Gå til innhold

Ville du blitt skeptisk? Til dere menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om ei dame på 28 år sa hun alltid har vært singel? Spør for ei venninne..☺

Anonymkode: ec240...694

Videoannonse
Annonse
Gjest Wait for it
Skrevet

Den "Spør for en venninne" er oppbrukt, men over til spørsmålet ditt. Absolutt ikke noe jeg ville blitt skeptisk over. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis skeptisk, Men sikkert litt undrende og nysgjerrig.

Skrevet

Ja

Svarer for en venn

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Spørs på grunnen. Er det fordi hun har pult rundt som faen og aldri slått seg til ro ville jeg blitt skeptisk. Er det fordi hun er sjenert , ikke hatt interesse eller tid, fokusert på skole eller vært opptatt med en sport eller vært syk så hun har måttet sette helsen først så er det jo bare forståelig og fint greit det. 

Anonymkode: 17266...eab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville lurt på grunnen for det er jo litt uvanlig i disse dager.

Anonymkode: 0931c...057

Skrevet

Definitivt.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville tenkt at her er noen kresne spess med tanke på hvor lett det er for kvinner å få kjæreste\forhold

Skrevet

Overhodet ikke. Hvorfor skulle jeg være det?

Gjest Johannessen
Skrevet

Nei, jeg dømmer deg for hvordan du oppfører deg, ikke for hvor mange du har vært i lag med. Det er mulig å være litt rasjonell og.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, litt skeptisk

Anonymkode: d9a58...561

AnonymBruker
Skrevet

Ganske mange menn som blir skeptiske til det ja. Har ei venninne på samme alder og hun blir dumpa pga det. Hun har vært syk ganske lenge, kyssyken, men er nå blitt så og si frisk - men det er ikke godt nok. Virker som veldig mange i dag, både menn og kvinner, ikke har tid til noen som ikke er perfekte. De er kritiske til alt. Veldig trist da hun er en veldig flott og god jente!

Anonymkode: deec8...9fb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ganske mange menn som blir skeptiske til det ja. Har ei venninne på samme alder og hun blir dumpa pga det. Hun har vært syk ganske lenge, kyssyken, men er nå blitt så og si frisk - men det er ikke godt nok. Virker som veldig mange i dag, både menn og kvinner, ikke har tid til noen som ikke er perfekte. De er kritiske til alt. Veldig trist da hun er en veldig flott og god jente!

Hun får finne seg en som det også er noe galt med så utjevner det seg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var like gammel og hadde vært singel siden videregående. Det er ikke noe diskvalifiserende galt med meg - og det er jaggu mye rart blant de som er i et forhold også :fnise: Det er dessverre ingen garanti for at det ikke er noe galt med en person, bare fordi de har vært i et forhold før. 

Jeg tror grunnen til at man har vært singel er avgjørende her. For min del hadde jeg flyttet mye rundt på grunn av jobb - og var ikke lenge nok på hvert sted til virkelig å bli kjent med folk. Jeg satset på karrieren og vært travelt opptatt med det. Prioriterte rett og slett ikke å lete etter en kjæreste.

Når jeg ved en tilfeldighet møtte kjæresten min, og vi oppdaget at vi passet perfekt i lag, synes ikke han at det var noe problem at jeg ikke hadde vært i et forhold etter at jeg ble voksen. Men da hadde han jo alt blitt kjent med meg, så han visste jo at jeg ikke var et håpløst tilfelle. Kanskje det er annerledes hvis man driver med nettdating. At alarmklokkene går av litt lettere da. Det er jo naturlig. 

Anonymkode: 1b317...d05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun får finne seg en som det også er noe galt med så utjevner det seg.

Er ikke noe galt med henne nei.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs på grunnen. Er det fordi hun har pult rundt som faen og aldri slått seg til ro ville jeg blitt skeptisk. Er det fordi hun er sjenert , ikke hatt interesse eller tid, fokusert på skole eller vært opptatt med en sport eller vært syk så hun har måttet sette helsen først så er det jo bare forståelig og fint greit det. 

Anonymkode: 17266...eab

Hun har alltid vært svært overvektig og aldri hatt selvtillit før nå (gått ned 50 kg). Vet ikke om det er grunnen da.. hun mener tinder menn slutter å skrive til henne når hun er ærlig om at hun aldri har hatt kjæreste. Hun er ikke jomfru da :) og ja, jeg spør for ei venninne! Selv har har jeg to samboere bak meg og to unger- et problem på sjekkemarkedet det og. 

Gjest Coolaid
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke blitt skeptisk. Klarer fint å vurdere potensielle partnere uten å bli lurt av egne eller andres fordommer. 

:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...