Gå til innhold

Fuckboy eller redd for å erkjenne følelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sånn halvveis drevet på med en fyr nå i noen mnd. Møtes på kveldstid, har sex og prater etter det. Prater om alt mellom himmel og jord, ler masse og koser oss i hverandres selskap. 

Prøvde for en tid tilbake å avslutte dette, da jeg ønsker et seriøst forhold, ikke no FF opplegg. Han tok kontakt igjen etter to dager, sa de rette tingene, og jeg løp selvsagt tilbake... 

Jeg ser jo de typiske FF-tegnene, men så sier en kompis av han at han liker meg godt og at vi er et flott par. 

Hva er greia? Blir jeg lurt og brukt, eller er han redd for å erkjenne evt følelser? 

Anonymkode: 8300a...6ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd å prate med han? Til syvende og sist er det vel bare han som kan gi deg et endelig svar på dette her. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan vi vite?

Dt er alltid en risiko ved å starte i feil ende, dvs begynne å ha sex med noen før man har brukt tid på å bli bedre kjent. Ofte har mannen da opparbeidet seg et forhold til deg basert på sitt begjær, ikke deg som person. Menns bruker lang tid på å knytte seg emosjonelt til ei dame, og de gjør det ikke via kjønnet. Kanskje du har ruffet noe annet i han, men det må du nesten føle på selv. Er generelt skeptisk til denne type forhold som starter sånn. 

Anonymkode: 997cb...b8b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det eneste dere gjør er å møtes på kveldstid og ha sex så ser jeg ikke hva det er å anerkjenne. Finner dere på andre ting enn sex og litt prating etter det? Handling sier mer enn ord nemlig og med mindre han er interessert i oppleve ting med deg, gjøre noe annet enn sex og litt prating etterpå så ser jeg ikke helt hva det er å anerkjenne.

Anonymkode: 01f57...c0b

• Liker 2
Gjest flaggermuskongen
Skrevet

Vetta faen jeg. Selv blir jeg stemplet som fuckboy. Selv om jeg er stikk motsatt innerst inne. Kan hende han er som meg, hvem vet. 

Kan jo hende han har følelser for deg. Det er ikke lett for alle å åpne seg heller. Det at dere prater sammen osv er jo bra. Kan hende han sliter med å stole på kvinner. 

Jeg personlig tar ikke kontakt eller åpner meg ikke for hvem som helst. Dessverre sprenger det i trynet mitt hver gang. Men om jeg var i hans sko ville jeg satt pris på at dama fortsatte bygge tillit som du gjør nå. 

Men igjen, jeg er ikke han. Du burde nesten bare spørre han hva han tenker og føler. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere har holdt på flere mnd er det på sin plass å spørre han rett ut hva han ser i deg og om dere skal bli eksklusive og bli et forhold eller om han er fornøyd med å ha deg som bootycall uforpliktet. 

Anonymkode: 94fc1...cfe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Blir jeg lurt og brukt, eller 2. er han redd for å erkjenne evt følelser? 

Anonymkode: 8300a...6ea

1. Trolig.

2. Lite trolig.

Anonymkode: 75451...b26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter flere måneder mener jeg du er rimelig naiv om du prøver å unnskylde han med at han kan være redd for å snakke om følelser. Beklager, men i mine øyne bør han snarest begynne å ta deg med på ting, gjøre aktiviteter sammen som ikke innebærer sex eller film, møte hverandres venner osv. Ellers hadde jeg knepet sammen beina for å si det sånn. Jeg har selv hatt et FF forhold - og vi var jo glad i hverandre og alt det der, vi så film, hadde sex og skravla, men det var ikke noe mer en det. 

Anonymkode: cd180...837

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...