Skrevet 9. mai 2017 #20 Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg får ganske godt inntrykk av personlighetene til folk bare ved å se hva de skriver eller hvordan de ser ut. Man kan si veldig mye om en personlighet bare utifra bilde. Anonymkode: f42d8...59d Det kan jo også være at du bare er veldig fordomsfull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå