Imax Skrevet 27. desember 2004 #1 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg er så glad, så glad! Jeg og min hobbyvenninne har hatt masse juleverksted før jul, men ikke ellers i året. Nå har vi blitt enige om at vi skal møtes fast hver 2. mandag i måneden og ha hobbyverksted hele neste år. Gleder meg skikkelig! Blir vel ferdig med julepresangene til juni da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 29. desember 2004 #2 Del Skrevet 29. desember 2004 Så lurt! Kjempeartig idé. Kanskje jeg knabber den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 29. desember 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 29. desember 2004 knabb i vei! Jeg gleder meg kjempe masse allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 30. desember 2004 #4 Del Skrevet 30. desember 2004 Jøss så flott. Det var kjempelurt - tenk så mange trivelige timer dere får med hygge/nytte. Absolutt en ide for oss andre som liker å pusle med hobbysaker. Er jo så mye koseligere å jobbe sammens med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #5 Del Skrevet 30. desember 2004 VELDIG koselig ide! Gi oss gjerne noen ideer, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå