EMBLA Skrevet 5. mars 2002 #1 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg liker veldig mye slags musikk,både listepop,dans,rap osv.men jeg digger Rockeband som Train,Creed og Nickelback. Er jeg hjemme alene da svinger det skikkelig oppi her jeg bor! Prøv å gjøre rent etter sånn musikk,og det er som langkosten går av seg selv. Jeg deler ikke musikksmak med noen jeg kjenner på min alder,og det er jo litt trist.(snart 45) Hva med dere andre,gamle eller unge? Er det flere som digger rock?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. mars 2002 #2 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg har ganske så bred musikksmak... Og rock er så absolutt inkludert. Musikk er jo terapi i seg selv. Finnes en type musikk for hvert humør, og en sang for hver anledning. Og musikk på full guffe ved husvask gjør i alle fall ikke vasken noe kjedeligere... Og den må være såpass høyt på at husvertene ikke hører den fæle sangstemmen min i tillegg..... _________________ @lfa 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-03-05 17:37 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2002 #3 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg elsker rock. Hører på blant annet Matchbox 20, Foo Fighters, Red Hot Chili Peppers, Lenny Kravitz osv. Men på en annen side kan jeg høre på klassisk, uten at det gjør meg så mye.. Musikk er et must! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. mars 2002 #4 Del Skrevet 5. mars 2002 Rock, pop, klassisk, opera ... gjerne fra 50 og 60 tallet. Beatles, Elvis, Cliff, Shadows, Queen. Men alt til sin tid. Men er veldig enig med @lfa. Det må være så høyt at naboene ikke hører "karaoken" fra min leilighet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 5. mars 2002 #5 Del Skrevet 5. mars 2002 Er ganske altetende når det gjelder musikk, men jeg må jo bare si at rock er favoritten! Jeg elsker rock!! Spessielt 60-70 tallet. Pink Floyd (absolutt de beste!) -Gleder meg til konsert med Waters i mai , Rolling Stones, Beatles (vel Stones går foran - om noen måtte lure ), Janis Joplin, Jethro Tull, Neil Young, Bob Dylan + + Jeg kunne nevne utallige mange flere. En ting kan jeg i alle fall si, livet hadde ikke vært det samme uten rock!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anka Skrevet 18. mars 2002 #6 Del Skrevet 18. mars 2002 http://www.parachutes.no1212[ Dette Innlegg er endret av: anka den 2002-03-18 21:33 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 24. mars 2002 #7 Del Skrevet 24. mars 2002 forguder band som Linkin Park, Nickelback,millencollin ++ [Hard] Rock er bare best!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 21. april 2002 #8 Del Skrevet 21. april 2002 Elsker band som Nirvana, Smashing Pumkins, Faith no More, Korn, Theatre of Tragedy, Tristania og Zeromancer. REM er og bra. Men så må jeg tillegge at jeg er helt vill etter jazz og Frank Sinatra. Ikke en helt vanlig 16åring?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #9 Del Skrevet 21. april 2002 Mange som liker "rock" her, men dere liker jo så kjedelig musikk, rock ruler, men hvorfor høre på linkin park nå metallica finnes? linkin park er forresten ikke hardrock. Tips for rock elskere: guns n' roses, metallica, dream theater, og bon jovi, iron maiden, og ac/dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 21. april 2002 #10 Del Skrevet 21. april 2002 Hvis du påstår at Faith no More og Nirvana er kjedelig - bli med meg en tur i bakgården!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 23. april 2002 #11 Del Skrevet 23. april 2002 Hva med THE ROCK??? Har sett styggere kropp på en mann en hva denne amerikaneren innehaver! Han er jo virkelig noe for damerne og sette tennene i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 24. april 2002 #12 Del Skrevet 24. april 2002 Ja nå kan en virkelig snakke om ROCK! I's friday night and you are about to smell what the Rock is cooking!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå